Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
39 minuten geleden zei MaryArt:

Mijn idee over het minder schrijven op de dagdraad is dat mensen, waaronder ikzelf, eerder een emoticon plaatsen over wat ze van iets vinden. Dat is snel en toch leuk voor de schrijver van een stukje. Maar daardoor word er verder veel minder gereageerd dan vroeger en valt de boel dus eerder stil. Ik doe hier zelf ook vaak aan mee. Ik kijk al mijn schrijfsels na en klik elke emoticon aan. Zelf plaats ik ook vaak alleen maar een emoticon in de hoop dat de schrijver het nakijkt.

Oeh ja, emoticons. Eigenlijk vind ik dat een teken van taalarmoede. Maar ik ben er in geringe mate ook aan mee gaan doen uit zwakte en vanwege de tijdsgeest. Maar wat mij betreft zouden ze per direct mogen worden afgeschaft.

Geplaatst

haha, ja, wegens taalarmoede geen woorden maar een like voor jou, @Oskar

Wat betreft de rust hier op het forum denk ik gewoon dat als hier niet (direct) de reactie komt die men misschien wenst, de mensen hun 'heil' zoeken op de social media. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei Kohtje:

haha, ja, wegens taalarmoede geen woorden maar een like voor jou, @Oskar

Wat betreft de rust hier op het forum denk ik gewoon dat als hier niet (direct) de reactie komt die men misschien wenst, de mensen hun 'heil' zoeken op de social media. 

Denk dat die quick fix zeker meespeelt. Was hiervoor actief op enkele grotere fora en daar klaagden de leden ook steen en been dat het rustiger was tegenover tien/twintig jaar geleden. 
Daarnaast is dit forum nogal specifiek qua onderwerp, denk dat er misschien een handvol topics zijn die niet over alcohol gaan (of heb ik zoveel gemist), dus dan is het vrij logisch dat je minder reacties/deelnemers hebt. 

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij vervelen mensen zich veel te snel op dit forum omdat er te weinig beweging is. Een vicieuze cirkel dus.
Ook heb ik al dikwils geplaatst, het is hier niet anders als bij de AA. Mensen komen, sommige zijn geholpen, maar de meerderheid hervalt en schaamt zich waarschijnlijk om nog veel te plaatsen.
Ook denk ik persoonlijk dat de huidige indeling een grote fout is. 

bewerkt door renaldo61
Geplaatst

Zit nu even uit verveling op het forum :rolleyes:.Moet echt rust houden met m'n pootje. Kan niet eens de kliko gaan halen :(. Dat was toch altijd wel het hoogtepunt van de week. Je ontmoet dan mensen die ook de kliko gaan halen :D. Straks waait hij nog weg. Ach, onzin allemaal.

@Mormel, fijn je weer op de dagdraad te zien. 

Door @renaldo61, krijg ik altijd goede ideeën voor het avondeten. Gisteren heb ik voor het eerst Kartoffelsuppe gemaakt. Die was uitstekend gelukt. Mijn vriend is in Duitsland geboren, dus die kon het ook wel waarderen.Nu nog maar even verzinnen wat ik vandaag ga maken. Ondanks alles, is mijn stemming goed. Nog even wat muziek uitzoeken. Eigenlijk verveel ik me helemaal niet.Gewoon wat rustiger aan. 

Geplaatst
44 minuten geleden zei renaldo61:

Goed dat je weer op het dagpact staat @Mormel

Sinds gisterenavond weer aan de koffie. Waren weer wat lastige dagen en gisterennamiddag op het punt gestaan om naar de spoed te gaan (paniekaanval die bleef duren). 
Nu weer rustig in mijn hoofd en lijf. Al wat opgeruimd en zo meteen een wasje insteken. Buiten een wandeling met de hond zal er vandaag niet veel inzitten. 
Morgenvroeg de schade opmeten van de afgelopen dagen en in de namiddag afspraak met de VDAB over dat reïntegratietraject. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...