Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alchohol.
Nooit meer.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
Claudius

Geplaatst
1 uur geleden zei Claudius:

U bent ook weer vroeg op @Kunsie64

Ja meestal rond een uur of 5 en soms nog vroeger. En ik slaap ook nooit voor 12 uur s nachts. Maar overdag doe ik wel eens een dutje. Dat heb ik sinds ik niet meer drink, het is niet anders. En ik hou heel erg van de rust s morgens vroeg en dat ik de zon op zie komen vind ik ook heerlijk.

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Een bedekt zonnetje en lekker koel buiten... 
Ik heb een volle dag voor de boeg, ben ook al even aan de slag geweest hier, 
nu eerst tijd voor een bakje :) 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Hahaha, vaak zijn die paar druppels meer dan welkom toch? 
Hier worden ook een paar druppen verwacht... ze zullen wel weer niet vallen. 
Maar ook ik heb er geen last van, mag ook zo de auto in en naar het werk. 

Geplaatst

Ja lekker fris voor de mannen van het septic tank project bij mij thuis. Er is al een gapend gat en het moet nog groter en dan komt vanmiddag het systeem dat erin moet.

Ik lig al nachtenlang alle manieren te verzinnen hoe dit catastrofaal fout kan gaan, maar voorlopig gaat het prima en het zijn aardige gasten ook nog. Ik heb maar geen vakantiedagen opgenomen om ze de hele tijd op de vingers te kijken, dat komt wel goed. 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers
een gat in de dag geslapen hier.

Wat hebben wij stadsmensen het dan gemakkelijk toch, ik huur, dus alles wordt geregeld. En in de 14 jaar dat ik hier woon, heb ik pas 1 x
iemand nodig gehad, iets met riool doorspuiten en stortbak die vervangen moesten worden. En verder doet alles het zo maar, een wonder eigenlijk.
Maar ja, de woningbouwver. die in skandinavie huist wil af van het eigenaar zijn en alles wat leeg komt wordt verkocht. dus er staan nu een stuk of 6 flats te koop,
ook zoiets is al verkocht, en niet meer aan 55+ ers, dus er wordt nu altijd wel ergens geboord, gebroken en verhuisd. Dat geeft wat overlast, maar we krijgen er
wel een verjonging door, en kinderen erbij. Ik houd er wel van. Eerder zag ik veel te vaak een ambu mensen afvoeren, hoorde Aagje de buurvrouw weer aan wie er
nou weer dood was of onderweg en werd teveel met mijn eigen ouder zijn gekonfronteerd haha. Ach zo is het overal wel wat. Hier giet het momenteel, dus zwemmen even 
doorschuiven tot straks als het weer droog wordt. koffie.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...