Claudius Geplaatst gisteren om 02:10 Rapport Geplaatst gisteren om 02:10 Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Lika Geplaatst gisteren om 03:36 Rapport Geplaatst gisteren om 03:36 Goedemorgen: al met de nachtbus geweest. We gaan op reis. Dat kan ook boos:-) bolletje reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:34 Rapport Geplaatst gisteren om 04:34 Misschien gaat het wel sneller over 😜
Lika Geplaatst gisteren om 04:59 Rapport Geplaatst gisteren om 04:59 25 minuten geleden zei bumperjim: Misschien gaat het wel sneller over 😜 Het gaat de goede kant op:-) bumperjim reageerde hierop 1
Lika Geplaatst gisteren om 05:04 Rapport Geplaatst gisteren om 05:04 Ik ben trouwens hulp aan het zoeken , eventueel ook hormonen, duurt even. Ik schrijf het hier van me af . Dat helpt. Onverdoofd de wereld tegemoet nu. Londen in. Maja en bolletje reageerden hierop 1 1
Fonny Geplaatst gisteren om 05:34 Rapport Geplaatst gisteren om 05:34 59 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Yana Geplaatst gisteren om 06:22 Rapport Geplaatst gisteren om 06:22 Oh, ik schreef net een verhaal over hormonen bij gisteren @Lika, toen had ik dit nog niet gelezen. Zorg dat je de goede hormonen krijgt hoor, die staan ook in de Nederlandse artsenrichtlijnen maar niet als eerste keus, dus het is echt goed om zelf geïnformeerd te zijn.
lady jane Geplaatst gisteren om 06:41 Rapport Geplaatst gisteren om 06:41 goeiemooiemorgen frummers @Lika schrijf maar raak hier hoor (ik had graag dit forum gehad in die eenzame jaren) karin123 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 07:37 Rapport Geplaatst gisteren om 07:37 @Likaik lees je. En fijn dat je het hier van je afschrijft. Wat er in me opkwam, misschien heb je nu meer last van de overgang omdat je nu gestopt bent met de ad? En heeft dat stoppen met de ad nog steeds impact. (Ik herken het een beetje omdat ik jaren geleden ook ben gestopt en toen weer begonnen omdat ik me ook zo voelde als jij nu) Lastig om onderscheid te maken tussen wat bij wat hoort. karin123 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 6 uur geleden zei Rosee: @Likaik lees je. En fijn dat je het hier van je afschrijft. Wat er in me opkwam, misschien heb je nu meer last van de overgang omdat je nu gestopt bent met de ad? En heeft dat stoppen met de ad nog steeds impact. (Ik herken het een beetje omdat ik jaren geleden ook ben gestopt en toen weer begonnen omdat ik me ook zo voelde als jij nu) Lastig om onderscheid te maken tussen wat bij wat hoort. Ja en eens. Nooit aan die overgang gedacht toen ik stopte met ad. Beetje spijt wel. Want nu weet ik niet goed waar te beginnen. Hielp de ad weer toen je weer startte?
Rosee Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Ja, die ad hielp toen meteen weer. Het is al jaren geleden dat ik er tijdelijk mee stopte. Ik had het idee dat ik er niet echt meer iets van merkte. Totdat ik er dus mee stopte. (Wel eerst afgebouwd) ik kon niet wachten om er weer mee te beginnen. Nu wil ik er eigenlijk toch weer van af, maar zit net als jij in de overgang en durf niet.
Rosee Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Je kan ook eerst proberen om die overgangsklachten aan te pakken, je kan altijd weer beginnen met de ad.
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik had in de namiddag spaghetti bolognaise met vis.
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden S'morgens ga ik wandelen en moet ik aan Hestia zijn, en Hestia is aan de verslavingskliniek, daar zag ik toevallig mijn psychiater haar auto uitstappen. Ik moest nog steeds mijn afspraak met haar wijzigen en sprak haar aan. Best vriendelijke vrouw hoor, behalve wanneer ze ernstig wordt, dan is het vooral een zeer strenge vrouw. Maar mijn afspraak is in orde.
bolletje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Strenge vrouw Claudius? Had ze een leren broek aan en een zweepje bij zich? Neem dan maar gauw de benen anders ben je de pineut. karin123 en Rosee reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 4 uur geleden zei Rosee: Je kan ook eerst proberen om die overgangsklachten aan te pakken, je kan altijd weer beginnen met de ad. Dat is precies het plan @Rosee. Dank voor het luisteren en meedenken. Er is ook nog eens heel veel gebeurd dit jaar. Vandaag was in ieder geval een leuke dag. Veel gelopen, veel gezien; lekker gegeten. Dat lukte me vroeger niet zonder ad hoor:-) Rosee reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei bolletje: Strenge vrouw Claudius? Had ze een leren broek aan en een zweepje bij zich? Neem dan maar gauw de benen anders ben je de pineut. Ja het lijkt erop alsof ze twee totaal verschillende persoonlijkheden heeft, de ene die zalft en heelt en de andere die slaagt.
Maxine Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Als ze een leren broek aan heeft dan heeft ze ook leren pijpen. Kunsie64 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nou dat belooft wat voor de volgende séance 🥳 Kunsie64 en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) vandaag lange stranddag gehad met onverwacht een mogelijkheid om na afloop bij een aanschuiftafel aan te sluiten omdat er nog plekken over waren. Reserveren voor in augustus was niet gelukt, dus dit was een buitenkansje. Met strandmaatje samen gegaan, bij onze favo strandtent, die in het kader van voedselverspilling tegengaan en sociale contacten stimuleren, elke week op donderdag voor een groepje van 8 mensen kookt. Heerlijke maaltijd gehad en het gezelschap bleek ook bijzondere verhalen te hebben na de eerste onwennige small talk. Er zat warempel ook een ex verslaafde tussen die inmiddels heel veel als ervaringsdeskundige doet voor nog worstelaars. Morgen zelfs op een congres waar 2400 mensen uit de hele wereld komt. Zelf was ze ook een flink aantal jaren al clean. En gaat vaak naar dit soort aanschuiftafels die overal in de stad worden georganiseerd. Mooie initiatieven vind ik dat. En restjes eten is thuis soms ook lekkerder dan de eerste maaltijd en hier gingen ze heel erg creatief te werk. Leuk om eens heel anders te eten, omdat we juist niets konden bestellen zelf. 9 uur geleden bewerkt door lady jane Rosee, Kunsie64 en Lika reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Myep, ondanks het binnenblijf syndroom sinds de covid en t-shirts met "Ew, people" erop, blijft het vaak heel leuk om zomaar onbekende andere mensen te ontmoeten 😁 lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden