Claudius Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius 19 uur geleden bewerkt door Claudius
Fonny Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Goedemorgen Claudius! Koffietje?☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny 🌞 (volgens mijn agenda is het vandaag al 10 februari)
Yvonne Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen Fonny en Claudius. En ja hoor: het is inderdaad de 10e vandaag Snel even een bakje neerzetten en dan weer door. Vroege en drukke dag vandaag... Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden @Yvonne @Fonny Inderdaad dank U wel, meestal kopie en plak ik de tittel altijd en dikwijls pas ik de datum niet aan. Fonny reageerde hierop 1
ikkanhet Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen lieve frummers Fonny en nancy reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeie morgen mensen, Hoe gaat het slapen Ikkanhet? Fonny en lady jane reageerden hierop 2
Wendy75 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen! Hier schijnt de zon volop, heerlijk! Bijna lente.... Hoe gaat het @ikkanhet?
rapilos Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen allemaal, hier wordt het voorzichtig wat lichter. geen plannen vandaag, behalve 3 wassen draaien. Dus..nog even bedenken hoe ik deze dag nuttig ga invullen
Lonster1 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Mijn oplader van mijn fitbit-horloge is kwijt. Ik denk dat ik dit opvat als een aanmoediging om het ding weg te doen. Dat was ik al langer van plan. Hoe prettig het ook kan zijn om je slaapkwaliteit, conditie en aantal stappen bij te houden. Ik denk dat ik het nu wel zelf kan. Mijn nuttige ding van vandaag is mijn abonnement opzeggen en het ding bij het chemisch afval bij AH gooien. rapilos, karin123 en Lika reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 5 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve frummers
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 52 minuten geleden zei Lonster1: Mijn oplader van mijn fitbit-horloge is kwijt. Ik denk dat ik dit opvat als een aanmoediging om het ding weg te doen. Dat was ik al langer van plan. Hoe prettig het ook kan zijn om je slaapkwaliteit, conditie en aantal stappen bij te houden. Ik denk dat ik het nu wel zelf kan. Mijn nuttige ding van vandaag is mijn abonnement opzeggen en het ding bij het chemisch afval bij AH gooien. Ik gebruik hem ook nooit meer Lonster, Werd er heel onrustig van, dwangmatig stappen tellen (doe ik nog wel een beetje hoor, via de stappenteller van mijn telefoon ) Maar steeds was mijn slaapkwaliteit niet goed en had ik teveel stress. Ja, dat wist ik zelf ook wel, maar om het dan nog eens extra bevestigd te zien, vond ik echt niet leuk karin123 en Lonster1 reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Ja precies, het geeft onrust en als je het niet goed doet is het niet echt fijn. Mijn fitbit is best tevreden over mij, maar het dwangmatige staat me tegen. Je krijgt allerlei aanmoedigingen en badges die je niet nodig hebt. En daar was ik veel te veel mee bezig. Een horloge dragen stond mij al tegen, laat staan zo'n ding. Wat een bevrijding, haha. Abonnement net opgezed. Ik ga de dag nóg nuttiger maken en naar de plasmabank. Dan mag ik daarna lekker op de bank met een dekentje en mijn restje nasi eten, met een gebakken ei, veel pindasaus en sambal. 12 uur geleden bewerkt door Lonster1 rapilos en Lika reageerden hierop 2
lavendel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Weer bevrijd van de fles. Net een detox week gehad. Het viel me mee. Eerste dagen oxazepam geslikt, maar voel me wel weer beter. 1 glas kan ik gewoon niet nemen. Gaat dan weer helemaal mis. Maargoed.. door maar weer. Dit keer ook direct gestopt met roken.. week 1 is voorbij gelukkig. 4 uur geleden bewerkt door lavendel lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goed van je @lavendel dat je je besloten hebt niet meer te drinken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden