renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Sanity waarom wachten tot maandag? Morgen is er weer een dag?
Sanity Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 8 uur geleden zei renaldo61: @Sanity waarom wachten tot maandag? Morgen is er weer een dag? Yep klopt. Gezien de hoeveelheid alcohol die ik er nu weer in heb zitten, lijken mij plannen voor een volgende dag alweer teveel. Dus morgen is teveel maar 2 dagen daarna is weer een beetje haalbaar....... %s om %s bewerkt door Sanity Typo
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Kan iemand hier even een licht op schijnen? Op dit moment zes dagen niet gedronken (met roken dit weekend hervallen, maar ga waarschijnlijk nieuwe poging doen). Volgende week: dinsdag afspraak psycholoog, woensdag afspraak psychiater, donderdag afspraak VDAB. Uitkering zal gerevalueerd worden in januari(?), maar nog geen afspraak daarvoor. Op dit moment alle afspraken met VDAB nagekomen maar nog niet erin geslaagd om werk vol te houden. (Voor de Nederlanders VDAB is een organisatie die helpt met het zoeken naar werk.) Vragen: 1) Voorbije dagen veel spanning omwille van onzekere financiële toekomst. Ook terug een sollicitatie verstuurd. Ga ik hierin weer te snel en is het beter om de afspraken van volgende week af te wachten? 2) Redelijk gefrustreerd over mezelf omdat er zo weinig uit mijn handen komt. Huishouden is in orde in de basis (geen wassen of afwas, geen rommel, proper) maar er is geen motivatie tot extra taken (ramen zijn al vier maanden niet gedaan, zou mijn achterbouw moeten opruimen, nog het laatste snoeiwerk en bemestingswerk in de tuin,...); verwacht ik te veel van mezelf als ik wil dat die zaken ook direct in orde zijn? 3) Laatste keer dat ik meer dan enkele woorden met iemand wisselde is bijna twee weken geleden (buiten een telefoon met mijn moeder). Heb normaal al weinig behoefte aan sociaal contact maar nu is het compleet weg en voel ik zelfs een aversie om irl met mensen om te gaan, zelfs mijn dagelijkse wandelingen heb ik al een week gelaten omdat ik er tegenop zie het huis te verlaten. Zij-effectje van het ontbreken van alcohol of toch iets dat ik in het oog moet houden? 4) Deze ochtend al wat taakjes gedaan. Zo meteen nog even naar de post maar daarna zit alles erop behalve koken deze avond. Toch heb ik het moeilijk om vervolgens toe te geven aan ontspanning omdat ik dan direct met een enorm schuldgevoel kamp omdat ik niet nuttig bezig ben (een van de reden waarom ik in het verleden zo veel werkte). Normaal heb ik daarvoor een simpele oplossing: drinken, nog even nuttig bezig zijn en vervolgens mij overgeven aan de drank omdat dit die schuldgevoelens stevig naar de achtergrond duwt. Herkenbaar voor iemand?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden