renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Mormel Misschien moet je eens met goede professionele hulp gaan praten. Ik vind mijn psychiater zeer goed. Maar ik besef wel dat ze niet iedereen kan helpen en dat ze voor U misschien onbereikbaar is. Ik lees je en ik weet echt niet meer wat te antwoorden.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: @Mormel Misschien moet je eens met goede professionele hulp gaan praten. Ik vind mijn psychiater zeer goed. Maar ik besef wel dat ze niet iedereen kan helpen en dat ze voor U misschien onbereikbaar is. Ik lees je en ik weet echt niet meer wat te antwoorden. Twee nachten geleden zat ik inderdaad op spoedgevallen, tas gemaakt, klaar om opgenomen te worden. Maar vervolgens gaat het traag en ben ik weer vertrokken. Ik vind het heel moeilijk om nu in te schatten wat ik moet doen.
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Is ook lastig/moeilijk @Mormel of juist niet? En misschien moet je nu beter even niets...doen? Heb dit helaas vele jaren geleden ook meerdere malen meegemaakt dus begrijp het helaas ook nog. Als je nog drinkt ga dan niet volledig voor de knock-out maar plan de hoeveelheden en probeer ook wat water te drinken/ander vocht dan alleen de drank. Daarnaast wel blijven eten, proberen althans. De wereld om je heen ga en kun je niet geheel veranderen, wel hoe jezelf in dat leven staat. En daar hoort ook een beetje zelfzorg bij. En wat ;liever voor jezelf zijn, niet dat zoetsappige maar zelfbehoud. Kom op. Sterkte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden