Yvonne Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Wat verschrikkelijk vreemd: de dagdraad van vandaag is helemaal verdwenen. In ieder geval is hij voor mij niet meer te vinden, niet op de laptop en ook niet op de mobiel. Dus nog maar een keer dan. Dagpact:j Claudius Fonny 🌞 Kunsie Yvonne
bumperjim Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Misschien is de dagdraad wel gecensureerd vanwege de speciale dag vandaag...
lady jane Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei gelukkig zijn wij niet verdwenen. een hele goeiemooiemorgen mensen.
Yvonne Geplaatst 28 mei Auteur Rapport Geplaatst 28 mei 13 minuten geleden zei bumperjim: Misschien is de dagdraad wel gecensureerd vanwege de speciale dag vandaag... Och hemeltje ja. Ik was dat alweer helemaal vergeten, zal de ouderdom wel zijn. Aan de andere kant: dan hadden toch dat bericht gewoon even kunnen weghalen? Misschien een nieuwe stagiaire die nog niet helemaal doorheeft hoe de boel in elkaar zit hier.
Yvonne Geplaatst 28 mei Auteur Rapport Geplaatst 28 mei 14 minuten geleden zei lady jane: gelukkig zijn wij niet verdwenen. Nee hoor Jane, er is meer nodig om ons te verjagen lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Tis blijkbaar nog echt een taboe onderwerp 😁 Maar goed dan gaan we het wel hebben over onschuldiger onderwerpen als alcohol, drugs en zelfmoord 😇 Yana, Rosee en lady jane reageerden hierop 1 2
Claudius Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Claudius Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei 1 uur geleden zei Yvonne: Wat verschrikkelijk vreemd: de dagdraad van vandaag is helemaal verdwenen. In ieder geval is hij voor mij niet meer te vinden, niet op de laptop en ook niet op de mobiel. Dus nog maar een keer dan. Ik begreep het eerst niet, dan moeten we deze maar volspammen. 😇
Claudius Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Deze middag had ik een Boomstammetje, broccoli en aardappelen.
Spud Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Misschien is stoer doen en soms denken het beter te weten voor andere niet oké. Een dierbare voor mij is een levensbedreigende operatie ondergaan en gaat nu over tot de orde van de dag. Ik merk nu pas hoeveel zorgen ik me over hem gemaakt heb en dat projecteerde op andere mensen. Nu kan ik alleen janken en muziek luisteren want dan komt alle stress eruit en belast ik de ander er niet mee. jep ik heb mijn verlatingsangst weer goed kunnen bestrijden en de ander er niet mee hoeven te belasten. Ik ben heel blij dat hij leeft nu, maar ik ben dubbel zo verdrietig omdat ik mijn ware bezorgdheid niet heb kunnen tonen en het nu plaatsvervangend blij zijn is voor de ander. De stress en de zorgen komen er nu uit, fijn dat ik mijn gedrag inmiddels kan aanpassen, maar ik ben zo moe gestreden nu dat ik de winst samen niet kan vieren.
Lika Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Ik ga morgen met mezelf uit. Leuk. Gisteren ook gedaan en vandaag. Museum, wat eten, wandelen. Allemaal alleen. Ik wist niet dat ik dat zo goed kon. lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Ja. En de angsten verdwijnen weer wat. Drank maakt ze erger. Dat is me duidelijk. Ik voel me weer minder verlamd. Heel fijn. Rosee en lady jane reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei @bumperjimsterkte man. Wat een zware periode voor jou en de jouwen. bumperjim reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei 3 uur geleden zei Lika: Ik ga morgen met mezelf uit. Leuk. Gisteren ook gedaan en vandaag. Museum, wat eten, wandelen. Allemaal alleen. Ik wist niet dat ik dat zo goed kon. Wat mooi en bijzonder om te ontdekken. 2 uur geleden zei Lika: Ja. En de angsten verdwijnen weer wat. Drank maakt ze erger. Dat is me duidelijk. Ik voel me weer minder verlamd. Heel fijn. Angsten zijn inderdaad verlammend, daar ben ik me ook weer heftig mee geconfronteerd. Worden je angsten minder omdat je met jezelf uitgaat en op die manier goed voor jezelf zorgt @Lika?
Lika Geplaatst 29 mei Rapport Geplaatst 29 mei Nou @Jannigje eigenlijk gaan mijn angsten en ik samen op stap. Ik denk niet dat ze minder worden door het op stap gaan. Ik probeer er minder aandacht aan te geven. Ze worden minder omdat ze soms minder worden. Soms zijn ze er. Soms niet. Tranen zijn nooit ver weg tegenwoordig. Ik was net in het Van Gogh en daar laat ik dan wel een paar tranen. Van ontroering. Ik ben weer gaan mediteren (had ik nooit moeten laten sloffen, maar zo gaat het) en verder probeer ik een beetje te accepteren wat er is. Veel buiten lopen. En dan ebt de angst vaak toch ook weg en soms is ie echt weg. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden