OpperVaagheid Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Vannacht niet, sterker nog. Ik heb de alarmcentrale gebeld. Die stonden 5 minuten met 4 politie agenten en 1 ambulance voor de deur. Heb een poging gedaan een OD te doen, gelukkig niet gelukt. Fem82 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden En wat ga je nu doen? Middagslaapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Een od nemen is niet handig! Hebben er meer gedaan en maakt het erger! Wat nu? Is een opname van een maand een optie? Zodat je onder toezicht kunt afkicken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: En wat ga je nu doen? Middagslaapje? Yep al gedaan, ga zo weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OpperVaagheid Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei karin123: Een od nemen is niet handig! Hebben er meer gedaan en maakt het erger! Wat nu? Is een opname van een maand een optie? Zodat je onder toezicht kunt afkicken? Krijg ik binnenkort te horen. Begin feb intake bij tactus. Ik hoop het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 25 minuten geleden geen gekke dingen meer doen in die tijd he. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden