Claudius Geplaatst gisteren om 15:55 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 15:55 Veel beter schap voor de zieken. En de hond. Ik moet het voorlopig zonder leesbril doen, na mijn oogoperatie van de deze morgen, de man die me bij me thuis kwam halen was 20 minuten te vroeg. 6u20 was hij al aan mijn deur aan te bellen. In de kliniek lukte het ook al niet goed; mijn pupil moest door de medicatie groter worden, of zoiets, maar dat wou maar niet lukken. De operatie zelf leek op bandwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 16:11 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 16:11 Ik verhuis ook van dokterspratijk. Mijn huidige verhuisd naar een verdere locatie voor mij. Ik had de optie om naar een andere nieuwe te verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Sterkte en beterschap @lady jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 3 uur geleden zei rapilos: Goedemiddag allemaal, Net een begrafenis gehad Veel mensen tientallen jaren niet meer gezien, dus leuk om ze weer eens te zien , hoewel de omstandigheden wat minder waren natuurlijk Dat klinkt wel wat zorgelijk @ikkanhet Misschien weer eens onder de scan, of zou dat te overdreven gedacht zijn? Veel sterkte in elk geval Jij ook sterkte Ik krijg 10 januari een CT scan en een MRI. rapilos en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 2 minuten geleden zei ikkanhet: Jij ook sterkte Ik krijg 10 januari een CT scan en een MRI. Veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden Heerlijk! Ik heb de komende 3 dagen geen verplichtingen, behalve die aan mezelf en dan een dagje werken en dan heb ik 9 dagen geen verplichtingen aan anderen, behalve aan mezelf en aan de katten. Dit voelt lekker! Verder had ik gisteren wederom weer iets bizars wat ik niet zag aankomen. (eigenlijk had ik het aan mijn water aan mogen voelen want de aankoop van de nieuwe stekkerdoos ging ook niet zo vlotjes zoals ik al verteld heb) Nou, ja stopcontact gaf nog steeds storing dus die ben ik gisteren gaan vervangen. En ik haal dat ding los en er valt gewoon een prop geëlektrocuteerde mieren uit! Onvoorstelbaar, maar dat kan dus gebeuren als je anderhalf jaar geleden een mierenplaag had in je keuken en alles toen schoongemaakt hebt maar niet naar je stopcontacten hebt gekeken. We hebben dus geluk gehad. Dat is dan weer een nadeel of een leerdeel van in een bos wonen in een houten huis. Toch maar wat regelmatiger de stopcontacten controleren of er wat achter zit. Doet me ook wel denken aan die muis die in mijn pak notenrijst zat te smikkelen, gelukkig kijk ik altijd in een verpakking voordat ik het in mijn pannetje giet want anders had ik een muis levend gekookt en dat had ik gruwelijk gevonden. Toen was mijn reflex, dat pak door de keuken smijten, weg van het vuur en mijn kokende waterpannetje en die muis gaan vangen voordat mijn katten het zouden doen. Maar die was al onder mijn kruipruimte verdwenen. Ik weet nog dat ik toen geen zin meer had in notenrijst en een frietje ben gaan halen. Later ontdekte ik dat die muis al behoorlijk lang bij me leefde dus toen ben ik alles waar een muis doorheen kan vreten en dat is behoorlijk veel maar gaan bewaren in blik en glas. En buiten de resten van de aangevreten verpakkingen gaan leggen. Mieren zijn net zulke goede inbrekers als muizen, maar mieren komen nog door kleinere ruimtes heen dan muizen kunnen. En zijn ook niet bang om zichzelf massaal te elektrocuteren voor een walhalla aan wellness Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 52 minuten geleden zei Claudius: Veel sterkte Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden 6 uur geleden zei ikkanhet: Gaat nu niet goed kan al 10 dagen niet lopen van de rugpijn. En mijn conditie is ook gedaald naar het 0 punt. Hijg bij alles wat ik doe. De huisarts komt dadelijk langs en erna heb ik fysiotherapie. Wat ellendig @ikkanhet, ik hoop van harte dat je snel toch weer zult opknappen.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Veel beter schap voor de zieken. En de hond. Ik moet het voorlopig zonder leesbril doen, na mijn oogoperatie van de deze morgen, de man die me bij me thuis kwam halen was 20 minuten te vroeg. 6u20 was hij al aan mijn deur aan te bellen. In de kliniek lukte het ook al niet goed; mijn pupil moest door de medicatie groter worden, of zoiets, maar dat wou maar niet lukken. De operatie zelf leek op bandwerk. Waarom zonder leesbril @Claudius? Je kunt bij de drogist voor een habbekrats een leesbrilletje kopen, daar kun je je dan voorlopig mee behelpen. En ja, die staaroperaties zijn inderdaad lopendeband werk. Ik hoop dat alles goed is verlopen en je straks weer helemaal goed kunt zien... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden Ik ik las helemaal over @lady jane heen.... ik hoop dat je weer wat aan het opknappen bent Jane... Die verkoudheid en dat hoesten kan nog wel even duren.... ik begin me onderhand af te vragen of ik er ooit nog wel vanaf kom🫣, sterkte...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden Ik ben denk ik wel door de koorts heen, maar ik hoest tot brakens toe, vreselijk. En heb veel last van mn PPPD (draaiduizelingen), maar voel me wel opknappen. straks even een rondje naar buiten voor ik naar bed ga, want heb zowat de hele dag verslapen. Maar het zal nodig zijn en het gaat over. Jij ook ook sterkte Yvonne en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden Aaaaargh niet fijn @lady janebeterschap!!! en @Yvonne ook. @ikkanhetsterkte lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Beterschap voor alle zieken (incl. Hond). Hopelijk knapt iedereen snel op. @Lonster1: misschien niet 100 % controle, maar toch een baas. Ik vind het knap in elk geval. Ik voer steeds discussie met mezelf. Thuis mag ik sowieso niet drinken van mezelf. Ik heb in de zomervakantie gezien hoe snel dat weer de verkeerde kant op gaat. Ik heb daar ook vrede mee. Maar aangezien ik moet rijden 1e kerstdag en het dus bij 2 moet houden, mag ik misschien wel eentje bij het eten. Vermoeiend die discussie. Ik herken ook wat @bumperjim zegt: "ik vind het wel leuk, maar ik ben er eerder klaar mee dan het voorbij is". 2e kerstdag hoeft van mij meestal niet meer. We kunnen gewoon stoppen na de eerste 😆 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 12 uur geleden zei Yvonne: Waarom zonder leesbril @Claudius? Je kunt bij de drogist voor een habbekrats een leesbrilletje kopen, daar kun je je dan voorlopig mee behelpen. En ja, die staaroperaties zijn inderdaad lopendeband werk. Ik hoop dat alles goed is verlopen en je straks weer helemaal goed kunt zien... Sorry dat ik dit nu pas lees. Ik heb een beschermend oogkapje op. Dat er straks pas terug af, dan moet ik een tijdje steeds een bril dragen om te vermijden dat ik in mijn oog zou vrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 33 minuten geleden zei Ayla89: Beterschap voor alle zieken (incl. Hond). Hopelijk knapt iedereen snel op. @Lonster1: misschien niet 100 % controle, maar toch een baas. Ik vind het knap in elk geval. Ik voer steeds discussie met mezelf. Thuis mag ik sowieso niet drinken van mezelf. Ik heb in de zomervakantie gezien hoe snel dat weer de verkeerde kant op gaat. Ik heb daar ook vrede mee. Maar aangezien ik moet rijden 1e kerstdag en het dus bij 2 moet houden, mag ik misschien wel eentje bij het eten. Vermoeiend die discussie. Ik herken ook wat @bumperjim zegt: "ik vind het wel leuk, maar ik ben er eerder klaar mee dan het voorbij is". 2e kerstdag hoeft van mij meestal niet meer. We kunnen gewoon stoppen na de eerste 😆 Waarom die discussie met jezelf? Is de nuloptie ondenkbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 17 minuten geleden zei Claudius: Waarom die discussie met jezelf? Is de nuloptie ondenkbaar? Dat zou wel beter zijn. En dat heb ik het eerste half jaar van 2024 ook grotendeels gedaan. Maar toch, toch blijft het af en toe knagen.. ik snap het zelf ook niet helemaal, want zonder alcohol voel ik me veel beter. Ik vind het ook irritant dat het nog zoveel vat op me heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden goeiemooiemorgen frummers redelijk geslapen maar idd dat hoesten (van Yvonne ook) is voorlopig nog niet weg. en mijn eetlust nog niet terug, dat is ongekend, maar best positief voor mij en de kilokiller elk nadeel hep sijn foordeel he, met dank aan Cruijf. Gisteren helemaal niet buiten geweest, dat is jaren en jaren geleden. Vandaag maar weer wel. @Ayla89 dat woord grotendeels raakte me. Juist die missertjes houden het verheerlijken van drank in stand Kijk het filmpje van Els Noorlander op youtube maar eens terug (en bij trek/craving maar vaker). Je hebt altijd keus. en wat voegen 3 drankjes met Kerst nou toe aan 2? Of beter nog wat voegen 2 toe aan de 0? behalve een rotgevoel, spijt en drank verheerlijken? Je bent er echt niet gezelliger door want jij weet dat je ook moet stoppen op tijd zeker als je rijdt. Je krijgt levenslang spijt als je dat doet en er gebeurt wat. Om maar niet van mogelijke slachtoffers te spreken. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Je hebt helemaal gelijk hoor. Het voegt ook weinig toe. Daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom het dan met dit soort avonden lastig blijft. En ik weet dat ik een keuze heb, ik ben zeker geen slachtoffer en het overkomt me ook niet. Maar de juiste keuze maken blijft soms een dingetje. Wel even ter verduidelijking: ik heb nog nooit te veel gedronken als ik moest rijden. Ik drink dan op een avond hooguit 2 drankjes, en de laatste is minimaal een uur voor vertrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden