Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Geplaatst
9 minuten geleden zei knakker:

Mogge. Supermaan. Dat zullen wel intense emoties worden vandaag. Of de dag verloopt nurks en zonder uitbarstingen. Hoe dan ook, we zitten altijd goed.

Ik moet zeggen dat het in mijn leven geen verschil maakt van welke kant de maan beschenen wordt 😁 en ik slaap er ook niet minder om. Ik werd heel even wakker om 2 uur omdat ik ineens een goed idee had. En ik heb het onthouden ook 🤪

Geplaatst
21 minuten geleden zei knakker:

Daarmee zit je ook altijd goed. Maar het klinkt wel iets minder krachtig.

Misschien dat ik nog een andere opener vind. Ik heb geen garanties op gebied van alchohol. Het is beter dat ik waakzaam blijf. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Het lijkt er op dat we weer een zonnige dag gaan krijgen. 

Mooi, lekker aan de slag in de tuin.. 
Maar eerst natuurlijk even een bakje
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Gisteren helemaal vergeten me op het dagpact te zetten. Ik zie dit als een goed teken want ik ben nog weinig met drank bezig in het hoofd.

Het word weer een mooie dag vandaag. Gister nog in zee geweest en wat was het koud zeg! Zonder surfpak trouwens want ik wil niet meer onderdoen voor mijn zussen 😎 en na de plons was het heerlijk om in badpak naar het paviljoen te lopen waar onze kleren liggen. En daarna begint alles te tintelen. Het heeft wel wat moet ik zeggen..

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...