renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemorgen iedereen. Vandaag zonnewende @knakker . De dagen worden weer langer. Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Joehoe @renaldo61, leuk dat je er aan denkt. Ik ben klaar voor het joelfeest. We gaan de goede kant weer op. Eindelijk! MaryArt en Spirit reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Dagpact: MaryArt 🎅
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Dagpact: MaryArt 🎅 Spirit
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag dus het kerstconcert. Ik maak me niet druk, maar vind het zo jammer dat m'n vriend zich zo druk maakt. Alles moet piekfijn in orde zijn en om kleding maakt hij zich heel erg druk. Wat moet ik aan? Komt dan nog 10 keer naar beneden om te showen, terwijl ik me daar ook nier druk meer om maak. Het belangrijkste voor mij is, dat mijn kleding lekker zit en niet knelt. Heb het rijk nog even alleen. Even van de rust genieten nog. Uiterlijk 8 uur. Zal hem zo eens wekken.
lady jane Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Spirit Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Dagpact: MaryArt 🎅 Spirit @Stormy69
Spirit Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Ben maar zo vrij geweest om @Stormy69 bij het dagpact te zetten in overleg. Hij is nog niet helemaal thuis op het forum.
Mariposa Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Goedemorgen allen☀️! Veel plezier met het kerstconcert en succes @Spirit en @Stormy69!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden