renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Ik heb ons maar terug met de teletijdsmachine terug in November geplaatst. 6 uur geleden bewerkt door renaldo61 spelling Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gisterenavond een grote pot soep gemaakt, die ik vandaag in de frigo gedaan heb. Straks eens naar de markt. Deze namiddag een dansnamiddag. Maar eigenlijk een heel rustige vrijdag. Fonny, MaryArt, Mariposa en 2 anderen reageerden hierop 5
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen allemaal!!☕️ MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Klinkt goed @renaldo61 Ga je lekker meedansen vanmiddag dan? 🕺 Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 34 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 33 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen allemaal, Klinkt goed @renaldo61 Ga je lekker meedansen vanmiddag dan? 🕺 Ole!! Voetjes van de vloer💃 MaryArt reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Prana
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, Kkkkkkouddddd... tis weer even wennen hoor. Maar de zon laat zich al zien, hond uitgelaten lekker dik ingepakt, fijn. Nu eerst even een bakje.
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Prana Yvonne
karin123 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @renaldo61 Leuk dansen! Laat je gaan, gooi die boel los...👍
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Vandaag mezelf een vrije dag gegeven en wat bof ik aangezien mijn auto hier stijf bevroren op de oprit staat en ik er niet aan moet denken om te gaan krabben, brrrr. Het zonnetje schijnt gelukkig wel hard, heerlijk toch? @renaldo61 Veel plezier op de markt en veel plezier met het dansen! Fijne dag allen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden