Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Mormel Misschien moet je eens met goede professionele hulp gaan praten. Ik vind mijn psychiater zeer goed. Maar ik besef wel dat ze niet iedereen kan helpen en dat ze voor U misschien onbereikbaar is. 

Ik lees je en ik weet echt niet meer wat te antwoorden. 

Geplaatst
2 uur geleden zei renaldo61:

@Mormel Misschien moet je eens met goede professionele hulp gaan praten. Ik vind mijn psychiater zeer goed. Maar ik besef wel dat ze niet iedereen kan helpen en dat ze voor U misschien onbereikbaar is. 

Ik lees je en ik weet echt niet meer wat te antwoorden. 

Twee nachten geleden zat ik inderdaad op spoedgevallen, tas gemaakt, klaar om opgenomen te worden. Maar vervolgens gaat het traag en ben ik weer vertrokken. 
Ik vind het heel moeilijk om nu in te schatten wat ik moet doen. 

Geplaatst

Is ook lastig/moeilijk @Mormel of juist niet?

En misschien moet je nu beter even niets...doen?

Heb dit helaas vele jaren geleden ook meerdere malen meegemaakt dus begrijp het helaas ook nog.

Als je nog drinkt ga dan niet volledig voor de knock-out maar plan de hoeveelheden en probeer ook wat water te drinken/ander vocht dan alleen de drank. Daarnaast wel blijven eten, proberen althans.

De wereld om je heen ga en kun je niet geheel veranderen, wel hoe jezelf in dat leven staat. En daar hoort ook een beetje zelfzorg bij. En wat ;liever voor jezelf zijn, niet dat zoetsappige maar zelfbehoud. Kom op. Sterkte.

Geplaatst

@Smaragdie: het is niet lastig, ik ben gewoon moe. Mijn wil om te strijden is gereduceerd naar niets. Normaal was ik de kok in dit huishouden en ondertussen is het al minstens een week geleden dat ik nog een warme maaltijd had. 
Ik ben moe lieve homo. 
En ik twijfel heel hard om binnen te gaan, want uiteindelijk lappen ze je gewoon op om verder te draaien in deze wereld, en eigenlijk heb ik genoeg van deze wereld. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Mormel:

Ik ben moe lieve homo. 

Snap ik echt heel goed en nog goed ook dat je dat nog voelt. Zo even( lekker) slapen/liggen. Wegdutten. Ben je even uit je hoofd en lijf.

En kleine plannen maken voor de dagen hierna. Je kunt ook je eigen kokkie zijn in jouw eigen huishouden op een andere manier. Ook dat is een uitdaging ja maar dat kun jij wel. Weet ik zeker. Kom op, je bent niet van gisteren he??

Je gaat mij echt aan het hart en dat zegt veel. Log uit nu. Hoop dat je zo/straks wat gaat rusten.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...