lady jane Geplaatst gisteren om 05:15 Rapport Geplaatst gisteren om 05:15 goeiemooiemorgen frummers en een fijne mooie mensen dag Kunsie64 reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst gisteren om 05:49 Rapport Geplaatst gisteren om 05:49 Goeie morgen allemaal, Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 2
Yana Geplaatst gisteren om 06:00 Rapport Geplaatst gisteren om 06:00 (bewerkt) Goedemorgen! Ik zet me weer eens op het dagpact, eten bij de buren vandaag en ik wil niet drinken. Ik heb een berm-/tuinboeket geplukt voor jullie... gisteren om 06:02 bewerkt door Yana Francoise, Kunsie64 en Spirit reageerden hierop 2 1
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 06:03 Rapport Geplaatst gisteren om 06:03 2 minuten geleden zei Yana: dagpact: Yana Kunsie
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 06:08 Rapport Geplaatst gisteren om 06:08 Goeiemorgen dames en anderen. Het word weer een prachtige dag mensen. Dat word genieten! Mijn fiets staat al te stijgeren in het schuurtje. 🚴♂️ Eerst ff lekker ontbijten en dan gaan we erop uit. Mooie dag allemaal en speciaal voor alle moeders
Claudius Geplaatst gisteren om 06:09 Rapport Geplaatst gisteren om 06:09 Goeiemorgen iedereen dagpact: Yana Kunsie Claudius
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:34 Rapport Geplaatst gisteren om 06:34 (bewerkt) Goedemorgen frummers, De zon schijnt al gul, ik heb een eitje voor mezelf gekookt, lekker broodje gesmeerd en een bakje thee voor mij staan, ik zou zeggen: tast toe luitjes... en kom maar op met deze zondag... gisteren om 06:43 bewerkt door Yvonne Kunsie64 en Jannigje reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:45 Rapport Geplaatst gisteren om 06:45 DAGPACT: Yana Kunsie Claudius Yvonne
Freekie Geplaatst gisteren om 09:46 Rapport Geplaatst gisteren om 09:46 Goedemorgen DAGPACT: Yana Kunsie Claudius Yvonne Freekie Eeeeeiiiiindelijk het strijkgoed en de was opgevouwen, het ligt al dagen te nietsen... (de schone was dan hé) Vrijdag wasmachine kapot gegaan, pompt niet meer af, met wasgoed er nog in... Uiteindelijk tot 3 uur snachts bezig geweest (nouja de droger) om de bak te legen en de boel te drogen en te zorgen dat ik er zaterdag niet meer mee zit.. Nieuwe pomp oid is besteld, voor mijn 14 jaar oude beestje. Vanavond verjaardag zusje in combinatie met moederdag, ze krijgen allemaal hetzelfde, wit-roze Petunia's die super mooi bloeien. Ik zelf sta ook in bloei, alleen verliest deze koppige meerjarige plant af en toe zijn moed en geduld maar met vastberadenheid en hulp heeft hij laten zien dat hij tot meer in staat is dan dat er in de plantengids beschreven staat. Uit de losse pols, dat vraagt om een complimentje, iedereen een fijne moederdag en zondag natuurlijk! En nait goan soep'nn, op sien plat-grunnigs karin123, Kunsie64 en Spirit reageerden hierop 3
Lika Geplaatst gisteren om 11:29 Rapport Geplaatst gisteren om 11:29 Compliment @Freekie!! Huilend naar mijn repetitie gegaan. Inmiddels bijgekomen.
Claudius Geplaatst gisteren om 13:43 Rapport Geplaatst gisteren om 13:43 Deze middag had ik puree, kalfsescalope en paprika's
Spirit Geplaatst gisteren om 14:05 Rapport Geplaatst gisteren om 14:05 2 uur geleden zei Lika: Compliment @Freekie!! Huilend naar mijn repetitie gegaan. Inmiddels bijgekomen. Hoe dat zo Lika? Nog steeds de naweeën?
Spirit Geplaatst gisteren om 14:19 Rapport Geplaatst gisteren om 14:19 Hier een rustig dagje ingepland. Lekker ontbeten met keizerbroodjes uit de oven.Mijn lief is het zwembad aan het opzetten in de tuin. Het word er lekker weer voor. We hebben ons gisteren muzikaal erg uitgesloofd, dus kwamen moe, maar voldaan thuis. Moet heel eerlijk zijn, dat het drankduiveltje even tevoorschijn kwam, maar goed kunnen omdenken.We zouden dan elkaar gaan meesleuren in iets, wat we helemaal niet willen. De laatste misser van mijn vriend, was pure horror.In zo'n slechte film, willen we nooit meer terecht komen. Nu lekker aan de ijsthee en af en toe wat muziek maken, om af te kicken .
Lika Geplaatst gisteren om 18:14 Rapport Geplaatst gisteren om 18:14 4 uur geleden zei Spirit: Hoe dat zo Lika? Nog steeds de naweeën? Nee hoor. Ik weet het niet. Ben de anti-depressiva aan het afbouwen, dat misschien. Hormonen kan ook gewoon. Er stroomt de laatste tijd van alles zal ik maar zeggen:-) Spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden