Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. 
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Je bent er inderdaad vroeg bij @Mormel . Ga je nu terug slapen? 

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Wat een rustig zondagje beloofde te worden ontaarde in een middag vol gezelligheid met kinderen en kleinkinderen.. 
Zo fijn dat je dan lekker fris kunt genieten van alle drukte om je heen zonder last te hebben van de gevolgen van de wijntjes van de avond daarvoor. 
Inmiddels is de rust wedergekeerd, zijn de kattekopjes weer blij dat iedereen is opgehoepeld en zitten we alweer halverwege de maandagochtend. 
Tijd voor een bakje 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

De twee belangrijkste raadgevingen van mijn psyhologe draaien helemaal anders uit. Ze raadde me aan iemand te contacteren om nieuwe mensen te ontmoeten, maar dat wordt niets, blijkt uit een antwoord via mail die ik deze ochtend kreeg. Van oude vrienden terug te contacteren die al 20 jaar in het verleden liggen zou ik alleen maar stress krijgen. 

Ik zie wel mijn psychiater voor ik terug een afspraak met de psyhologe heb. Ik ga niet blijven te rade gaan bij mensen waar ik niets aan heb. Of alleen maar stress. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...