Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:

net wakker geschrokken, in één ruk door geslapen.
ik had het zijden laken vervangen door een dekbed overtrek,
scheelt blijkbaar net iets aan gewicht en warmte.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Al twee rondjes hond erop zitten
Fris buiten inderdaad, maar wel lekker, kan je tenminste wat doen.
Drukke dag vandaag, eerst kapper, dan tandarts (stuk vulling afgebroken)en vanmiddag winkeltje werken.
Lieve vriend mag de hele dag op het hondje passen 😊

Geplaatst

Morgen slaaplabo, ik hoop dat ik daar wat nuttig kan doen. De vorige keer is zeker al meer als tien jaar geleden en ik had toen het idee dat ik tijdens het onderzoek helemaal niet geslapen had. En nu slaap ik zeker zeer slecht iedere dag. Beetje aan 't stressen. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Claudius:

Deze middag had ik rijst met kip. 

Altijd lekker. Na veel denkwerk, word het voor vanavond, macaroni. Gisteren licht gegeten na een zwaar eet weekend :P

Geplaatst

Kip met rijst klinkt een beetje kaal, waarschijnlijk zat er wel wat saus of groentjes bij?

Ik maak lasagna van pompoen en courgette, knoflook, tomaat en kaas. Al wat voorbereid, zodat ik straks als ik weer thuis ben niet zoveel werk aan heb.

Nu eerst stofzuigen, want ik krijg bezoek. :lol:

Geplaatst
3 minuten geleden zei Lonster1:

Kip met rijst klinkt een beetje kaal, waarschijnlijk zat er wel wat saus of groentjes bij?

Ik maak lasagna van pompoen en courgette, knoflook, tomaat en kaas. Al wat voorbereid, zodat ik straks als ik weer thuis ben niet zoveel werk aan heb.

Nu eerst stofzuigen, want ik krijg bezoek. :lol:

Lentegroenten met curie hebben ze het genoemd. 

Geplaatst

hier lekker de hele week al Wimbledon aan het kijken.
En tussendoor al het achterstallig huishouden aan het wegwerken.
Want die mooie weken heb ik vooral buiten uitgebuit.
En het zwemmen wat opgevoerd ook, want volleybal staat nagenoeg stil komende
2 maanden. Gelukkig komt er ook weer strandweer aan.

Geplaatst
43 minuten geleden zei lady jane:

[....] volleybal staat nagenoeg stil komende
2 maanden. Gelukkig komt er ook weer strandweer aan.

Maar strandweer betekent toch óók volleybal, of is dat niet meer?

Hier langs de IJssel heb je tal van ministrandjes, maar daar zul je me niet treffen met mooi weer, zo tussen al die jongelui met 'muziek'installaties waar alleen standje max op zit... Zelfs de honden worden er onrustig van als ik er 's avonds tijdens het laatste rondje langs loop. En 's morgens kan ik er ook beter niet langs lopen i.v.m. de vele scherven van kapotte flessen. Hoewel het vorig jaar iets beter leek te gaan, sinds er tegenover nieuwe dure appartementen in gebruik genomen zijn.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Kohtje:

Maar strandweer betekent toch óók volleybal, of is dat niet meer?

Hier langs de IJssel heb je tal van ministrandjes, maar daar zul je me niet treffen met mooi weer, zo tussen al die jongelui met 'muziek'installaties waar alleen standje max op zit... Zelfs de honden worden er onrustig van als ik er 's avonds tijdens het laatste rondje langs loop. En 's morgens kan ik er ook beter niet langs lopen i.v.m. de vele scherven van kapotte flessen. Hoewel het vorig jaar iets beter leek te gaan, sinds er tegenover nieuwe dure appartementen in gebruik genomen zijn.

Haha ja die heb je hier ook veel, maar toch hebben we meer leuke plekjes langs het water dan jongelui met bierflessen, maar je moet wel goed zoeken. Het is 1 van mn hobbies om met de IGN kaart een leuk weggetje langs het water te vinden om met de hond te lopen en dan helemaal niemand tegen te komen, victorie 🥳

Geplaatst

helaas @Kohtje, de palen en het net liggen al 2 jaar op zolder bij een maatje.
Een paar zijn na operaties niet meer echt in staat tot een wedstrijd, we zijn momenteel
bij uitzondering met meer dan 2 mensen die nog kunnen en willen, dus meer dan 1 op 1
of in een kringetje wat ballen gebeurt niet. En in de zaal op de maandagavond gaan we nog maar 1 x
en dan is het ook schluss. Ik houd alleen mijn damesteam nog over voor vastigheid. Voor mijn lijf ergens
ook wel goed hoor, ik heb vaker last van blessures en herstel minder snel. Maar het is wel konfronterend.
Want die maatjes, dat is mijn voorland misschien ook. En dat waren echte die-hards.
Op t strand blijft het heerlijk gelukkig. Het is een erg rustig stuk waar je niet met de auto komt en geen/zelden
muziek. Honden mogen wel alleen daar in de zomermaanden, maar die worden gedoogd;) en spelen vaak vlak
aan het water waar ook de kindjes voor gezelligheid zorgen. In weekends wat drukker maar door de weeks super rustig.

Geplaatst
4 uur geleden zei bumperjim:

Ik ben druk het midweekje in Rotterdam aan het plannen. Zo veel te doen, ik ben net een kind in een snoepwinkel 😍 En ik begrijp @Spirit dan ook heel goed...

De euromast, een watertaxi, beeld van Erasmus, de Metro, Markt Afrikanerplein is een echte aanrader. Ook de markt bij Blaak is nier verkeerd om naartoe te gaan. Weet zeker dat je je niet zal vervelen daar!

Geplaatst

Hihi, ik geloof dat dat dan juist weer niet de dingen zijn die voor iemand die Parijs goed kent heel interessant zijn aan Rotjeknor. Wat moet een Parijzenaar nou helemaal vinden van dat metronetje en het euromastje :D?Misschien toch iets meer de nadruk leggen op de usp's, zoals de havens, het museumdepot.

Geplaatst (bewerkt)

Ja de metro gaat m niet worden, dan nog eerder met de tram over de Erasmusbrug want dan zie je wat. Het depot met zn rooftop staat op het lijstje. En de watertaxi natuurlijk. 

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...