Claudius Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden U bent ook weer vroeg op @Kunsie64 ?
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het is hier verdacht rustig in het stadje waar ik woon. Geen feestvierders meer buiten en geen luide muziek uit de café s zoals gisterenochtend.
Kunsie64 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: U bent ook weer vroeg op @Kunsie64 ? Ja meestal rond een uur of 5 en soms nog vroeger. En ik slaap ook nooit voor 12 uur s nachts. Maar overdag doe ik wel eens een dutje. Dat heb ik sinds ik niet meer drink, het is niet anders. En ik hou heel erg van de rust s morgens vroeg en dat ik de zon op zie komen vind ik ook heerlijk. karin123, Claudius en Fonny reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers. Een bedekt zonnetje en lekker koel buiten... Ik heb een volle dag voor de boeg, ben ook al even aan de slag geweest hier, nu eerst tijd voor een bakje
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne
bumperjim Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Een paar druppels regen hier. We zullen t wel verdiend hebben 🤷🏼♂️ Moet toch werken straks.
Yvonne Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Hahaha, vaak zijn die paar druppels meer dan welkom toch? Hier worden ook een paar druppen verwacht... ze zullen wel weer niet vallen. Maar ook ik heb er geen last van, mag ook zo de auto in en naar het werk.
bumperjim Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Ja lekker fris voor de mannen van het septic tank project bij mij thuis. Er is al een gapend gat en het moet nog groter en dan komt vanmiddag het systeem dat erin moet. Ik lig al nachtenlang alle manieren te verzinnen hoe dit catastrofaal fout kan gaan, maar voorlopig gaat het prima en het zijn aardige gasten ook nog. Ik heb maar geen vakantiedagen opgenomen om ze de hele tijd op de vingers te kijken, dat komt wel goed. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden