Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

image.png.20d94056da26f02495a2075748444e54.png
Het is een hele poos geleden dat ik de dagdraad opende, goedemorgen Frummers. 
Het is nog stil in huis, iedereen is nog in diepe rust en dat mag van mij nog wel heel even zo blijven ;) 
Eerst maar even een bakje, lekker rustig op mijn gemak. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Claudius, ik hoop van harte dat je niet aan de trek hebt toegegeven, laat je even wat van je horen? 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Yvonne:

Claudius, ik hoop van harte dat je niet aan de trek hebt toegegeven, laat je even wat van je horen? 

Wees gerust @Yvonne ik gebruik geen alchohol. Ik ga me wel een tijdje proberen zoveel als mogelijk van het forum weg te blijven. Ik antwoordde gisteren toch ook op Killokiller? 

Geplaatst

Klopt, daar heb ik dan weer helemaal niet bij stilgestaan... 
Ik ben heel blij te lezen dat je niet gezwicht bent. 
En ik hoop dat er toch een moment gaat komen dat je jezelf wat prettiger in je vel zult voelen zitten, 
dat je het gevoel gaat krijgen dat niet al die opmerkingen jouw kant op negatief bedoeld zijn, 
maar juist om jou een zetje in de goede richting te geven.... 
Opmerkingen, niet alleen hier gegeven, maar ook in jouw eigen omgeving... 
Voor nu even een extra bakje voor jou image.jpeg.d744350b3caba40e1cba4dfe22fe3de4.jpeg

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Ik ben ook weer in the house
Twee oppasadressen was pittig, maar toch ook wel weer heel leuk
wordt altijd blij van honden, en de mijne is inmiddels bijna 4 weken.
het is een nestje van 9 en weet nog steeds niet welke ik ga krijgen.
wel krijg ik elke dag filmpjes opgestuurd
En oh...., ze zijn allemaal zo vreselijk leuk ! 😍

Geplaatst

Goedemorgen allen! Wat een heerlijke week hebben we achter de dag. Het lijkt erop dat vandaag ook een hele mooie dag gaat worden. 

Niet vergeten even stil te zijn vanavond, dat ben ik weleens vergeten, oeps...

Geniet van de dag ☀️

@Claudius Waarom wegblijven, blijf vooral lekker schrijven, dat helpt je toch? Als je het commentaar dat je krijgt niet fijn vindt, dan moet je je daar gewoon niets van aantrekken. Al is het geen persoonlijke aanval he? Iedereen probeert mee te denken en je te helpen...

Geplaatst

Goedemorgen, gisteren gewogen, zelfs even wat gelezen op dit forum maar dan ook vergeten de kilokiller in te vullen, gelukkig zijn mijn kilo's, de met terugwerkende kracht kilo's. 

Goed idee @Wendy75ik ben het ook weleens vergeten..

Gisteren naar het zwembad met de kids geweest, met sauna en warmte ligbanken. Ik heb daar zelfs even gesnoezeld voor 20 minuutjes... Heerlijk.

Vandaag dus maar proberen rustig aan te doen, maar als je eindelijk weer energie hebt is dat moeilijk 

Geplaatst

Fijn, dat je zo lekker gaat @Freekie. Gun het je van harte!

Dus jij past op honden @rapilos, hoe gaat dat is zijn werk? Klinkt interessant! Nog even geduld dus met je nieuwe hond. Nou, die van mij groeit als kool en is een echte zwemkampioen. Zo blij met haar en we nemen haar ook zoveel mogelijk mee. Ze vind het heerlijk achterin onze bus, al heeft ze geen uitzicht, dat interseert ze niks. Als ze maar mee mag. 

@Claudius, gewoon blijven schrijven hoor. Al is het maar om te vertellen, wat je hebt gegeten.

Geplaatst

Net een rondleiding gehad op een heel oude begraafplaats
langs de graven van oorlogsslachtoffers. Het was een grote
begeleide groep en mooie verhalen gehoord. Ooit was ik daar 
vrijwilliger om mee te helpen het terrein te ontwoekeren. Nu laten ze
het gecontroleerd verwilderen. Mooi om te zien wat een hoeveelheid wilde
planten en bloemen er groeien.
De geplande film erna voelt niet nodig (een feelgood film), ik blijf via mijn
thriller die zich afspeelt op 4 mei  in Amsterdam, deze dag maar in herdenkings-sfeer nu.

Geplaatst

Eet je daar dan boter of mayonaise bij @Claudius?

Ik heb vandaag opeens bijna 27000 stappen gezet. Lig nu dus maar plat. Dat wordt strompelen morgen. Ben wel enorm blij dat ik weer zin heb om te bewegen, buiten te zijn. En dat het met al mijn overgewicht toch maar lukt die stappen te zetten. Heerlijk.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Lika:

Eet je daar dan boter of mayonaise bij @Claudius?

Ik heb vandaag opeens bijna 27000 stappen gezet. Lig nu dus maar plat. Dat wordt strompelen morgen. Ben wel enorm blij dat ik weer zin heb om te bewegen, buiten te zijn. En dat het met al mijn overgewicht toch maar lukt die stappen te zetten. Heerlijk.

Hoelang heb je er dan over gedaan om al die stappen te zetten? Ik zet er niet veel per minuut en ik heb slechts de helft van jou stappen. 

Ik had américain in mijn frigo, geen boter. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...