Claudius Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Lika Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Goedemorgen Claudius. Ik ga eerst nog wat proberen te slapen.
Kunsie64 Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april 49 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kunsie
Claudius Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Claudius Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april Ik had puree, kotelet en prei. Maar de beentjes kon ik niet meer kwijt bij mijn hondje. Wat knabbelde ze daar graag op.
Spirit Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei Claudius: Ik had puree, kotelet en prei. Maar de beentjes kon ik niet meer kwijt bij mijn hondje. Wat knabbelde ze daar graag op. Dat zijn dingen, die je nu even gaat missen.Had dit ook met m'n vorige Golden Retriever.Heb er 2 gehad, maar herriner me nog het gemis, als ik bij de aanrecht stond en met pasta bezig was.Ze kwam dan altijd bedelen, om een stukje rauwe spaghetti. Mijn laatste Golden is 7 maanden geleden overleden.We hebben haar tot het laatst gevoerd met pap, om aan te strekken, maar dit mocht niet baten. Nu ik dit zo schrijf, komt er weer een brok in mijn keel .
Spirit Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Even zeer hectisch hier, moet mijn hoofd er even bijhouden.Morgen het theater optreden, mijn zus is onderweg en mijn vriend haalt ze op, bij het treinstation.Morgen vroeg opstaan en dan hoop ik altijd maar dat mijn darmen in orde zijn.Stress en darmen, is geen goede combinatie. Heb wat dat betreft, gevoelige darmen.Het gaat wel steeds beter, maar ik ben er nog niet. Kan weinig aan mijn hoofd hebben. Eergisteren veel te lang gewandeld met de hond. Vanwege een operatie van jaren geleden, een brommerongeluk gehad, is mijn ene been korter dan de ander en er zit al jaren een metalen plaat in.Moet hier serieus eens naar laten kijken, wellicht moet ik gaan denken aan goede steunzolen.Krijg er nu, op latere leeftijd, meer last van.Ja, het grenzeloze zit er nog steeds in. De hond vond het prima, maar het vrouwtje dacht daar toch anders over.Straks dus maar een wat kortere route nemen.Alles is voor mij ook nog nieuw en vreemd. Boodschappen bij de buurtsuper, de weg niet weten in het zwembad. Wist ik veel.Maandagavond loop ik naar het zwembad, eindelijk de goede deur gevonden, waren ze bezig met aquafit.Ik kwam voor banen zwemmen, dus loop naar binnen, krijg ik een grote bek van zo'n zwemjuf. Mevrouw, dit mag niet hoor.Klinkt toch zo lekket in zo'n zwembad. Geen badslippers meegenomen, dus ik hipte zo weer naar een andere deur, waar je dus ook uit kon. Daar ontdekte ik dat Turks Stoombad, dus daar maar even gaan zitten, tot het tijd was .Valt soms niet mee, maar uiteindelijk had ik een privé zwembad.Veel indrukken dus nog steeds, maar de volgende keer weet ik dat.Nu wachten tot zuslief hier is.Hoop 1 ding: dat ze morgen daar niet gaat zuipen.Het is voor mij niet leuk, mijn zus aangeschoten te zien.Zie er gewoon tegenop, op zo'n manier. Hier in huis, word niet gedronken en we hebben dan ook geen alcohol in huis.Blijft altijd moeilijk om een zus te hebben, waarbij het kwartje nooit gaat vallen.
Francoise Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Hoi Frummers, probeer even bij te lezen, fijn weekend allemaal ❤️ Lika reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april 2 uur geleden zei Spirit: Dat zijn dingen, die je nu even gaat missen.Had dit ook met m'n vorige Golden Retriever.Heb er 2 gehad, maar herriner me nog het gemis, als ik bij de aanrecht stond en met pasta bezig was.Ze kwam dan altijd bedelen, om een stukje rauwe spaghetti. Mijn laatste Golden is 7 maanden geleden overleden.We hebben haar tot het laatst gevoerd met pap, om aan te strekken, maar dit mocht niet baten. Nu ik dit zo schrijf, komt er weer een brok in mijn keel . Ik had een hond waarmee ik steeds veel wandelde. Hij maakte graag lange tochten. Maar op het einde kon hij niet meer en droeg ik hem in de kelder. Hij had graag de koelte.
Freekie Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Goedeavond, ik zit de laatste minuten van mijn dag in bad weg te tikken, terwijl ik graag zou willen slapen.. Ik mag pas om 11 uur op bed en met de week met kinderen een half uur eerder. Slaaprestrictie schema van de poh. Om snachts midden in de nacht niet meer 1 tot 2 uur wakker te liggen, of om hf 5 wakker te worden en de slaap niet meer kunnen vatten, en verrek, het werkt ook nog. Ik sliep teveel, in combinatie met burnout, te vroeg op bed omdat ik gewoon bek af ben.. Wel elke dag wekker zetten, om 7 uur en er dan ook af gaan. Weltrusten Francoise, Maja en lady jane reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen @Freekie. Nog even volhouden dus. Ik heb vandaag ramen gelapt. Probeer in een rustig tempo een inhaalslag in huis te doen. Doordat ik het afgelopen jaar druk was met mijn moeder zijn sommige dingen niet zoals ik ze wil. En in plaats van me het schompes te gaan werken, probeer ik elke keer iets te doen. Vorige week het keukenraam, vandaag mijn slaapkamer. Ik kom er wel, al is het niet vandaag…. Heerlijk buiten in de zon gezeten vanochtend en een ontroerende middag bij mijn moeder in het huis meegemaakt. Er was muziek. Het was bijzonder. Heel fijn. Al die mensen, die sfeer, de vrijwilligers die zo lief hielpen. Vanavond pesto gemaakt. Zo lekker! Rare maar indrukwekkende film gezien: ‘September says’. Nu oogjes dicht en snaveltjes toe. Maja en Francoise reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Wat heerlijk dat je moeder op een warme plek is terecht gekomen @Lika, dat heb je goed geregeld. Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden