Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei Mormel:

Kom @Mariposa: wat denk je van een sauna waar we hier ook zitten (ergens tussen Salztburg en Londen? )? Even zweten, koele douche en vervolgens een warme maaltijd? Ik heb gehoord dat ze hier een fijne stoofpot van konijn maken,...  

Lijkt me een prima plan. Maar dan ook even het zwembad (gek op zwemmen). Tevens heb ik begrepen dat jij geweldig aandacht kunt geven aan de vrouwtjes. Laat ik nou eens gek op aandacht zijn 😉

bewerkt door Mariposa
Geplaatst

Kuch, kuch. 
Terwijl ik Mariposa wegleidt zodanig dat we niet meer terugkomen (!!), valt er een pakje semtex uit mijn vest. 
(Oh, dit lijkt wel D&D, al ga ik jullie niet meer lastig vallen)

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei Mormel:

Kuch, kuch. 
Terwijl ik Mariposa wegleidt zodanig dat we niet meer terugkomen (!!), valt er een pakje semtex uit mijn vest. 
(Oh, dit lijkt wel D&D, al ga ik jullie niet meer lastig vallen)

Leuk explosiefje :rolleyes:

bewerkt door Spirit
Geplaatst

Heb inmiddels koffie gehad en zelfs wat te eten. In mijn steenkolenengels het een en ander uitgelegd. Ik krijg mijn accordeon terug en ik word straks vrijgelaten. Alleen heb ik een vervoersprobleem. Om 20.00 word ik buiten de poort gezet. Halen jullie dat nog?

Geplaatst

Ik heb @Spirit inmiddels opgepikt. Ze stond wat verkleumd voor de poort te wachten. Toen geprobeerd met zo'n verdwijnsel toverkunstje in een keer naar Diagon Alley te komen maar we kwamen eerst ergens anders terecht, net als in die film trouwens. Maar het bleek er eigenlijk wel leuk te zijn, met wat etenstentjes en zo. Eerst daar maar even wat rondgekeken en nu zijn we toch weer bij jullie. De accordeon is in prima staat meegekomen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...