Claudius Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Goedemorgen vroege vogel!! Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Goeie morgen. Fonny hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Goedemorgen frummers, goedemorgen @Fonny , @Claudius en @bolletje. Na een schitterende zaterdag nu een regenzondag. Maar wel een uurtje langer in bed mogen blijven Nu eerst maar even een lekker bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober goeiemooiemorgen frummers hier juist zonnig en windstil, wel iets kouder nu. Ik ben lekker een uur later gaan slapen, gauw de wekker terug gezet en "gewone" tijd weer op. Bevalt me prima. (denk wel steeds; eigenlijk is het nu al.....uur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Goedemorgen, gistermiddag aan het motorrijden geweest met mij pa, van 2 tot 5. Dat was ook wel lang genoeg, maar wel prachtig weer erbij! En een super mooie zelf gemaakte route gereden. Ik kan goed mooie motorroutes maken . Savonds bij me ouders gegeten en nog een film gekeken. Heel erg fijn. Ik ga elke dag 1 ding benoemen waar ik de afgelopen dag het meest dankbaar voor ben, een soort van Dankbaarheidsdagboek in het klein. * Hele gezellige dag met mijn ouders gehad Dagpact: Claudius Fonny Freekie karin123, Tine, Fonny en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober een dag met een gouden randje dus @Freekie geluk komt niet uit verslavingen he wat mooi te lezen jij en je pa op de motor koesteren dat kleine, grote geluk! Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober goed gedaan Freekiejochie. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Ja en tot een uur geleden, wat een anderhalf uur daarvoor begon.. Zo een ongelukkig gevoel... Bah In bad gegaan, daarna op bed met mijn flowee spijkermat... Het gaat nu beter.. Me pa komt zo we gaan tv's bekijken in de mediamarkt.. Die van hun zijn de kleuren flets geworden... Dat komt door mij haha, van gisteravond.. Me pa wil stiekem al heel lang een nieuwe... Maar moeders niet.. Ik heb stiekem gisteravond wat reuring in de tent gegooid hihi karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober Ik had een zeer grote hunker naar chocolade. Ik ben er ook gaan bijhalen in de plaatselijke supermarkt. Bij het thuiskomen ook nog mijn brievenbus leeggemaakt. Die zat nog proppesvol met reclame voor de verkiezingen. Ook nog wat brieven. Mijn brievenwisseling heb ik ondertussen allemaal afgehandeld. Maar de chocolade .... heb ik nog niet aangeraakt. Misschien is mijn kapotte rem toch nog te repareren? Ik heb gisteren verkeerd geteld, het is nog vier nachten zonder mijn hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Kapotte rem voor verslavende middelen is niet te repareren @Claudius. Anders werd er al heel veel geld aan verdient. Heb jij een eet verslaving? Zoniet? Dan denk ik dat je het niet kan vergelijken met middelen waar je wel aan verslaafd bent.. Ook al sluimerd de verslaving op dit moment in je hoofd Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Mooi, intensief weekend gehad. Vrijdag opgetreden, zaterdag moeder opgehaald die gelijk weer naar huis wilde maar WEL haar kleindochters heeft gezien. En vandaag bankje opgehaald. Vele uren auto gereden. Ook lekker buiten geweest. In de auto naar de podcast ‘eerlijk over alcohol ‘ van Koos van Plateringen geluisterd. Mooi gedaan. Ik ga proberen te slapen nu. Morgen op reis. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober @Freekiemooi dat je zo’n minidagboekje bent begonnen. Ik heb er veel baat bij gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 5 minuten geleden zei Lika: @Freekiemooi dat je zo’n minidagboekje bent begonnen. Ik heb er veel baat bij gehad. Ik ook @Freekieen @Lika. Als ik merk dat het sombere, moedeloze de overhand krijgt, benoem ik voor het slapengaan iets waarvoor ik dankbaar ben, een geluksmoment. Dat doe ik staand voor de spiegel en hardop sprekend. Vandaag is dat de ervaring dat ik er een vriendin bij heb. Wat een rijkdom! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober Wat heerlijk @Maja!! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden