Claudius Geplaatst gisteren om 04:28 Rapport Geplaatst gisteren om 04:28 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Claudius Geplaatst gisteren om 05:41 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:41 7 Maanden nuchter, waarom heb ik dan nog steeds die craving? Maia reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:33 Rapport Geplaatst gisteren om 06:33 (bewerkt) Goedemorgen frummers, goedemorgen @Claudius. Een blommetje voor jouw zeven maanden Claudius, met of zonder craving, je doet het toch maar!!! En tsja, waarom je nog steeds last van craving hebt... ik kan het je niet vertellen. Maar des te knapper is het dat je niet opgeeft. Mooi, tijd voor een bakje nu gisteren om 09:50 bewerkt door Yvonne Domme spelfout Tine reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 07:23 Rapport Geplaatst gisteren om 07:23 1 uur geleden zei Claudius: 7 Maanden nuchter, waarom heb ik dan nog steeds die craving? Omdat je verslaafd blijft. Laat je niet afleiden door de cravings. Ze komen en gaan net als de regen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 07:29 Rapport Geplaatst gisteren om 07:29 ach waarom-vragen............... daarom kreeg ik vroeger als antwoord. Tine reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 07:34 Rapport Geplaatst gisteren om 07:34 Het is craving @Yvonne, van het werkwoord 'to crave' wat zoiets als hunkeren betekent. (Het wordt niet als leuk gezien om mensen op taalfouten te wijzen, maar ik hoop dat jij het wel kan waarderen.) Het komt en het gaat inderdaad net als regen, hier is de regen weer gekomen. Maar weet je wat ik gisteren voor het eerst in m'n leven gezien heb? Een bijeneter!!! Zó mooi ❤️ Dagpact: Claudius Yvonne Yana Kunsie64 reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst gisteren om 07:51 Rapport Geplaatst gisteren om 07:51 2 uur geleden zei Claudius: 7 Maanden nuchter, waarom heb ik dan nog steeds die craving? Duurde bij mij wel tot ruim een jaar Claudius Gewoon volhouden , het wordt uiteindelijk echt veel minder
rapilos Geplaatst gisteren om 07:53 Rapport Geplaatst gisteren om 07:53 Goedemorgen trouwens allemaal Geen zonnetje vandaag, maar goed we hebben toch een heerlijke week achter de rug. Straks even wat boodschappen en even bij dochter haar huis in verbouwing bekijken Verwarming maar weer uit doen, voordat ik me blauw ga betalen Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst gisteren om 08:02 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:02 Dank U alle wel voor de raad. @rapilos, @Yana, @lady jane, @bumperjim , @Yvonne. Ik zal dus geduld moeten hebben. rapilos en karin123 reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst gisteren om 08:03 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:03 Hier voorspellen ze een bewolkte dag
lady jane Geplaatst gisteren om 08:03 Rapport Geplaatst gisteren om 08:03 27 minuten geleden zei Yana: Een bijeneter!!! Zó mooi ❤️ Wat een mooie vogel zeg en nog zo nuttig ook (zoals alles in de natuur waarschijnlijk zn nut heeft) De jouwe was een dwaalgast Yana, las ik net. zo maar 2 nieuwe woorden geleerd vandaag.
lady jane Geplaatst gisteren om 08:12 Rapport Geplaatst gisteren om 08:12 16 minuten geleden zei rapilos: Verwarming maar weer uit doen, voordat ik me blauw ga betalen ik heb m maar 3 x aangehad deze winter. Kreeg 120-= terug en mijn voorschot is van 56 naar 50 euro gezakt. best blij mee. Maar ook; in de sauna en het zwembad heb ik mijn douchemomenten, en ben daar niet echt milieubewust bezig natuurlijk. Dus paai ik mezelf, dat ik niet vlieg, autorijd zelfs mn el. fiets heb weggedaan. Beetje hypocriet dus, maar alle beetjes helpen, toch? Kunsie64 en Tine reageerden hierop 2
Wendy75 Geplaatst gisteren om 08:22 Rapport Geplaatst gisteren om 08:22 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Claudius Yvonne Yana Wendy
Yana Geplaatst gisteren om 08:33 Rapport Geplaatst gisteren om 08:33 Geen dwaalgast volgens mij @lady jane maar vroeg terug uit Afrika. Als ik het tenminste goed begrijp zijn het trekvogels die hier in Zuid Frankrijk gewoon broeden.
Yana Geplaatst gisteren om 08:38 Rapport Geplaatst gisteren om 08:38 22 minuten geleden zei lady jane: Dus paai ik mezelf, dat ik niet vlieg, autorijd zelfs mn el. fiets heb weggedaan. Beetje hypocriet dus, maar alle beetjes helpen, toch? Zo doe ik het ook maar dan anders... Ik heb geen kinderen, geen huisdieren, vlieg nooit meer en koop zelden iets nieuws dus dan kan ik wel gewoon de kachel aansteken als ik het koud heb 😊 lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst gisteren om 08:43 Rapport Geplaatst gisteren om 08:43 9 minuten geleden zei Yana: Geen dwaalgast volgens mij @lady jane maar vroeg terug uit Afrika. Als ik het tenminste goed begrijp zijn het trekvogels die hier in Zuid Frankrijk gewoon broeden. oh ik las dat van dwaalgast over Europa. Maar goed, mooi momentje voor jou.
Tine Geplaatst gisteren om 09:34 Rapport Geplaatst gisteren om 09:34 2 uur geleden zei lady jane: ach waarom-vragen............... daarom kreeg ik vroeger als antwoord. Klopt Jane! lady jane reageerde hierop 1
Tine Geplaatst gisteren om 09:39 Rapport Geplaatst gisteren om 09:39 Ik brei rustig verder Wendy75, lady jane, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5
Yvonne Geplaatst gisteren om 09:55 Rapport Geplaatst gisteren om 09:55 2 uur geleden zei Yana: Het is craving @Yvonne, van het werkwoord 'to crave' wat zoiets als hunkeren betekent. (Het wordt niet als leuk gezien om mensen op taalfouten te wijzen, maar ik hoop dat jij het wel kan waarderen.) Zeker wel Yana, jeetje wat een domme spelfout, echt... en ja, normaal gesproken schrijf ik ook 'craving' .... tsssss. Je zou bijna denken.... Maar dus, dankjewel, ik heb het snel verbeterd. 1 uur geleden zei rapilos: Verwarming maar weer uit doen, voordat ik me blauw ga betalen Ik heb hem vanmorgen weer aangezet hoor. Ik troost me er maar mee dat ik niet vlieg, geen (lange) reizen maak en geen vlees eet 🤪 rapilos reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 10:36 Rapport Geplaatst gisteren om 10:36 55 minuten geleden zei Tine: Ik brei rustig verder Hoever ben je met je breiwerk?
Spirit Geplaatst gisteren om 11:00 Rapport Geplaatst gisteren om 11:00 Hier is het ook bewolkt en een stuk frisser. Het detoxen van m'n darmen gisteren heeft me goed gedaan.Heb echt alleen maar veel sap op, bouillon, weinig vast voedse, echt heel veel gedronken.Staat raar op een alcoholforum . Nu rustig aan weer opbouwen. Lekkere Gold kiwi's gekocht, zit lekker veel vitamine C in. Vanavond repeteren en mijn zegje doen en mocht het teveel stress op gaan leveren, doe ik nog mee tot hun jubileumconcert en ga dan lekker aan mezelf denken en natuurlijk aan mijn vriend. Al dat onvolwassen gedrag van mensen ben ik beu. Het wordt tijd om hier in Brabant eens te intergreren en om me heen te kijken. Brabanders houden wel van een mooi stukje muziek en zeker als ze een potje op hebben . Breng de sfeer er wel in hoor! Drank is de pest in andermans lichaam. Nu even stofzuigen. Straks even mijn boodschappenfiets proberen. Lekker in beweging blijven!
bumperjim Geplaatst gisteren om 11:26 Rapport Geplaatst gisteren om 11:26 3 uur geleden zei Claudius: Dank U alle wel voor de raad. @rapilos, @Yana, @lady jane, @bumperjim , @Yvonne. Ik zal dus geduld moeten hebben. Nee, het is geen kwestie van geduld maar van negeren. Als je erop gaat wachten tot ze niet meer komen dan blijven ze komen. Net als, als je blijft proberen te slapen dan val je niet in slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden