Claudius Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞 Lekker bakkie doen Claudius☕️☕️
bumperjim Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april (bewerkt) Koninginnedag vandaag!! En zonder tussen-n. Ja ik ben na mijn emigratie 20 jaar geleden in de tijd blijven hangen, voor mij is WA nog steeds Prins Pils. Alhoewel Beatrix de leeftijd van mijn vader heeft die al geruime tijd overleden is dus de tijd draait wel door. Natuurlijk is het hier gewoon een werkdag omdat het morgen een vrije dag is (zoals in vrijwel heel Europa). En ik heb de nieuwe septic tank besteld gisteravond, daarom was ik niet op de dagdraad. Een kak-argument, weet ik 💩 30 april bewerkt door bumperjim Spirit, lady jane en Fonny reageerden hierop 1 2
Yvonne Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april Goedemorgen lui, Jammer van dat slechte slapen @Claudius, tussen de middag dan misschien even een uiltje knappen? Fijn dat je er weer bent @Fonny, heb je het hele Pieterspad er nu opzitten? Mooi dat je de knoop hebt doorgehakt @bumperjim, een hele uitgave, dus je hebt er goed over nagedacht, de komende jaren weer zonder zorgen op de poepdoos .... Ik heb een overvolle dag voor mij liggen en ga snel aan de slag mensen. Natuurlijk wel even een bakje eerst. bumperjim en Fonny reageerden hierop 1 1
Moeps Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april Goedemorgen! Ja voor mij ook gewoon nog Koninginnedag vandaag! 🟠👑🟠
bolletje Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april Goeie morgen, 9 uur goed geslapen en nog moe, isdawa. Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april goeiemooiezonnigemorgen frummers buit ik al deze heerlijke dagen uit als een gek lees ik net dat we een kurkdroge warme meimaand tegemoet gaan. En ik maar denken, het kan elk moment weer omslaan, dus pak ik wat ik pakken kan. Voor de natuur hoop ik toch echt op regen ook (liefst 's nachts natuurlijk) en voor de hooikoortsmensen ook. Heerlijk geslapen trouwens, daar ben ik erg goed in geworden
Claudius Geplaatst 30 april Auteur Rapport Geplaatst 30 april Ze geven voor in het weekend al kans op regen.
lady jane Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april hier niet hoor. maar we gaan het zien, weinig invloed op gelukkig. ik leef meer in het hier en nu en alles wat komt is wel ergens goed voor. mooie dag mensen.
Spirit Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april Goedenmorgen. Ik ga me met de dag beter voelen. Er is weer wat meer ruimte in mijn hoofd gekomen. Dat houd in, dat ik weer normaal rationeel kan nadenken. Soms is het fijn om eens flinke knopen door te hakken. Mijn Ebike lacht me weer toe en het buitenzwembad is open gegaan. Daar kan ik op m'n boodschappenfiets naartoe, als ik dat eindeloze gesip zat ben, van mijn vriend. Heb leuke dingen in het verschiet, 5 mei iets leuks en 10 mei. lady jane en karin123 reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april Mooi @Spirit jouw slingers hangen weer. Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 30 april Auteur Rapport Geplaatst 30 april Ik had deze middag macaroni, met ham en kaas.
Spirit Geplaatst 30 april Rapport Geplaatst 30 april Ben trouwens ook nog heel ouderwets @bumperjim. Het is gewoon koninginnendag vandaag. Dat was vroeger toch wel wat gezelliger met het defilé in Soestdijk. Dat had toch wel wat!
Claudius Geplaatst 30 april Auteur Rapport Geplaatst 30 april Ik heb mijn stoofvlees voor morgenmiddag reeds opgezet. Dat moet lang pruttelen.
Fonny Geplaatst 2 mei Rapport Geplaatst 2 mei Op 30-4-2025 om 08:31 zei Yvonne: Goedemorgen lui, Jammer van dat slechte slapen @Claudius, tussen de middag dan misschien even een uiltje knappen? Fijn dat je er weer bent @Fonny, heb je het hele Pieterspad er nu opzitten? Mooi dat je de knoop hebt doorgehakt @bumperjim, een hele uitgave, dus je hebt er goed over nagedacht, de komende jaren weer zonder zorgen op de poepdoos .... Ik heb een overvolle dag voor mij liggen en ga snel aan de slag mensen. Natuurlijk wel even een bakje eerst. Yvonne...volgende week nog 2 etappes..🥳🥳 lief dat je het vraagt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden