Claudius Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Goedemorgen allemaal dagpact claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Goedemorgen frummers en goedemorgen Claudius. Ik had gehoopt dat we van de warmte af zouden zijn zo langzamerhand, maar helaas... Van de regen die verwacht werd hebben we ternauwernood drie druppen mogen krijgen en vandaag komt de zon weer net zo makkelijk terug en wordt het weer 25 graden, als het daar dan ook maar bij blijft.... Nou ja, het is niet anders... Een bakje maar en daarna snel aan de slag.. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Iedereen hartstikke bedankt voor de lieve felicitaties. O enne een buitengewoon goeie morgen. lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september @Spirit, wat verdrietig en wat zal het leeg voelen. Sterkte hoor, heel veel sterkte. @ikkanhet, was jij nou ook jarig? Kan het nergens terugvinden, maar alsnog gefeliciteerd. En wat gun ik het jou als die nieuwe jaar jou meer positiefs gaat brengen dan het afgelopen jaar... ❤️ Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dewiwest Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september @Spiritheel veel Sterkte met je verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Goedemorgen lieve Frummers, dagpact Dune yvonne dank voor de heerlijke koffie! mooie droge dag voor iedereen, met mij gaat het lukken dankzij mijn halfje 😜 Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Goedemorgen … dagpact: Claudius Dune zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Sorry had Claudius van het pact gegooid, Zbb heeft m weer toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september 57 minuten geleden zei Dune: Goedemorgen lieve Frummers, dagpact Dune yvonne dank voor de heerlijke koffie! mooie droge dag voor iedereen, met mij gaat het lukken dankzij mijn halfje 😜 Fijn om te horen dat het halfje werkt dune , gewoon verstand op 0 en iedere ochtend innemen. Mijn stopmaatje is inmiddels 5 jaar gestopt en heeft dit toch heel lang gedaan , pas toen hij voelde, ik heb het echt niet meer nodig is hij gestopt met innemen. Maar zeker meer dan 2 jaar geslikt Dune en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Goedemorgen allemaal, Gisteravond genoten van een onweer waarbij je de krant kon lezen ware het niet dat het met bakken uit de lucht kwam. Dagpact .Claudius .Dune .Zbb .Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Goedemorgen, Alsnog gefeliciteerd @bolletje. @Spiritsterkte Dagpact .Claudius .Dune .Zbb .Wimmelt Freekie bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september 10 minuten geleden zei Freekie: Goedemorgen, Alsnog gefeliciteerd @bolletje. @Spiritsterkte Dagpact .Claudius .Dune .Zbb .Wimmelt Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september DAGPACT: Claudius Dune zbb Wimmelt Freekie Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Hop hop, ik ga me klaarmaken voor vanavond voor een mooi concert. nuchter,heb inmiddels wel al meerdere concerten nuchter meegemaakt en dat bevalt me prima eigenlijk. tot later ! 👋 rapilos, Fonny en Ayla89 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september @Francoise was een gouden tip! Waarvoor dank!!! @Zbb veel plezier vanavond! vandaag voor het eerst echt de hele dag (en rond 5 uur) totaal NIET aan drank gedacht! Wat is dat heerlijk, het begint te wennen! Zo blij mee Francoise en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september 11 uur geleden zei Yvonne: @Spirit, wat verdrietig en wat zal het leeg voelen. Sterkte hoor, heel veel sterkte. @ikkanhet, was jij nou ook jarig? Kan het nergens terugvinden, maar alsnog gefeliciteerd. En wat gun ik het jou als die nieuwe jaar jou meer positiefs gaat brengen dan het afgelopen jaar... ❤️ Dank je wel lieve @Yvonne ik hoop het ook. Maar ik ben een rasechte optimist dus we gaan ervoor. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 september Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2 uur geleden zei Zbb: Hop hop, ik ga me klaarmaken voor vanavond voor een mooi concert. nuchter,heb inmiddels wel al meerdere concerten nuchter meegemaakt en dat bevalt me prima eigenlijk. tot later ! 👋 Veel plezier Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september 7 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je wel lieve @Yvonne ik hoop het ook. Maar ik ben een rasechte optimist dus we gaan ervoor. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september Het was zo gaaf,dat ik voor morgen ook een kaartje heb! 😃 droge afmelding Lonster1 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 september Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 4 uur geleden zei Zbb: Het was zo gaaf,dat ik voor morgen ook een kaartje heb! 😃 droge afmelding Veel plezier dan Zbb en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden