Claudius Geplaatst gisteren om 03:07 Rapport Geplaatst gisteren om 03:07 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Fonny Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Goedemorgen Claudius Dagpact: Claudius Fonny
bumperjim Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! Mn ene chef is weer terug na ruim een maand ziek en afwezig zonder enig bericht. Het is kennelijk staatsgeheim wat hij had, dat wil natuurlijk zeggen burnout (ons kent ons hier in Frankrijk) want als je je poot breekt dan nodig je de collega's wel uit op een avondje om je gips te bekliederen. Dan is een maand nog wel superkort, maar hee, belangrijke meetings deze week... 😬 Hij telewerkt eerst deze week en hij is kennelijk al weer heel druk bezig de "verloren tijd in te halen", dus die ligt aan het eind vd week weer in burnout als dat zo doorgaat. Ik wou hem juist niet bellen om een beetje met rust te laten maar omdat ik hem graag mag heb ik hem maar geappt zonder doekjes erom te winden dat hij beter kalm aan kan beginnen en een beetje energie overhouden voor 's avonds. Misschien dat het kwartje valt, misschien ook niet. Misschien zit ik er wel naast, nou ja dat zou dan des te beter zijn voor hem. Ik denk natuurlijk terug aan mn eigen burnout in 2019, dat was geen gein. 23 uur geleden bewerkt door bumperjim
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden @bumperjim Ik heb geen flauw idee van hoe jong jij bent. Maar ga je nog lang werken ? 5 jaar , 25 jaar?
Rosee Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Morning. Maand geleden dat ik heb gedronken. Voorlopig hoef ik ook niks meer. lady jane, rapilos en Wendy75 reageerden hierop 3
Yana Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Goed van je @Rosee! Wij zitten opgesloten in de camper, het regent keihard aan een stuk door, ze verwachten vandaag en morgen ook nog storm, hagel en overstromingen. Volgens mij staan we op een veilige plek en ik hoop dat de ducttape waar we laatst een lekkage mee verholpen hebben het houdt. Wish me luck, het heeft iets claustrofobisch in zo'n kleine ruimte met dat constante gekletter op het dak. 💪 lady jane en Wendy75 reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden good luck Yana ik weet dat nog van ooit in Oostenrijk, met 4 mensen bijna een week opgesloten in een tent. dagen lang gekaart, eerst knus en gezellig, later meer gemopper. wc wandelingen en dan nat die tent weer in. somberte alom en later aanvaringen zelfs. mijn vriendin had haar broer en zus meegenomen en ze waren ook nog mijn buren, alle drie. Maar het beeld wat ik zie als ik aan die vakantie denk is dat we alle drie op onze luchtbedden in een heel groot meer dreven, toen de zon daarna weer scheen. grappig wel. Yana reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) Goed zo @Rosee op naar de volgende maand. Nee "Vandaag drink ik niet " is beter 19 uur geleden bewerkt door Claudius
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Probeer er toch maar wat van te maken @Yana Yana reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goedemorgen allemaal, Straks wandelen met wandel vriendin. Eerst ochtendgym Heb ik mijn "plicht "ook weer gedaan Sterkte in de regen @Yana wij krijgen vrijdag geloof ik de hele dag regen Yana reageerde hierop 1
Remi1 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedendag.. Dagpact; Claudius Fonny Remi
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemiddag luitjes. Ik kom even binnenwaaien en een bakje neerzetten. Sterkte Yana, ik hoop dat jullie het binnen droog kunnen houden....
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Vandaag ben ik maar meteen na voor het middageten gaan blazen. Maar nu kom ik nog veel stappen tekort.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemiddag @Remi1, das een poos geleden... hoe gaat het met jou??? DAGPACT: Claudius Fonny Remi Yvonne Remi1 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ach @Claudius, je hoeft je toch ook niet zo heel krampachtig aan jouw hoeveelheid stappen vast te houden??? Probeer een beetje te genieten van een flinke wandeling....
Remi1 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Hoi @Yvonne Nog steeds trouw de mensen virtueel voorzien van drinken zie ik. Ja, wel redelijk hier hoor. Plaats me af en toe nog op het dagpact maar actief mee doen hier is al een hele poos geleden. Lika reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Fijn dat het redelijk gaat Remi, hoop dat het ook met jou kinderen en kleinkinderen en met jouw man goed gaat.. In ieder geval een knuffel vanuit het Groningse van mij voor jou hoor. Remi1 reageerde hierop 1
Remi1 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 41 minuten geleden zei Claudius: Vandaag ben ik maar meteen na voor het middageten gaan blazen. Maar nu kom ik nog veel stappen tekort. Ja, dus? Wat vind je belangrijker? Of je bent vroeger gaan blazen om stappen te maken naar de drankhandel? Zo niet, waar je maak je een probleem van dan.
Claudius Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden @Yvonne en @Remi1 Ik zou nu vooral minder moeten eten. En dat vooral s'avonds , s'morgens heb ik nooit honger of zin om te eten.
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Bijna 10.000 stappen vandaag Heb het nou wel een beetje gehad met al dat geloop hoor. Morgen maar eens een dagje rustig aan doen lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 5 uur geleden zei Yvonne: Sterkte Yana, ik hoop dat jullie het binnen droog kunnen houden.... Dat is gelukt, geen drup in ons knusse huisje en zelf ben ik ook kurkiedroog. Rosee reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Bijna 13 000 stappen, als ik nog wat in mijn appartement rondwandel haal ik ze wel. Rosee en Dyem reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden