Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen @Claudius en iedereen.

Ja dat slapen valt bij mij ook niet mee, 4 of 5 uurtjes is blijkbaar genoeg voor mij, zelfs als ik heel veel doe op een dag. Gelukkig verveel ik me eigenlijk nooit. 

Het niet drinken gaat gelukkig wel weer goed. Ik zit op dag 19 dus de kop is er weer af. Ik heb mijn motivatie weer terug gevonden en ben al heel wat kilo's kwijt inmiddels. En we krijgen heel veel mooie dagen als ik het mag geloven. Mijn fiets is er klaar voor en ik ook! 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kunsie64:

Het niet drinken gaat gelukkig wel weer goed. Ik zit op dag 19 dus de kop is er weer af. Ik heb mijn motivatie weer terug gevonden en ben al heel wat kilo's kwijt inmiddels. En we krijgen heel veel mooie dagen als ik het mag geloven. Mijn fiets is er klaar voor en ik ook! 

Goed zo, houden zo. Ik kwam door het drinken ook bij. Het interesseerde me allemaal niet meer, alleen de alchohol en mijn Femke was nog belangrijk. 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:
mooi om te lezen @Kunsie64
ik ben ook heel uithuizig met dit weer
de natuur is ook nog eens op zijn/haar best
dus extra fijn fietsweer.
ik bak weer een broodje voor volleyvriendin:
haar man is bezig met zijn laatste dagen en
zij is zo'n 15 jaar mantelzorger voor hem geweest.
Dubbele gevoelens heb ik erbij, naast het verdriet
mag er later hopelijk ook opluchting zijn en geluk vinden
in het leven. Ik ken weinig mensen die zo sterk zijn en
positief. Ze verdient het ook dat haar leven weer iets lichts krijgt.:heart:

Geplaatst

Dagpact:
Claudius

Kunsie
Lika

Dagpact is nodig. Ik heb woensdag een enorme uitglijder gehad. Voel me nog wat raar daarvan. Het bewijs geleverd: ik kan niet een beetje, ik voel me slechter en het levert dagen ellende op. 
Maar goed. Verder nu. Naar buiten met de honden!

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Ik heb weliswaar lang geslapen, maar moest er vijf keer uit en ben nog een paar keer meer even wakker geweest, en uiteraard weer die nachtmerries, pffff. 
Maar goed, het is zaterdag en de zon schijnt. 
We gaan er een mooie dag van maken. 
Beterschap @bolletje, vandaag maar lekker rustig aan doen dan. 
Ik hoop dat je snel toch weer wat beter gaat slapen @Claudius, dat hele vroege wakker worden is niet prettig uiteraard. 
Wat ga je goed @Kunsie64, lekker vasthouden dit hoor. 
En jeetje @Lika, ja, ik kan me heel goed indenken dat je je zo ellendig voelt, dat moet even slijten. 
Maar vergeet alsjeblieft niet hoe goed je het al jaren doet. Dit is een uitglijder, niks meer dan dat. 
Je weet weer waarom je niet hebt gedronken al die tijd. 
Je hebt zo enorm veel gedaan voor jouw moeder, je hebt zoveel zorgen om haar gehad, misschien is het een ontlading van alle spanning die er nu hopelijk definitief uit is? 
Wees trots op jezelf hoor, dat verdien je!!! 

Moi, en dan nu natuurlijk even een bakje.

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Ja, het was ontlading. Ik was heel gespannen voor mijn werk, vond dingen heel eng, man was op vakantie geweest en ik had het alleen heel fijn, moest weer wennen aan zijn terugkomst en mijn moeder gaat best okay, maar eigenlijk ook best moeilijk. Ze doet vaak boos tegen de verpleging. En ik wil dat ze haar aardig vinden:-) 

Woensdag voelde ik me weer wat beter. Toen gebeurde het.

Geplaatst

Beterschap @bolletje! Hier ook flink ziek geweest en nog steeds naweeën ervan. Gelukkig nu bijna 5 maanden alcoholvrij. Ik twijfel steeds meer of ik er ooit nog aan begin. Een tijdlang kan het best goed gaan en kan ik met mate drinken, maar vroeg of laat gaat het toch weer een keer mis en ga ik weer over mijn grenzen. Ook al gebeurt het nog weinig, als het toch gebeurt heeft dat zoveel impact. Ik wil het gewoon niet meer. Maar goed, ik bekijk het nog maar niet op de langere termijn. 

@Likaik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Hoeveel heb je gedronken? Denk je dat die ene slok een tijdje geleden invloed heeft gehad? Hopelijk voel je je weer wat minder onbestemd nu. Naar buiten met de honden helpt altijd:heart:

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rosee:

Beterschap @bolletje! Hier ook flink ziek geweest en nog steeds naweeën ervan. Gelukkig nu bijna 5 maanden alcoholvrij. Ik twijfel steeds meer of ik er ooit nog aan begin. Een tijdlang kan het best goed gaan en kan ik met mate drinken, maar vroeg of laat gaat het toch weer een keer mis en ga ik weer over mijn grenzen. Ook al gebeurt het nog weinig, als het toch gebeurt heeft dat zoveel impact. Ik wil het gewoon niet meer. Maar goed, ik bekijk het nog maar niet op de langere termijn.

Als je het niet meer wil is er toch maar een optie? 

Geplaatst

Ik heb veel gedronken. Ivm triggers voor anderen wijd ik niet uit. Ja die ene slok was het begin naar af en toe weer iets met dit als gevolg. Dus ik weet wat me te doen staat, maar ik wil het nog niet weten. Zoiets. 

Gezwommen. Voor de eerste keer buiten. Koud, dus maar klein stukje. Fijn. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...