Claudius Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september Ik hoop vandaag mijn psyhater te kunnen spreken, wie dat dat ook is. Ik wil hier weg, terug naar mijn hondje. Ik heb redelijk geslapen afgelopen nacht. alesto en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Goeie morgen iedereen, Waar is jouw hondje nu Claudius? alesto, Spirit en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Goedemorgen allemaal kan iemand mij misschien vertellen hoe het werkt met de Dagpackt ? bedankt alvast Dewi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september goeiemooiemorgen frummers @Dewiwest als je een bericht plaatst met ; dagpact en je naam eronder dan ga je met de anderen een pact/belofte aan om vandaag niet te drinken het is net wat sterker dan jezelf dat te beloven en je staat er niet alleen voor je kunt dan in de avond je hier ook weer droog afmelden als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Dankjewel voor je uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Dagpackt Dewiwest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Goedemorgen frummers, En wéér een zeer warme dag, brrrrrr.... Maar ach, het zal nu toch snel wel wat koeler gaan worden de komende tijd mag ik hopen. Ben al lekker aan het werk geweest hier, nu even bakje maar. karin123 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Je hebt Claudius van het pact afgegooid @Dewiwest..... DAGPACT: Claudius Dewiwest Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september @Yvonnesorry snap het nog niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september 16 minuten geleden zei Yvonne: Je hebt Claudius van het pact afgegooid @Dewiwest..... DAGPACT: Claudius Dewiwest Yvonne Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september 2 uur geleden zei Claudius: Ik hoop vandaag mijn psyhater te kunnen spreken, wie dat dat ook is. Ik wil hier weg, terug naar mijn hondje. Ik heb redelijk geslapen afgelopen nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Goedemorgen allemaal DAGPACT: Claudius Dewiwest Yvonne Fonny🌞 Dune vanaf maandag ga ik verhuizen naar het weekpact 😜 drinken begint uit mijn systeem te geraken.. de klok (was altijd een ding, dat ging zelfs zover dat als ik een film keek en zag dat het daar 17 uur was dacht: zijn mogen al…’) hoe achterlijk is dat??!! Maar de klok heeft zijn kracht verloren. De laatste kater (flater!!!!) zit nog behoorlijk verankerd in mijn gedachten. En hoe erg ik dat ook eerst vond, hoeveel kracht geeft me dat nu! ik hoef niet meer 🤔 gelukkig mooie dag @Zbb denk aan jou! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september (bewerkt) @Dewiwest nog wat uitleg over het dagpact. We hebben hier een dagpact, een weekpact, een jaarpact, en meestal in de decembermaand ook een kerstpact (niet packt dus, maar pact). Het zijn lijstjes met de namen van forumdeelnemers die elkaar beloven die dag, week, enz. geen alcohol te zullen drinken. Het dagpact wordt bijgehouden op de dagdraad. Dat is een discussiedraad binnen de groep "Ditjes, datjes & dagdraad" met als titel de datum van de betreffende dag. Voor de andere pacten zijn er aparte discussiedraadjes. Behalve bij het jaarpact kun je die lijstjes zelf aanmaken als die voor de betreffende periode nog niet bestaat, en als er al wel eentje is kun je de laatste versie van de lijst kopiëren en je eigen naam eraan toevoegen. Wat er daarnet mis ging is dat je het advies van @lady jane om een nieuw dagpact aan te maken keurig opvolgde, maar dat zij waarschjnlijk over het hoofd had gezien dat er al een lijst voor vandaag bestond die Claudius had aangemaakt. Zodoende stond zijn naam niet op de nieuwe lijst. Het gebeurt wel vaker hoor, dat iemand "van de lijst af valt" zoals we dat hier ook wel zeggen. Dat kan altijd zo weer hersteld worden. Voor het jaarpact hoef je het zelf niet te doen. Daar hoef je het alleen maar aan te geven als je op de lijst wilt komen te staan of er weer vanaf moet worden gehaald. 7 september bewerkt door Bob Typefoutjes Ayla89 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Dank je wel voor de uitleg @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Goodmurning op deze middag. Vandaag tot nu toe op de kauwgum geleefd ipv nicotine zuigtabletten.. Het zat er een keer aan te komen dat ik ook daar vanaf kom.. DAGPACT: Claudius Dewiwest Yvonne Fonny🌞 Dune Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Vandaag dag 15 dat vier ik met paar uur strand ipv huis schoonmaken Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Een bonk zenuwen, maar ik ga het redden.Gezonde zenuwen voor ons 3 daagse festival. Het is wat veel allemaal en ontmoet natuurlijk weer heel veel mensen, maar gelukkig zien deze mensen, hoe ik nu ben.Ook een voordeel is, dat ik verkleed ben als vrouwelijke piraat, het pak staat mij goed en daar voel ik me ook goed bij.Ook leuk is, dat mijn vriend ook lid is geworden en wij daar gaan pronken als piratenduo. Heb mijn buurvrouw van mijn flat even gebeld, met de mededeling dat de hond is overleden.We huilden even samen en de laatste traan zal nog niet gevallen zijn.Verdriet mag er zijn. Wish me luck voor de komende dagen.Als alles achter de rug is, kunnen we vast terugkijken op een paar leuke dagen. De biertent stond gisteren al klaar.Ik denk dat ik een zootje consumptiebonnen ga verkopen, aan al die dorstige mensen.5 euro per stuk, hou ik er ook nog wat aan over Piraten mogen dat! alesto en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Heel veel plezier @Spirit😊 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september (bewerkt) Gesprek met de psychiater gehad. Ze gaan me nooit meer volledig naar huis laten gaan. Ik ga mijn hondje nooit meer zien. 6 september bewerkt door Claudius Francoise en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Dat klinkt heftig Claudius wat heb je in vredesnaam verteld,dat ze tot zo n besluit komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september @Zbb Ik heb al verschillende opnames gehad in die kliniek. En hervallen terwijl ik in dagopname was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september Rapport Share Geplaatst 6 september Maar zeg nooit nooit @Claudius. Misschien kun je Femke op bezoekbasis zien. Mits dat goed is? Emotioneel bedoel ik. Verdrietig is het wel voor je. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september @lady jane Mijn toegewezen verpleegster heeft mij nog een sprankeltje hoop gegeven dat de psychiaters toch hun mening gaan veranderen , dat had ik nodig. Ze willen me laten opnemen in een woonzorgcentrum en dat zie ik momenteel absoluut niet zitten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 september Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september Nu toch nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden