Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @rapilos Wat leuk een pup! Wat voor één is het? Kan me nog herinneren dat we er in het begin de hele dag druk mee waren. En in de nacht elke drie uur eruit voor een plasje. Maar zou het zo weer doen 😊 @Yvonne Vandaag ging goed. In de winkel schoot het wel even door me heen of ik nog een laatste keer….. Maar niks meegenomen. Thuis een grote kan water met citroen gemaakt. Morgen de hele dag alleen thuis, dus maar lekker bezig blijven dan. Ben een tijdje geleden begonnen aan het anders indelen/opruimen van de voorraadkast, dus denk dat ik daar mee verder ga. Maja en karin123 reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 37 minuten geleden zei Emmy: @rapilos Wat leuk een pup! Wat voor één is het? Kan me nog herinneren dat we er in het begin de hele dag druk mee waren. En in de nacht elke drie uur eruit voor een plasje. Maar zou het zo weer doen 😊 @Yvonne Vandaag ging goed. In de winkel schoot het wel even door me heen of ik nog een laatste keer….. Maar niks meegenomen. Thuis een grote kan water met citroen gemaakt. Morgen de hele dag alleen thuis, dus maar lekker bezig blijven dan. Ben een tijdje geleden begonnen aan het anders indelen/opruimen van de voorraadkast, dus denk dat ik daar mee verder ga. "Een mini Labradoodle doodle @Lika " heeft @rapilos een tijd geleden geantwoord. Emmy en rapilos reageerden hierop 2
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wij zijn naar ‘opwekking’ geweest in Biddinghuizen met een klein groepje van twee afdelingen ik ben gesloopt half uurtje rijden nog tot de kliniek,douchen en naar bed lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 21 minuten geleden zei Claudius: "Een mini Labradoodle doodle @Lika " heeft @rapilos een tijd geleden geantwoord. Wat goed dat je dat nog wist @Claudius
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zojuist zei rapilos: Wat is een opwekking @Zbb? Een christelijk gebeuren met live muziek,eet tentjes,kerkdiensten en preken enz ….duurt een aantal dagen geloof ik. er waren vandaag 59000 bezoekers wat ik hoorde waarvan 30000 mensen op het camping terrein bivakkeren rapilos reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ja @Yvonne het was idd een heerlijke dag. en gek genoeg heel erg rustig, zeker omdat er ook wat sluierbewolking was is de ochtend. Maar het was precies goed daardoor. Maja reageerde hierop 1
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 13 uur geleden zei Yvonne: En wat is dat lastig wachten @Maja, naar dat er zo lang tussen zit. Ik heb denk ik gemist waarvoor jij die MRI hebt gekregen? MRI vanwege gedeeltelijke verlamming linkerhand en pols. Een recent herseninfarct is met MRI uitgesloten, maar wel een tumor in hersenvlies aangetroffen en een aandoening van de kleine bloedvaten in de hersenen. Wat dat betekent voor nu en in de toekomst, dat hoop ik woensdag (eindelijk) te horen.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oh @Maja, wat naar voor je. Heb je mensen om je heen met wie je je zorgen kunt delen? Liefs van mij ❤️
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s oei Maja, dat is schrikken. was de mri enkel van je hoofd? of kan die hand/polsverlamming ook daardoor komen? en dan hoor je woensdag pas wat het traject wordt, wat een spanning. sterkte meis.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Jeetje @Maja, dan duurt wachten echt verschrikkelijk lang. Ik denk aan je ❤️
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @lady janeDe scans waren alleen van de hersenen omdat de neuroloog daar problemen vermoedde. @YanaGelukkig heb ik twee goede vriendinnen en mijn zus waarmee ik mijn zorgen kan delen. Daar ben ik dolblij mee. Gedeelde smart is echt halve smart! lady jane en Yana reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden