Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen 🌞 vanuit Limburg (pieterpad) voor iedereen een mooie bevrijdingsdag! Dagpact: Fonny🌞
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers toch wel iets om even stil bij de staan zo vanzelfsprekend is het niet (meer) nu. Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Vreselijk vroeg wakker weer ( 6 uur), dus al een hele tijd op. Ga weer naar de tuin vandaag Tomaten uitplanten, en de mini komkommers, Uitjes in de volle grond zetten , enfin er is vreselijk veel te doen. Eerst maar naar de super voor een flink aantal zakken potgrond Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedemorgen @Fonny, @lady jane, @rapilos en alle anderen frummers, Jij een fijne wandeldag Fonny, als ik het goed heb is het er uitstekend weer voor... En ja, Jane, dat is zeker iets om bij stil te staan... En ook vandaag wappert de vlag weer hier.. Nu eerst even een bakje. %s om %s bewerkt door Yvonne lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s gisteren via npo start teruggekeken naar Het verloren transport (afgelopen do op npo1) waarin een Ned., een Duitse en een Russische vrouw eerst elkaar vijanden waren en door omstandigheden toch hecht werden met elkaar. best ontroerend, hoe het ook kan! Spirit, Lika en Fonny reageerden hierop 3
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen Spud en Fonny reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedenmorgen allemaal, Brak opgestaan, slecht geslapen, de zin moet nog komen om straks te spelen, maar dat zal vanzelf wel komen. Even wat koud water over mijn gezicht, goed aankleden en gaan. Zal best leuk worden!
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Succes @Spirit, even nog een lekker bakje voor je weggaat.. Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoe is het met de spierpijnen vandaag @Lika? Ik heb mijn 10 000 stappen voor vandaag al.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Echt @Claudius?? Wow! Hoe laat begin je dan met lopen? Mijn teller staat vandaag op 4700. Spierpijn valt mee . Mijn knieën zijn het pijnlijkst.
Maia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 12 minuten geleden zei Claudius: D𝔸GPAℂT: Fonny🌞 Yvonne Claudius Maia
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag ben ik iets voor negen uur ermee begonnen. Aan mijn knieën heb ik last met trappen af te gaan.
Maia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei Lika: Echt @Claudius?? Wow! Hoe laat begin je dan met lopen? Mijn teller staat vandaag op 4700. Spierpijn valt mee . Mijn knieën zijn het pijnlijkst. Ik vind 4700 ook al heel respectabel eerlijk gezegd. Rot dat je kniepijn hebt.
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Het verste dat ik ooit gewandeld heb was 35 km, toen was ik maar 10 jaar, het was tijdens een dropping van de scouts, die afstand haal ik nooit meer op een dag @Lika
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nee, maar dat is ook een afstand die wat al te ver is voor een gewone 5 mei. Ach @Maiadoor mijn gewicht zijn mijn knieën natuurlijk zwaar overbelast. Dus het voelt een beetje als eigen schuld. Al is het ook zo dat mijn knieën ook pijnlijk waren toen ik 25 kilo lichter was. Het zij zo. Als ik even een tijd doorloop valt het mee. Het is het opstaan en de eerste 10 minuten…
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ach, het moet geen obsessie gaan worden, met zo'n stappenteller. Mijn streven is 6000 stappen, maar dan gaat mijn lichaam toch echt protesteren.Zwemmen gaat mij beter af. Bedankt voor je bakkie @Yvonne. Had ik ff nodig.Heb me warm gekleed, dus er kan weinig wesgaan.De adrealine maakt straks een hoop goed!!
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vanmiddag had ik spiering, bonen en aardappelen
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Tuurlijk niets obsessiefs. Ik?? Ik heb hem ook gewoon op 6000 staan hoor @Spirit. Dat haal ik vaak niet als Ik werk.
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik denk dat ik juist op mijn werk er veel haalde, ik ben nu al een tijdje in pensioen maar ik wist vroeger niet dat er een stappenteller op mijn smartphone was. Als ik nu niet speciaal ga wandelen haal ik er ook niet veel op een dag.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik loop niet veel, pijn aan mijn knieën ook al heb ik geen overgewicht. Maar ik ben wel goed bezig, twee maanden niet gedronken💪. nancy, Claudius, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 13 minuten geleden zei Yana: Ik loop niet veel, pijn aan mijn knieën ook al heb ik geen overgewicht. Maar ik ben wel goed bezig, twee maanden niet gedronken💪. Yes!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden