Claudius Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari (bewerkt) Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius 10 februari bewerkt door Claudius
Fonny Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Goedemorgen Claudius! Koffietje?☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny 🌞 (volgens mijn agenda is het vandaag al 10 februari)
Yvonne Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Goedemorgen Fonny en Claudius. En ja hoor: het is inderdaad de 10e vandaag Snel even een bakje neerzetten en dan weer door. Vroege en drukke dag vandaag... Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 10 februari Auteur Rapport Geplaatst 10 februari @Yvonne @Fonny Inderdaad dank U wel, meestal kopie en plak ik de tittel altijd en dikwijls pas ik de datum niet aan. Fonny reageerde hierop 1
ikkanhet Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Goeiemorgen lieve frummers nancy, Fonny en karin123 reageerden hierop 3
bolletje Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Goeie morgen mensen, Hoe gaat het slapen Ikkanhet? lady jane en Fonny reageerden hierop 2
Wendy75 Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Goedemorgen! Hier schijnt de zon volop, heerlijk! Bijna lente.... Hoe gaat het @ikkanhet?
rapilos Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Goedemorgen allemaal, hier wordt het voorzichtig wat lichter. geen plannen vandaag, behalve 3 wassen draaien. Dus..nog even bedenken hoe ik deze dag nuttig ga invullen
Lonster1 Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari Mijn oplader van mijn fitbit-horloge is kwijt. Ik denk dat ik dit opvat als een aanmoediging om het ding weg te doen. Dat was ik al langer van plan. Hoe prettig het ook kan zijn om je slaapkwaliteit, conditie en aantal stappen bij te houden. Ik denk dat ik het nu wel zelf kan. Mijn nuttige ding van vandaag is mijn abonnement opzeggen en het ding bij het chemisch afval bij AH gooien. karin123, rapilos en Lika reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari 5 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve frummers ikkanhet reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari 52 minuten geleden zei Lonster1: Mijn oplader van mijn fitbit-horloge is kwijt. Ik denk dat ik dit opvat als een aanmoediging om het ding weg te doen. Dat was ik al langer van plan. Hoe prettig het ook kan zijn om je slaapkwaliteit, conditie en aantal stappen bij te houden. Ik denk dat ik het nu wel zelf kan. Mijn nuttige ding van vandaag is mijn abonnement opzeggen en het ding bij het chemisch afval bij AH gooien. Ik gebruik hem ook nooit meer Lonster, Werd er heel onrustig van, dwangmatig stappen tellen (doe ik nog wel een beetje hoor, via de stappenteller van mijn telefoon ) Maar steeds was mijn slaapkwaliteit niet goed en had ik teveel stress. Ja, dat wist ik zelf ook wel, maar om het dan nog eens extra bevestigd te zien, vond ik echt niet leuk Lonster1 en karin123 reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari (bewerkt) Ja precies, het geeft onrust en als je het niet goed doet is het niet echt fijn. Mijn fitbit is best tevreden over mij, maar het dwangmatige staat me tegen. Je krijgt allerlei aanmoedigingen en badges die je niet nodig hebt. En daar was ik veel te veel mee bezig. Een horloge dragen stond mij al tegen, laat staan zo'n ding. Wat een bevrijding, haha. Abonnement net opgezed. Ik ga de dag nóg nuttiger maken en naar de plasmabank. Dan mag ik daarna lekker op de bank met een dekentje en mijn restje nasi eten, met een gebakken ei, veel pindasaus en sambal. 10 februari bewerkt door Lonster1 Lika en rapilos reageerden hierop 2
lavendel Geplaatst 10 februari Rapport Geplaatst 10 februari (bewerkt) Weer bevrijd van de fles. Net een detox week gehad. Het viel me mee. Eerste dagen oxazepam geslikt, maar voel me wel weer beter. 1 glas kan ik gewoon niet nemen. Gaat dan weer helemaal mis. Maargoed.. door maar weer. Dit keer ook direct gestopt met roken.. week 1 is voorbij gelukkig. 10 februari bewerkt door lavendel Lonster1, Fonny, nancy en 1 andere reageerden hierop 4
Claudius Geplaatst 10 februari Auteur Rapport Geplaatst 10 februari Goed van je @lavendel dat je je besloten hebt niet meer te drinken.
ikkanhet Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Op 10-2-2025 om 07:54 zei bolletje: Goeie morgen mensen, Hoe gaat het slapen Ikkanhet? Het slapen gaat het best van allemaal bolletje en karin123 reageerden hierop 2
ikkanhet Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Op 10-2-2025 om 09:22 zei Wendy75: Goedemorgen! Hier schijnt de zon volop, heerlijk! Bijna lente.... Hoe gaat het @ikkanhet? Goeiemorgen lieve frummers Het gaat hier met vallen en opstaan. Heb het ook mega erg in mijn rug, blijk een wervelverzakking te hebben. Plak momenteel 125 mg fentonyl en 4 voor onder de tong. Afgelopen maandag met mijn man het afscheid van Eva van over mijn lijk terug gekeken. Hebben met zijn tweeën zitten te huilen als kleine kinderen. Zo confronterend allemaal. Gistermorgen is de Dela langs geweest zodat tzt alles goed geregeld is. Gistermiddag een sculptuur laten maken van onze handen. Vanmorgen komen ze me bloed prikken en vanavond naar Maastricht voor nog een bestraling. Op eigen risico. Kan twee kanten op. Dus op hoop van zegen.
rapilos Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Bah, wat een ellende he @ikkanhet, ik vind je wel een dappere dodo hoor Heel veel sterkte ikkanhet reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Goeie morgen kanjers, Speciaal voor ikkanhet
karin123 Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari @ikkanhet Je gaat het niet uit de weg. Ik vind jou zo dapper! Zal voor je duimen dat de bestraling wat gaat doen! Sterkte!
ikkanhet Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari Op 12-2-2025 om 09:13 zei rapilos: Bah, wat een ellende he @ikkanhet, ik vind je wel een dappere dodo hoor Heel veel sterkte Dank je wel
ikkanhet Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari Op 12-2-2025 om 09:28 zei bolletje: Goeie morgen kanjers, Speciaal voor ikkanhet Dank je wel @bolletje super mooi.
ikkanhet Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari Op 12-2-2025 om 09:43 zei karin123: @ikkanhet Je gaat het niet uit de weg. Ik vind jou zo dapper! Zal voor je duimen dat de bestraling wat gaat doen! Sterkte! Dank je wel zou eerst gisteren de eerste krijgen maar nu morgen, maandag en woensdag karin123 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden