renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Zeer zeer slecht geslapen. Kan er nu niet eens iemand anders het dag topic aanmaken?
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Denk je dat er geen dagdraad zou zijn als jij hem niet aanmaakt? 🤣 Ga maar terug naar bed, het is nog vroeg. Prana, Fonny en Spirit reageerden hierop 2 1
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ja heel zeker 😃 . Jij had dit al kunnen doen @bumperjim Nee, het is niet meer vroeg. De zon is wel niet nog niet wakker, maar slapen is voorbij;
Spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Het is maandag. Pfff. Nog niet wakker. Goedenmorgen. Ik ga proberen het te verwijderen
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 23 minuten geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 Fonny 🌞 10 uur geleden bewerkt door MaryArt
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 4 minuten geleden zei Spirit: Het is maandag. Pfff. Nog niet wakker. Goedenmorgen. Ik ga proberen het te verwijderen Gaat het? Had je een verkeerd topic gemaakt?
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt @MaryArt Fonny was eruit gevallen
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @renaldo61 Ik heb voor het eerst sinds lange tijd tot half 7 geslapen. Anders had ik zeker een dagpact aangemaakt!
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik had het al gezien en haar erbij gezet. We plaatsten tegelijk dus ik kon het niet weten
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 13 minuten geleden zei renaldo61: Gaat het? Had je een verkeerd topic gemaakt? Ja joh, met de dag in de war. Ik was ervan overtuigd dat het vandaag dinsdag was. Inmiddels ben ik wel wakker.
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers was ook een uur te vroeg wakker vast mn administratie bijgewerkt intussen Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het lijkt erop dat we een dag met wat zon gaan krijgen, och, dat zou heerlijk zijn. En langzaam maar zeker stiefelen we naar de kortste dag toe. en daarna..... hééééél langzaam wordt het weer wat eerder licht en wat later donker. Een bakje nog maar en dan erop uit met de hond... 1 uur geleden zei renaldo61: Zeer zeer slecht geslapen.Kan er nu niet eens iemand anders het dag topic aanmaken? Ja hoor Renaldo, dat kan prima, gewoon wachten met posten tot een ander het heeft gedaan.. 😉 8 uur geleden bewerkt door Yvonne Prana, lady jane en MaryArt reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Yvonne
Prana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Yvonne Prana Goedemorgen allemaal! Ja @Yvonne ik kijk ook uit naar de kortste dag, dan kunnen we daarna aan de lente gaan denken. Ook vanuit praktisch oogpunt, want ik heb hier zonnepanelen en met die korte dagen is het oppassen. Hoe gaat het met Kees?
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 24 minuten geleden zei Yvonne: Ja hoor Renaldo, dat kan prima, gewoon wachten met posten tot een ander het heeft gedaan.. 😉 Sorry, ik ben nu eenmalig ongeduldig.
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 'We kunnen niet iedereen helpen maar iedereen kan iemand helpen' Goedemorgen allen ☀️! Vandaag een drukke dag voor de boeg. Koffie erin en gaan...
rapilos Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen allemaal, Straks nieuw paspoort regelen op het gemeentehuis. nog wat kleine boodschapjes doen. Hondje moet even alleen blijven, is niet anders. Laters..
LoukePetouke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: louke petouke karin123 reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Yvonne Prana LoukePetouke
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) De bedoeling is dat je je naam aan het bestaande dagpact toevoegt als er al een is, @LoukePetouke. 5 uur geleden bewerkt door Bob
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Drukke week voor de boeg. Nu gaan we even 70 km heen rijden. Paroxetine ophalen en dan weer 70 km terug. Ga wel even, voordat we weer terugrijden, een heerlijke slagroom tompouce halen. Ik weet daar natuurlijk de weg. Veel tijd zal er dan niet meer over zijn. Ik hoop dat we rond 2 uur wel terug zijn. Even uitpuffen en dan de spullen alweer in de bus laden voor vanavond. Laatste avond voor dit jaar, dus zal feestelijk afgesloten worden. Woensdagavond repeteren met een koor voor een gezamenlijk kerstconcert met ons jeugdkoor wat zondag dan weer plaats gaat vinden. Nu ik dit opschrijf en even na lees, lijkt het ineens minder druk, meer te overzien.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het zit me vandaag allemaal niet mee. Tijd voor een wandeling.
renaldo61 Geplaatst 15 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 minuten geleden het forum wordt blijkbaar steeds in de namiddag doods.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden