rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Rijbewijs gehaald op mijn 18e, na drie keer afrijden, en ik ben nog steeds geen held. Brommer toen ik 16 was. Alles zelf betaald. Maar ja, ik werkte dan ook al fulltime toen ik 15 was, dus uiteraard ook alles zelf betalen. trouwens mijn ouders hadden het zwaar genoeg met 8 kinderen denk ik
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vroeger veel grote gezinnen @bumperjim Ik had veel klasgenootjes met 11 , 12 kinderen en eentje zelf 15 !!🙈 Dus bij ons viel het nog mee
Francoise Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Smaragdie, pas goed op jezelf met je suiker. Wat schrijf je trouwens fijn en lief en zacht , je bent echt zo veranderd . Voorheen was ik altijd bang om op je te reageren , zo onverspelbaar kon je zijn . Maar gelukkig ligt die tijd achter je . Hier ook uit een gezin van 10 . Elke school vakantie het koper en zilver poetsen en de kasten uitruimen waar het goeie servies stond . Alles afwassen en weer terug de kast in. Na haar dood naar de kringloop gebracht , niemand wilde het . Ik zou het zo nog herkennen, mocht het nog ergens opduiken
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 6 minuten geleden zei Francoise: Na haar dood naar de kringloop gebracht , niemand wilde het .  ja dat dus, daar doe je t dan allemaal voor 🤣 Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Onverwacht naar de supermercado geweest en geen wijn gekocht. Met dank aan het gesprekje met jullie vanmorgen, dikke kans dat ik anders toch weer een fles had opgepikt. Â Â Â Â Â rapilos, Rosee, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Leuk, al die verhalen over vroeger.Ik ben ook een beetje jeugdsentiment aan het ophalen, want mijn meester van de lagere school is overleden.Dat werd op FB bekend gemaakt, want die meester van toen, was toen nog een jonge meester. Nu heet het leerkracht. Dan word je weer even teruggebracht naar je jeugd. Kom je weer klasgenoten tegen van lang geleden. Daarom hebben we ons voorgenomen ook mijn oude woonplaats aan mijn vriend te laten zien. Helaas is mijn ouderlijk huis afgebroken, daar staat nu zo'n "brede school" zoals ze dat tegenwoordig noemen. Mijn lagere school, staat er echter nog wel, weliswaar funcioneerd het niet meer als school, maar zijn er kleine appartemen in het pand gebouwd. Â Â Â %s om %s bewerkt door Spirit
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Best wel grappig! Ik ging vandaag werken bij mijn klant van 86 jaar oud alweer en hij vroeg me om me te helpen. Nou ja ik was van plan nu het lente aan het worden is, ik als ik tijd over had de ramen te doen. Hij stelde voor om het meteen te doen zodat hij mij kon helpen. En tijdens dat doen, besprak hij onze samenwerking en stelde voor om er een bedrijfje van te maken omdat we heel erg op elkaar ingespeeld zijn. En dat vind ik het grappige eraan, dat krijg ik vaker terug als feedback van oudere klanten dat we teamwork doen omdat ik me laat helpen. En het meest grappige daarvan is, dat ik de mensen beter leer kennen en plezier met ze maak. En mijn werk me verschillende cursussen aanbied om beter met oudere mensen om te gaan, en ik kan zelfs een coach krijgen die mij zou kunnen helpen met mijn uren beter te kunnen indelen zodat ik al het werk kan doen. Mijn probleem is alleen, ondanks het koffie drinken en babbelen nog altijd te vroeg klaar ben inclusief alle extra dingen en het sociale gebeuren. En volgens mij heb ik ook geen begeleiding nodig om met mensen om te gaan. Het klikt of het klikt niet en elke nieuwe klant vind me in het begin raar. Kortom, het was weer een leuke werkdag, al had ik er deze ochtend geen zin aan om aan te beginnen. Het was gezellig met de eerste klant en nog gezelliger bij de laatste klant wat afsloot met een deca koffie en zelfgemaakt gebak. De afgelopen keren waren het wafels dus ik heb hem gevraagd mag dit soort snoeperijen nu altijd verwachten als ik kom? Blijkbaar is dat zo. Hij vind het namelijk heel fijn om met mij te babbelen. Die man is niet eenzaam hoor, maar was leuk te horen. bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lika, bumperjim, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Deense westkust. Strakblauwe lucht maar een stevige wind zoals je kunt zien aan de golfslag. Rosee, Lika, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden