Claudius Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Wat slaap ik toch slecht. Ik heb al een flinke wandeling gemaakt vandaag Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goeiemorgen @Claudiusen overige frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 september Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september @ikkanhet Mooi weer gaan we krijgen 😃 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goedemorgen frummers, Welkom terug Claudius, wat jammer dat het niet goed gaat/ging. Wel fijn dat je nu een goede behandelaar hebt. Snel met jouw hondje naar de dierenarts hoor, die kan beoordelen waar de pijn vandaan komt. Mooi, even een bakje neerzetten hier en dan weer door.. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goedemorgen lieve Frummers, Dagpact Claudius Dune mijn halfje genomen, ik ga zometeen lekker met mijn hondje uitwaaien voordat de hitte neerdaalt @Claudius dat slapen he! , inslapen gaat bij mij nog beetje moeizaam maar eenmaal onderzeil slaap ik eel door, daar ben ik al blij mee. Zo belangrijk een goede nachtrust. Je hebt het niet voor het uitkiezen. Maar je drinkt niet! Dat is zoveel winst!!!! mooie dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goedemorgen Ook deze jongen zat al om 6 uur aan de koffie, inslapen gaat snel maar doorslapen ho maar, het lijkt wel of ik zonder drank aan 6 uur slaap genoeg heb, ben zo fris als een hoentje (wist niet dat die zich altijd zo fris voelden). Wel een mooie sfeer zo s ochtends vroeg. Ik hoop voor je @Claudius dat je toch een goede dag hebt verder. Vandaag nog genieten van het mooie weer voordat de regen weer met bakken uit de lucht valt. En dat helemaal helder Dagpact .Dune .Claudius .Wimmelt @Zbb al wakker? Mooi dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Ja die frisheid daar doe ik het ook voor. In plaats van dat je de avond ervoor een "voorschotje" neemt van de volgende dag en je de volgende dag dus met een soort fysieke schuld (en bijbehorend gevoel) opstaat. En hoe meer schuld je opbouwt hoe beroerder je er aan toe bent na een aantal jaren, en je hebt het pas door als je stopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goedemorgen allen, nu al in de benen of straks! Vroeg wakker, rustig opgestart en daarna rondje sportschool en wandeling gemaakt. Nog een hele dag voor mij, heerlijk! Dagpact .Dune .Claudius .Wimmelt . Maja Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 september Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september Vandaag reeds 20 085 stappen gedaan, 12,9 km een mens moet iets doen als hij niet kan slapen. Maar mijn persoonlijk record ga ik nooit meer breken. 35 km, ik was toen pas tien, het was een dropping van de scouts, dus midden om middernacht begonnen met te wandelen. Om 9 uur was ik pas terug thuis, wel onderwege in een treinstation gerust. @YvonneIk zal zo snel als ik kan terug naar de dierenarts gaan, ze krijgt nu een pijnstiller, Inflacam. @wimmelt @Dune Ik slaap snel in, maar ik wordt wakker om te gaan plassen en dan is het met het slapen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goedemorgen. Ik ben terug. De rest van het gezin wordt nu ontgroend of is nog op ons vakantieadres. Zwemmen en naar moeder voor mij Fonny en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september 4 uur geleden zei Maja: Dagpact .Dune .Claudius .Wimmelt . Maja zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september 5 uur geleden zei wimmelt: Goedemorgen Ook deze jongen zat al om 6 uur aan de koffie, inslapen gaat snel maar doorslapen ho maar, het lijkt wel of ik zonder drank aan 6 uur slaap genoeg heb, ben zo fris als een hoentje (wist niet dat die zich altijd zo fris voelden). Wel een mooie sfeer zo s ochtends vroeg. Ik hoop voor je @Claudius dat je toch een goede dag hebt verder. Vandaag nog genieten van het mooie weer voordat de regen weer met bakken uit de lucht valt. En dat helemaal helder Dagpact .Dune .Claudius .Wimmelt @Zbb al wakker? Mooi dag allemaal! Ja ik was al voor 07:00 me bed uit,moest vanmorgen langs een collega die had me leerboeken meegenomen van het werk. morgen beginnen me (online) lessen weer na een zomerstop. en wil er wel proberen mee verder te gaan,ook als ik opgenomen ben. maar dat heeft wel wat voeten in de aarde gehad omdat de lessen tijdens de modules vallen en ik vrijstelling moest krijgen voor twee module s per week. nadat me behandelaar veel heen en weer gemaild heeft zijn ze uiteindelijk overstag gegaan. toen ik het vroeg tijdens de intake was het permanent nee. pff,ik zie wel tegen dat kinderachtige gedoe van de leiding op daar. vraag niet zomaar om vrijstelling het zijn online lessen die live via zoom gegeven worden dus gemist is gemist en niet meer in te halen. maagoed als het goed is is dat geregeld inmiddels. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goedemiddag, jeetje het is alweer 16:00 uur geweest. Vandaag wasjes draaien en in de zon liggen. Pfff, wat ben ik moe en ik heb een rare duffe hoofdpijn. Dagpact Dune Claudius Wimmelt Maja Zbb Alesto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Droge afmelding van het Dagpact Maja, Claudius, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 september Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september (bewerkt) Voor mij ook , ik ga nog wel niet slapen, maar ik geraak hier zeker aan geen alchohol 1 september bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september @Zbb soms worden online lessen ook opgenomen . ( in dit kader gekke woordspeling trouwens) Dat zou je nog kunnen vragen? (Misschien heb je dat allemaal al uitgezocht hoor.) en verder…. Soms kabbelt het leven, soms helemaal niet. Ik heb vele momenten die me raken deze tijd. Moeder (90 geworden deze week) en dementerend, oudste opeens uit huis, lid van een club en een ontgroening ( sportclub en milde ontgroening, maar toch. Een kind van mij???), jongste vertrekt deze week voor een spannend buitenlands project, dan weer een reis en ze begint aan haar eindexamen jaar…. Man voelt zich lichamelijk aftakelen. Wow. Ik eet veel weg. Probeer een weggetje met mezelf te vinden. Maar ik drink niet! Morgen weer werken. Ook dat. Fonny, Mai, Claudius en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september @Lika Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 september Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 8 uur geleden zei Claudius: Voor mij ook , ik ga nog wel niet slapen, maar ik geraak hier zeker aan geen alchohol Ik ben namelijk weer in de verslavingskliniek, dik tegen mijn zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september Goedemorgen @Lika nee helaas mogen de beelden niet gedeeld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september 1 uur geleden zei Claudius: Ik ben namelijk weer in de verslavingskliniek, dik tegen mijn zin. Waarom met dikke tegenzin? ik weet maar als te goed dat een verslavingskliniek geen fijne plek is maar als het helpt erbovenop te komen? ik sta ook op de wachtlijst en kan elke dag gebeld worden dat er plek is. geloof me ik heb er ook absoluut geen zin in,zeker omdat ik inmiddels tweeenhalve week droog sta. maar ik ga het wel aan,ik hoop daar toch meer handsvaten mee te krijgen om in de toekomst ook droog te kunnen blijven. ze hebben waar ik heen ga een heel druk dagprogramma met veel modules zwemmen en sport. Ik wens je veel sterkte en wijsheid claudius Fonny en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 september Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 9 minuten geleden zei Zbb: Waarom met dikke tegenzin? ik weet maar als te goed dat een verslavingskliniek geen fijne plek is maar als het helpt erbovenop te komen? ik sta ook op de wachtlijst en kan elke dag gebeld worden dat er plek is. geloof me ik heb er ook absoluut geen zin in,zeker omdat ik inmiddels tweeenhalve week droog sta. maar ik ga het wel aan,ik hoop daar toch meer handsvaten mee te krijgen om in de toekomst ook droog te kunnen blijven. ze hebben waar ik heen ga een heel druk dagprogramma met veel modules zwemmen en sport. Ik wens je veel sterkte en wijsheid claudius Zwemmen ? Nooit van gehoord in heel de kliniek hier. Sporten wel. Alhoewel beperkt. Op de afdeling waar ik nu enkele weken geleden zo goed als verplicht opgenomen werd is zo goed als niets te doen. Ik slaap nog steeds op die afdeling en na een week mocht ik de therapien op een andere afdeling volgen. Maar ik mis vooral mijn hondje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september Ja als er (bijna)niks te doen is aan modules is het echt saai,heb ik ook weleens gehad. als je dan toch in een kliniek zit wil je daar niet alleen maar nuchter zitten te zijn maar er ook iets leren over jezelf en tools aanleren om niet terug te vallen en als je terugval hoe je er zo snel mogelijk weer uitkomt. tenminste zo kijk ik ertegen. waar ik heen ga,hadden ze vroeger in ieder geval (dik 20 jaar geleden) een dierenpension op het terrein zitten. ik heb niet alles meegelezen afgelopen tijd dus weet niet helemaal je verhaal. hoelang verwacht je dat de opname nog ga duren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 september Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 7 uur geleden zei Zbb: Ja als er (bijna)niks te doen is aan modules is het echt saai,heb ik ook weleens gehad. als je dan toch in een kliniek zit wil je daar niet alleen maar nuchter zitten te zijn maar er ook iets leren over jezelf en tools aanleren om niet terug te vallen en als je terugval hoe je er zo snel mogelijk weer uitkomt. tenminste zo kijk ik ertegen. waar ik heen ga,hadden ze vroeger in ieder geval (dik 20 jaar geleden) een dierenpension op het terrein zitten. ik heb niet alles meegelezen afgelopen tijd dus weet niet helemaal je verhaal. hoelang verwacht je dat de opname nog ga duren? Ik hoop zo snel als mogelijk naar huis mogen te gaan. Op de afdeling waar ik de therapien mag volgen is een zeer goede psyhologe, ook de ergotherapeute vind ik goed. De therapieen doe ik graag, ik zit een goede groep daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september Fijn dat je in een goede groep zit en de therapieën graag volg Claudius! en wat is een paar weken/maanden nou ten opzichte met de tijd die we verkloot hebben met drinken en ziek zijn. ik weet het,niet makkelijk als je daar zo zit maar jij bent al een eind opweg en ik moet er nog aan beginnen. hou vol hoor je bent goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden