Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Titel lijkt mij duidelijk. Mocht dit niet zo zijn: gelieve geen tips te delen om zo snel mogelijk dronken te zijn.
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden To trapt af: Koffie, koffie en nogmaals koffie afgewisseld met bruiswater en heel soms thee. Bruiswater is via de sodastream (beste aankoop ooit). Heb nooit de smaakjes getest maar soms voeg ik er wat appel- of citroensap aan toe om een smaakje te krijgen. Koffie wordt hier op twee manieren gemaakt. Enerzijds de oploskoffie voor als ik weinig tijd heb en anderzijds een klassieke filterkoffie. Op dit moment zijn de beide de goedkoopste exemplaren uit de Aldi, maar eenmaal er wat meer budgettaire ruimte is wil ik wel opschalen. Drink enorm graag koffie, liefst zwart zonder suiker. Als hier andere koffiefanaten zitten hoor ik graag jullie tips om een goed en toch betaalbare koffie te drinken. Thee drink ik minder, maar zou ik eigenlijk meer moeten doen. Mijn vader gaf al de tip om mineraalwater te gebruiken, maar voor mij lijkt dit een zotte kost. Dus bij deze: shoot.
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Voor de moment verslind ik grote hoeveelheden Cola-Zero
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden