Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ondertussen zitten Vlinder en ik een paar dagen in Rotterdam voor een vader/dochter vakantie. Vanochtend hebben we het programma een beetje omgegooid en ons beide laten tatoeëren 🤪

Ik was nog tattoo-maagd terwijl Vlinder er al een stuk of 7-8 had (?). Dit is wel echt een collector midweekje aan het worden.  

Geplaatst (bewerkt)

Met Vlinder op vakantie verveel je je geen minuut, vreselijk entertaining.

Eergisteren zaten we in het restaurant te wachten, dan vindt ze wel weer een gat in haar broek om gekke bekken mee te trekken en met een raar stemmetje schunnige dingen te zeggen 😁

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Beetje een vreemd dagje met gemengde gevoelens. Vanmiddag met muziek bezig geweest en 2 nieuwe nummers op m'n kanaal gezet. Daarna voelde ik me ineens opgefokt. Knoop in mijn maag. Gewoon teveel binnen geweest denk ik vandaag en sommige liedjes die ik speelde waren wat beladen. Ach, ook dat gaat wel weer over. Vroeger had zo'n gevoel een hele goede rede geweest om te gaan drinken. Nu onderga ik zo'n gevoel en probeer er ook wat aan te doen, wat mij vrolijker stemt. Ach, straks komt m'n vriend weer thuis van zijn werk en hebben we lang weekend!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...