Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Gisteren ben ik naar de bank geweest omdat al mijn kaarten geblokkeerd zijn. Er dienden nieuwe aangevraagd te worden. Ik denk dat ze het bij de bank steeds met minder personeel moeten doen, je moet blijkbaar steeds een afspraak hebben. Veel tijd had de bediende niet en vriendelijk was ze al zeker niet. Vroeger kreeg je dan een tijdelijke kaart, maar die service is ook weer verdwenen. Ik mag wel maandelijks betalen voor service maar je krijgt er steeds minder voor steeds meer. bolletje reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoe vaak ga jij naar de bank? Veel mensen komen er minder dan eens per jaar, daarom zijn veel filialen gesloten en moet je tegenwoordig een afspraak maken. Ik heb een online bank, daar betaal ik geen cent voor en de service is prima.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Toen ik pas bij een bank was ging ik bijna wekelijks en er werden geen kosten aangerekend. Je kreeg toen zelfs nog rente op je lopende rekening. Het is een bijna online bank geworden, het meeste wordt via mail en zo geregeld.
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal!🌞 Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Pas je wel op @Claudius dat je de nieuwe kansen van de nieuwe dag niet alleen gebruikt als een nieuwe kans tot mopperen? Echt hoor, meer aandacht geven aan de mooie dingen maakt het leven zoveel lichter. bumperjim reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag drie maanden alcoholvrij. Het bevalt me verrassend goed, het is veel rustiger om niet steeds te hoeven remmen. Na drie maanden is het gevoel van gemis ook voor het grootste deel wel weg. Wat heerlijk is dit eigenlijk, ik ga nog lekker zo door. Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞 Yana rapilos, karin123, bumperjim en 4 anderen reageerden hierop 7
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoe ging het bij de huisarts gisteren @Lika? Fijn dat de uitslag meeviel @Maja maar is het door die tumor dat je hand het niet goed meer doet? En gaat het dan om een goedaardige tumor? Of ben ik te nieuwsgierig?
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Naar wat mensen tegen mij zeggen heb ik blijkbaar twee verschillende persoonlijkheden @Yana, Je hebt de Claudius van het internet en de vele mopperende mails en voorbereidingen van gesprekken op zijn computer, maar als je dan diezelfde Claudius in levende lijve tegenkomt dan heb je een steeds grappenmakende Claudius en iemand die niet meer weet wat te doen met zijn geprinte voorbereidingen.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb sinds een jaar ofzo dagelijks een paar momenten dat ik me plotsklaps vreselijk ongelukkig voel, echt een fysieke hopeloosheid, misselijk, angstscheuten in m'n maag en een algeheel radeloos gevoel. En dan krijg ik een paar minuten later steevast een draak van een opvlieger. Ik lijd er niet onder, het duurt maar even, ik verbaas me vooral over wat kennelijk de effecten van hormonen zijn.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Haha, @Claudius, daar zijn we mooi mee dan. Nou ja, ik wens je een leuke dag! billy1981 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag heb ik als de menu klopt gebraad, boontjes en aardappelen.
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen vroege vogels Nou een vroege vogel ben ik zelf ook nu. leuk hoor , zo,n puppy !In de nacht, steevast om 4 uur uitlaten. Dan begint ze te piepen. Daarna meestal om 6.30 weer, dat gaat nog Maar vanochtend om 5.30 en het hield niet op met piepen en zeuren. dus maar weer uitgelaten, en ja hoor, weer een plas en poepje. er toen maar uit gebleven. Pup uitzinnig van vreugde, want ja lekker gek doen, spelen en rauzen Zucht...., maar ach, het is verder zo,n aandoenlijk lief hondje
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En nu ligt ze alweer een uur in coma, en zit ik hier te gapen 😄
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja @rapilos een van de redenen dat ik naast een gezin met kinderen nooit aan een pup ben begonnen. Later mag ik er misschien 1 van mezel(. Maar eerder had ik het niet getrokken denk ik.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yana Yvonne
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 minuten geleden zei rapilos: steevast om 4 uur uitlaten. Hihi 'steevast', je hebt het beestje al drie dagen 😁 Krijgen we een foto te zien van je leukerdje?
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Yanawat jij beschrijft: dat is het! Maar ik heb het niet een paar keer per dag, maar langer. En zonder opvliegers. Dat heb ik dan (nog?) niet. Huisarts was prima. Ik ga praten met praktijkondersteuner GGZ voor wat extra steun. We deelden de conclusie: veel op mijn bordje, overgang en werk. Afbouw medicatie is nu zo ver gevorderd dat het dat bijna niet kan zijn. En dat denk ik zelf ook niet. (Omdat de ellende ook weer oplost). Ik ga zelf op mijn werk opteren voor minder uren.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mopper maar lekker een heel eind heen hier @Claudius... maar @Yana heeft wel gelijk hoor: als je één en ander van de meer zonnige kant bekijkt lijkt het leven een stuk lichter te worden... . Fijn dat je het hondje nu hebt @rapilos en jaaaaa, een pup vergt heel veel snelle actie van het baasje, ook op momenten dat het absoluut niet uitkomt Mooi dat je opgelucht van het gesprek terugkwam gisteren @Maja... en goed dat je dag glaasje hebt laten staan, hoe aanlokkelijk op het eerste gezicht ook. En inderdaad: hoe ging het met jouw bij de huisarts @Lika? Drie maanden @Yana, top! Dat verdient een bloemetje
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ah, ik zie dat @Likaal geantwoord heeft... Fijn dat jullie op één lijn zitten @Lika, mooi...
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou, geprobeerd om een foto te maken met mijn telefoon. lukt natuurlijk weer niet om het te versturen Echt jammer dat ik daar niet goed mee overweg kan
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dankjewel @Yvonne ❤️ Het is heel fijn dat het bij mij gevolgd wordt door een opvlieger @Lika, dat maakt heel duidelijk waar het van komt zodat het ook makkelijk is om het a.h.w. van een afstandje te aanschouwen. Twee jaar geleden heb ik een paar dagen in een Spaans ziekenhuis gelegen met 'hartklachten' maar werd er niks gevonden dat mijn klachten kon verklaren. Ik had toen zelf uiteindelijk de diagnose 'paniekaanvallen' gesteld, daar kon de arts zich wel in vinden en ik kreeg een pak pammen mee. Achteraf gezien ben ik ervan overtuigd dat ook dat door de overgang kwam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden