Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Dune in the house 😀 intussen maaaanden verder en ik ga gestaag…. Mijn halfje bus in de morgen zonder zorgen. Dit werkt voor mij. En ben er blij mee. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemiddag ook. Intussen bijna een volle week los van de fles. En dat bevalt best. Ik krijg ook alweer praatjes. Maar ik waak voor lichtzinnigheid. Het leven vind ik intussen best wel weer erg de moeite. Je moet er alleen weer oog voor krijgen. Als je drinkt zet je eerst zelf een kartonnen doos op je kop en klaag je vervolgens dat je niks ziet. Tine en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedzo @Oskar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik heb me suf gewerkt. Maar wel prettig. Fijn. Morgen ga ik lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 13 minuten geleden zei Lika: Ik heb me suf gewerkt. Maar wel prettig. Fijn. Morgen ga ik lopen. Klinkt goed @Lika! Waar? Bos, duinen, strand? Zaterdag cursusdag wandelbegeleider op de hardloopclub. Ben benieuwd. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hier gewoon in de buurt. Veel groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Fijn hè, als je groen zo dicht buiten de deur hebt. Ik voel mij daarmee ook gezegend. Het verveelt nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ha, kom hier ook weer eens om de hoek kijken. Ik ga morgen ook wandelen 😁 Ook hard gewerkt, maar ben tegenwoordig elke vrijdag vrij. Heerlijk! Eerst wat klusjes en boodschappen doen en daarna lekker met de hond erop uit. Lika, lady jane en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei Maja: Fijn hè, als je groen zo dicht buiten de deur hebt. Ik voel mij daarmee ook gezegend. Het verveelt nooit! Ja. Ik was altijd echt een stadsmens. Geen groen nodig. Dacht ik! Het is super belangrijk heb ik tijdens mijn burn-out ontdekt. Buiten zijn, bewegen en kijken en luisteren. @Emmyik ben binnenkort om de vrijdag vrij. Lijkt mij ook fijn. 23 uur geleden bewerkt door Lika karin123, Maja en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden