Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei renaldo61: Ik dacht dat je het probleem opgelost had van geld te hebben voor alchohol te kopen? Heb van mijn vader gisteren 100 euro geleend die er ondertussen door is aan tabak en drank (voedsel ruim voldoende in huis), weinig drank (zes liter wijn) en voornamelijk tabak dus. Hij weet dat hij het geld eind deze maand netjes terugkrijgt, ik ben nog niet zover heen dat ik schulden heb die ik niet afbetaal. Die wijn gaat er deze nacht door en met de tabak zal ik wel toekomen tot het tweede deel van mijn inkomen gestort wordt. Lang geslapen en in de slaap kwamen veel mensen van mijn jeugd terug naar voren. Had al jaren geen contact meer met mijn moeder om mijn eigen mentale gezondheid te beschermen en de weinige telefoontjes van de voorbije week zorgen ervoor dat ze weer helemaal onder mijn huid kruipt. Toen ik daarstraks opstond zag ik dat ze weer twee maal gebeld had. Verkopen van het huis zou een gemakkelijke oplossing zijn. Het is een oude woning waar ik destijds toen ik werkte veel tijd en geld heb ingestoken om het naar de huidige normen te brengen qua comfort en isolatie, alles zonder bijkomende leningen dus ik zit met een heel stevige overwaarde. Zelfs als ik de huidige waarde minimaal inschat zou ik bij een verkoop met mijn deel in staat moeten zijn om elders een appartement te kopen zonder hypotheek. Alleen woon ik hier heel graag en heb ik altijd gedacht dat dit mijn laatste woning zou worden. Waarschijnlijk is het beter om nu niet nog een balletje in de lucht te gooien.
Amalia Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou, als je die 6 liter wijn inderdaad vannacht opdrinkt, zoals je schrijft, krijg je toch gelijk en zal je huidige woning waarschijnlijk wel je laatste woning zijn Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 13 minuten geleden zei Amalia: Nou, als je die 6 liter wijn inderdaad vannacht opdrinkt, zoals je schrijft, krijg je toch gelijk en zal je huidige woning waarschijnlijk wel je laatste woning zijn Gisteren drie liter, vandaag drie liter. Denk niet dat er veel mensen in staat zijn om zes liter in één sessie achterover te slaan. Al verhalen gelezen van mensen, en meestal vrouwen dan nog, die vertelden dat ze dagelijks twee flessen wodka verwerkten en ik kan me dat moeilijk voorstellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden