Claudius Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Ik zie nu dat ik op de dag van mijn 7 Maanden nuchter te zijn, dat ik op die dag Femke liet inslapen. Ik had liever nog alchohol gebruikt als dat ik haar liet inslapen. bolletje reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden De kaarsen op mijn tafel waren beidde uitgegaan. Ik heb er maar terug een aangestoken, ik ben nu aan 't twijfelen of het wel de juiste beslissing was om haar te laten inslapen?
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Het is normaal dat je daar twijfel over hebt. Op het moment dat je het gedaan hebt was het de juiste beslissing, in overleg met de dierenarts. Nu zie je het minder scherp in de rouwperiode. Yana en Bert1953 reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden @bumperjim Dank U wel. Bert1953 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers en goedemorgen @bumperjim en @Claudius. Ik denk dat het heel goed is dat je nuchter was toen je Femke liet inslapen, goed voor jouzelf, je was in staat een weloverwogen beslissing te nemen en goed voor Femke, haar baasje was nuchter, was er voor haar. En Jim heeft gelijk, de twijfel slaat toe, maar zoals jij Femke beschreef is het een heel goede beslissing geweest, ga jezelf niets verwijten daarin hoor Claudius. En dan nu even een bakje neerzetten hier. en een 'bakje speciaal' voor Claudius:
bolletje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeie morgen Claudius en de anderen. Als de dierenarts mee beslist heeft kan je er van op aan dat het goed is kerel. Hoe gaat het slapen nu?
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik ga wandelen en veel vroeger als nodig aan mijn dagelijkse blaastest voldoen.
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Zojuist zei bolletje: Goeie morgen Claudius en de anderen. Als de dierenarts mee beslist heeft kan je er van op aan dat het goed is kerel. Hoe gaat het slapen nu? Ik heb geslapen, maar ik mis haar. bolletje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers natuurlijk mis je haar @Claudius het zou raar zijn als dat niet zo was en je had geen keus tussen drank en haar laten leven dat weet je ergens ook wel toch? het is niet zo dat als jij weer was gaan drinken zij ineens een beter leven kreeg integendeel ben ik bang, het lijkt me een onveilig gevoel voor een gevoelig dier, als zijn/haar baasje dronken is. Dus heb maar vrede met hoe het gegaan is, dat betekent niet dat jouw eenzaamheid daar minder door wordt. Maar die eenzaamheid was er ook al eerder, daar schreef je best vaak over. Over een poos kun je daar aan gaan werken, maar nu mag je alles voelen wat er is. Niet fijn, maar broodnodig voor het verwerken. De dood is een schrijnend en konfronterend loslaten.
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dag 10 zonder wijn, er zijn korte, hevige momenten dat ik het erg mis en vele uren dat ik het heerlijk vind. Dagpact: Claudius Yvonne Yana Rosee en lady jane reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dank U wel @lady jane Als ik ging blazen bij Hestia waren ze duidelijk bezorgd om mij, om 14 uur zie ik nog iemand van de thuisbegeleiding. Ook een bezoek aan de huisarts is gepland. Ik had haring in tomatensaus met azijn en 5 sneden volkorenbrood. Goed zo @Yana lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @Claudiusik kan ook zo twijfelen nu mijn moeder is opgenomen en best vaak ongelukkig lijkt. Was het wel de juiste beslissing? Maar ik weet: ja! Ja, dat was het. Zeker nu ik ziek ben en er gewoon voor haar wordt gezorgd. Het had anders niet meer gekund. En ik ben ziek dus. Overgeven gisteren en vandaag enorme koppijn. Maar het gaat alweer beter.
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden niet gek @Lika dat je weerstand even laag is het zijn roofbouwjaren geweest voor je Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zo!! Dat voel ik. Nu het huis nog leeg. Ik zie nu pas echt hoe ver heen mijn moeder is. Heel ver….
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Veel sterkte @Lika, ik heb ook zo'n moeder gehad Lika reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nee, absoluut niet twijfelen hoor lieve @Lika. Het kon simpelweg niet meer zoals het ging. En... als ik me niet vergis voelde jouw moeder zich toen ze nog thuis woonde ook vaak ongelukkig. Maar buiten dat: je hebt zo verschrikkelijk veel voor haar gedaan, het is goed. Dit is de enige goede oplossing. Ik hoop dat je snel weer lekker opknapt en straks als het weer wat milder wordt heerlijk buiten een frisse neus kunt gaan halen... Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden