Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

@Mormel @alesto juist mensen die nog volop lopen te klooien met gebruik zijn ook waardevol hier (althans naar mijn bescheiden mening).

Mooie stok achter de deur voor mensen die al jaren gestopt zijn en dan goed kunnen lezen waarom zij dit (terecht) absoluut niet meer wilen.

Maar ook voor mensen die anoniem hier meelezen.
Kan ze misschien net dat zetje geven.

En natuurlijk ook voor ons die nog volop lopen te modderen met stoppen.
We kunnen allemaal van elkaar leren!

bewerkt door Sanity
Geplaatst (bewerkt)

Ik ga zo lekker aftaaien en op papier heerlijk eten.

Gepofte aardappels met ijsbergsla en rib-eye en gebakken champignons met bosuitjes.
Alleen worden stukken vlees bij mij altijd schoenzolen en de gebakken champignons zijn ook eigenlijk ook maar zozo.

En dat terwijl ik toch echt in de keuken van een restaurant gewerkt heb.
Denk niet dat ik een sticker van de smaakpolitie gekregen zou hebben.

Alhoewel als je maar genoeg betaalde aan die Rob de Geus........

Ik ben in koken nog slechter dan het stoppen met drank.......

bewerkt door Sanity
Geplaatst
3 uur geleden zei lady jane:

download.jpg.5dc08a036d125e4cf2a187bea30e8e3e.jpg dit is dat huisje spirit;) Vroeger een vakantiekolonie voor bleekneusjes, en daarvoor burgerweeshuis. geweldig pand.

Bepaald geen huisje. Wat een prachtig pand. Ach, de bleekneusjes van toen. Even op krachten komen na al die ellende van de 2e wereldoorlog. Mijn was ouder dan ik en die had de hongerwinter meegemaakt. Dan heb je als kind zo'n honger, dat je een heel pakje boter leeg eet. Daarna was hij natuurlijk meteen aan de race..

Geplaatst
1 uur geleden zei Mormel:

@alesto: wens je het beste voor vandaag. Welk boek ben je aan het lezen als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Adem van Saskia Noort, gewoon lekker voor het slapen gaan. 
Ook zij heeft gekampt met drank- en drugsverslaving hè! Ik vind mooi hoe mensen hier zo open over kunnen zijn. 

Geplaatst

Ik denk dat de bijdragen van mensen die nog in een verslaving zitten zeker waardevol zijn. Ik ben nog nu weer bijna 2 maanden gestopt en het houdt me juist scherp om er ver bij vandaan te blijven. Maar ik denk ook vooral dat het waardevol is voor de mensen zelf die er nog middenin zitten. Die hebben nog niet opgeven en blijven tegen hun verslaving vechten door hier te blijven schrijven ook als het even niet lukt. Dus als dat ze helpt past het in mijn ogen juist op het forum. (Tenzij iemand heel onredelijk wordt natuurlijk)

Geplaatst
35 minuten geleden zei Noelle:

Ik denk dat de bijdragen van mensen die nog in een verslaving zitten zeker waardevol zijn. Ik ben nog nu weer bijna 2 maanden gestopt en het houdt me juist scherp om er ver bij vandaan te blijven. Maar ik denk ook vooral dat het waardevol is voor de mensen zelf die er nog middenin zitten. Die hebben nog niet opgeven en blijven tegen hun verslaving vechten door hier te blijven schrijven ook als het even niet lukt. Dus als dat ze helpt past het in mijn ogen juist op het forum. (Tenzij iemand heel onredelijk wordt natuurlijk)

Een verslaving gaat niet voorbij, maar je leert ermee om te gaan. Ik laat mij nog steeds geen alchohol voor mijn neus zetten en ik haal er ook geen in huis. 

Geplaatst (bewerkt)

@renaldo61 ik bedoelde eigenlijk ook met de woorden 'die nog in een verslaving zitten' dat het ze nog niet lukt om de drank te laten staan. Echt ervan af kom je denk ik inderdaad nooit maar je kan wel blijvend stoppen.

bewerkt door Noelle

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...