Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Claudius changed the title to Maandag 10 februari 2025
Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

hier wordt het voorzichtig wat lichter.
geen plannen vandaag, behalve 3 wassen draaien.
Dus..nog even bedenken hoe ik deze dag nuttig ga invullen

Geplaatst

Mijn oplader van mijn fitbit-horloge is kwijt. Ik denk dat ik dit opvat als een aanmoediging om het ding weg te doen. Dat was ik al langer van plan. Hoe prettig het ook kan zijn om je slaapkwaliteit, conditie en aantal stappen bij te houden. Ik denk dat ik het nu wel zelf kan.

Mijn nuttige ding van vandaag is mijn abonnement opzeggen en het ding bij het chemisch afval bij AH gooien.

Geplaatst
52 minuten geleden zei Lonster1:

Mijn oplader van mijn fitbit-horloge is kwijt. Ik denk dat ik dit opvat als een aanmoediging om het ding weg te doen. Dat was ik al langer van plan. Hoe prettig het ook kan zijn om je slaapkwaliteit, conditie en aantal stappen bij te houden. Ik denk dat ik het nu wel zelf kan.

Mijn nuttige ding van vandaag is mijn abonnement opzeggen en het ding bij het chemisch afval bij AH gooien.

Ik gebruik hem ook nooit meer Lonster,

Werd er heel onrustig van, dwangmatig stappen tellen (doe ik nog wel een beetje hoor, via de stappenteller van mijn telefoon )
Maar steeds was mijn slaapkwaliteit niet goed en had ik teveel stress.
Ja, dat wist ik zelf ook wel, maar om het dan nog eens extra bevestigd te zien, vond ik echt niet leuk

Geplaatst (bewerkt)

Ja precies, het geeft onrust en als je het niet goed doet is het niet echt fijn. Mijn fitbit is best tevreden over mij, maar het dwangmatige staat me tegen. Je krijgt allerlei aanmoedigingen en badges die je niet nodig hebt. En daar was ik veel te veel mee bezig. Een horloge dragen stond mij al tegen, laat staan zo'n ding.

Wat een bevrijding, haha. :D Abonnement net opgezed. Ik ga de dag nóg nuttiger maken en naar de plasmabank. Dan mag ik daarna lekker op de bank met een dekentje en mijn restje nasi eten, met een gebakken ei, veel pindasaus en sambal. 

bewerkt door Lonster1
Geplaatst (bewerkt)

Weer bevrijd van de fles. Net een detox week gehad. Het viel me mee. Eerste dagen oxazepam geslikt, maar voel me wel weer beter. 1 glas kan ik gewoon niet nemen. Gaat dan weer helemaal mis. Maargoed.. door maar weer. Dit keer ook direct gestopt met roken.. week 1 is voorbij gelukkig.

bewerkt door lavendel

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...