Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De kaarsen op mijn tafel waren beidde uitgegaan. Ik heb er maar terug een aangestoken, ik ben nu aan 't  twijfelen of het wel de juiste beslissing was om haar te laten inslapen? 

Geplaatst

Goedemorgen frummers en goedemorgen @bumperjim en @Claudius
Ik denk dat het heel goed is dat je nuchter was toen je Femke liet inslapen, goed voor jouzelf, je was in staat een weloverwogen beslissing te nemen
en goed voor Femke, haar baasje was nuchter, was er voor haar. 
En Jim heeft gelijk, de twijfel slaat toe, maar zoals jij Femke beschreef is het een heel goede beslissing geweest, ga jezelf niets verwijten daarin hoor Claudius. 
En dan nu even een bakje neerzetten hier. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.pngen een 'bakje speciaal' voor Claudius: image.jpeg.7a12f68c7f5ae0e9798320cccd2ed0b4.jpeg

Geplaatst
Zojuist zei bolletje:

Goeie morgen Claudius en de anderen.

Als de dierenarts mee beslist heeft kan je er van op aan dat het goed is kerel. Hoe gaat het slapen nu?

Ik heb geslapen, maar ik mis haar. 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

natuurlijk mis je haar @Claudius
het zou raar zijn als dat niet zo was
en je had geen keus tussen drank en haar laten leven
dat weet je ergens ook wel toch?
het is niet zo dat als jij weer was gaan drinken
zij ineens een beter leven kreeg
integendeel ben ik bang, het lijkt me een onveilig gevoel
voor een gevoelig dier, als zijn/haar baasje dronken is.
Dus heb maar vrede met hoe het gegaan is, dat betekent niet
dat jouw eenzaamheid daar minder door wordt.
Maar die eenzaamheid was er ook al eerder, daar schreef je best vaak over.
Over een poos kun je daar aan gaan werken, maar nu mag je alles voelen
wat er is. Niet fijn, maar broodnodig voor het verwerken.
De dood is een schrijnend en konfronterend loslaten.

Geplaatst

Dank U wel @lady jane

Als ik ging blazen bij Hestia waren ze duidelijk bezorgd om mij, om 14 uur zie ik nog iemand van de thuisbegeleiding. Ook een bezoek aan de huisarts is gepland. 

Ik had haring in tomatensaus met azijn en 5 sneden volkorenbrood. 

Goed zo @Yana

Geplaatst

@Claudiusik kan ook zo twijfelen nu mijn moeder is opgenomen en best vaak ongelukkig lijkt. Was het wel de juiste beslissing? 
Maar ik weet: ja! Ja, dat was het. Zeker nu ik ziek ben en er gewoon voor haar wordt gezorgd. Het had anders niet meer gekund. 

En ik ben ziek dus. Overgeven gisteren en vandaag enorme koppijn. Maar het gaat alweer beter.

Geplaatst

Nee, absoluut niet twijfelen hoor lieve @Lika
Het kon simpelweg niet meer zoals het ging. 
En... als ik me niet vergis voelde jouw moeder zich toen ze nog thuis woonde ook vaak ongelukkig. 
Maar buiten dat: je hebt zo verschrikkelijk veel voor haar gedaan, het is goed. Dit is de enige goede oplossing. 
Ik hoop dat je snel weer lekker opknapt en straks als het weer wat milder wordt heerlijk buiten een frisse neus kunt gaan halen... 

image.png.d7357d028e85b81f911538619487680b.png

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...