renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemorgen iedereen. Vandaag zonnewende @knakker . De dagen worden weer langer. MaryArt en Spirit reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Joehoe @renaldo61, leuk dat je er aan denkt. Ik ben klaar voor het joelfeest. We gaan de goede kant weer op. Eindelijk! MaryArt en Spirit reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Dagpact: MaryArt 🎅
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Dagpact: MaryArt 🎅 Spirit
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Vandaag dus het kerstconcert. Ik maak me niet druk, maar vind het zo jammer dat m'n vriend zich zo druk maakt. Alles moet piekfijn in orde zijn en om kleding maakt hij zich heel erg druk. Wat moet ik aan? Komt dan nog 10 keer naar beneden om te showen, terwijl ik me daar ook nier druk meer om maak. Het belangrijkste voor mij is, dat mijn kleding lekker zit en niet knelt. Heb het rijk nog even alleen. Even van de rust genieten nog. Uiterlijk 8 uur. Zal hem zo eens wekken.
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ben maar zo vrij geweest om @Stormy69 bij het dagpact te zetten in overleg. Hij is nog niet helemaal thuis op het forum.
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen allen☀️! Veel plezier met het kerstconcert en succes @Spirit en @Stormy69! Spirit reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Heel veel plezier vandaag! Stap 1 is je lekker voelen in je kleding, dat komt vast goed als het einde van de kledingkast in zicht is @Stormy69. Wij gaan vanmiddag richting schoonouders, mijn schoonvader is dementerend (afgelopen jaar hard achteruit gegaan) en we gaan vandaag een hapje eten in een voor hen bekende brasserie. Geen groots gedoe met kerst, maar elkaar wel even zien. Omdat dit jaar mijn dochters niet thuis zijn met kerst, gaan mijn man en ik op kerstavond ook naar zijn ouders om mee te gaan naar een kerstmis in een klein kerkje. Dit ondersteunt mijn schoonmoeder hopelijk, om zo toch nog een jaar wat van hun oude gewoontes te kunnen doen. Fijne dag vandaag, ik vrees dat het bijwonen van het kerstconcert niet gaat lukken (is niet in zuid limburg toch?) Anders zou ik daar wel zin in hebben!
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: MaryArt 🎅 Spirit @Stormy69 renaldo61
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers, De zon schijnt ☀️, dat was lang geleden.... Even een bakje neerzetten hier en dan weer door.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: MaryArt 🎅 Spirit Stormy69 renaldo61 Yvonne
Spud Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen deze morgen! Vandaag de donkerste dag, laat de zon op en vroeg weer de zon onder. Gelukkig is het mooi weer, dus lekker vitamine D op doen want het is een mooie dag. En de wetenschap, we zijn weer op weg daar de lente want als ik de radio mag geloven gaan we nu weer naar dagen met meer licht toe. Vannacht en deze ochtend wel op hete kolen gezeten, vannacht 2 harde knallen gehoord en een kreet van een dier. Te denken dat het vuurwerk was, hoewel het wel zo klonk, kon ik het toch niet van me af zetten dat het wellicht jagers waren.... Aangezien het jachtseizoen ook weer begonnen is. en dan soms ook wel bang dat mijn zwerfkat daarbij sneuvelt. Maar gelukkig meldde hij zich deze ochtend weer, dus dat is fijn. Dat er dieren afgeschoten zijn vind ik nog steeds niet leuk. En nu even iets praktisch, kent nog iemand een alternatief voor white wash? Het is blijkbaar uit de handel genomen en ik zou mijn meubels toch lichter willen maken. Gisteren de kast helemaal afgeschuurd en daarna afgewassen met puur bleekwater maar het resultaat is nog niet naar wens. Ik vind het mooi om de houtnerven nog te kunnen zien. Heeft er nog iemand een tip?
Spud Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Yvonne: Dagpact: MaryArt 🎅 Spirit Stormy69 renaldo61 Yvonne Spud
Emmy Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen, Ik maak me er makkelijk af dit jaar met kerst. We vieren het met de hele familie bij mijn ouders. Iedereen neemt wat mee en ik heb dit jaar alles kant en klaar besteld. Niks voor mij, maar ben er klaar mee. Zo geen zin in ook. Meestal vloeit de drank ook rijkelijk. Tweede kerstdag heerlijk thuis. Worstel vaak in deze periode, maar wil echt niet drinken. Daarom de zinnen maar wat verzetten. Vandaag ga ik verder met het huis poetsen. Zelfs de koelkast ziet er al spik en span uit. Kunnen de boodschappen er vanmiddag zo in. Rosee reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat goed dat je gewoon lekker hebt besteld, goed gezorgd voor jezelf dus!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden