Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 augustus 2024


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve Frummers,

morgen 30 graden, pffffff was het maar winter. Kan zo slecht tegen de warmte…

mijn slaapritme is zo goed als normaal geworden best fijn. Dag 14 gaat lukken (beetje valsspelen met een half pilletje achter de knopen 😄

deze kater duurt al 14 dagen, nog steeds een soort ‘vies’ gevoel en schaamte is nog niet helemaal weg. Zelfs naar de buurtsuper voelt raar, nee ik ga geen drank kopen, maar misschien kijken ze er wel naar. Is een dorpje met 2000 inwoners. Ons kent ons. Het dorp heeft mij beslist mee gekregen, althans mijn acties… bah. 
denk dat er gewoon meer tijd over heen moet gaan

@alesto goedemorgen frisse vrouw!
@Zbb hoe gaat ie?

dagpact dan maar

Dune

mooie droge dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

het gaat redelijk @Dune

ben niet zo lekker de laatste drie dagen maar gelukkig niet van de drank of misschien is het de nasleep nog van me laatste binge. 
 

eten lukt gelukkig ook wel weer

me boot is een eind af,tenminste af is het nooit maar het is weer leefbaar en ben over het grootste deel tevreden. 
 

De puntjes moeten nog op de i ,het achterste slaapkamertje doe ik als ik terug kom van de opname. 
 

ik verwacht dat ze aankomende week gaan bellen dat er plek is. 
 

als ik dan terug kom kom ik tenminste in een nette boot terug. 
 

ik was bang dat ik het niet af zou krijgen voor de opname en zodoende weer de rest van de winter in de troep zou zitten

maar het is toch gelukt 

en die puntjes op de i zouden van de winter eventueel ook nog wel kunnen

 

dus die last is in ieder geval van me schouders af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Gisteren vergeten me te melden voor het dagpact, ben bij een vriend op bezoek geweest en moest daarvoor een eind met de auto. Het is allemaal goed gegaan, s avonds om 9 uur weer terug, droog en wel! Vandaag dagpact

.Dune

.Maya

.Claudius

.Fonny

.Wimmelt

Doet @Zbb ook meel?

Mooie dag allemeel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zbb fijn, wees een beetje lief voor jezelf, onhaalbare doelen dreigen altijd te mislukken, dat heb ik inmiddels wel geleerd. Gelukkig is de boot ‘klaar’ en nú rustig ademhalen… kan jij!
@Claudius ook weer van de partij, hoe gaat het met jou?

@wimmelt goed bezig, gisteren geen dagpact maar evengoed toch geslaagd, daar gaat het toch om!?
@Roberto wat ben je stil man! Niet gewend van jou, hoe gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane @DuneHet gaat niet zo best met mij, ik mis mijn hondje . Ik sta nu droog sinds Zondag 11 Augustus 2024 sta ik droog. De maandag daarna werd ik zo goed als verplicht weer eens opgenomen in de verslavingskliniek. Het is mijn laatste kans, anders word ik ergens opgenomen waar ik niet meer buiten mag. Ik ben nu thuis op weekend sinds gisteren. Morgenavond moet ik terug binnen. Ik slaap op een afdeling met allemaal hoogbejaard en / of demente mensen. Maar ik mag de therapie op een andere afdeling volgen. Ik had sinds 2004 veel verschillende psyhologen gehad,  maar nu heb ik op die afdeling waar ik de therapieën volg een echt goede, nooit meegemaakt. Ze begrijpt me blijkbaar zeer goed, Kiki er al lange privé gesprekken mee gehad. Het is ook een goede groep waar ik nu inzit. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Femke bij je broer? Of is ze gestorven inmiddels? Je hebt hier zo lang niets meer geschreven
dat we denk ik niet op de hoogte zijn van hoe het je hondje gaat/ging.
Wel goed dat je bent opgenomen, denk ik toch. En zeker als je goede ondersteuning krijgt daar.
Je klonk zo eenzaam vaak, en dat is voor drank natuurlijk een giga trigger.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei lady jane:

Is Femke bij je broer? Of is ze gestorven inmiddels? Je hebt hier zo lang niets meer geschreven
dat we denk ik niet op de hoogte zijn van hoe het je hondje gaat/ging.
Wel goed dat je bent opgenomen, denk ik toch. En zeker als je goede ondersteuning krijgt daar.
Je klonk zo eenzaam vaak, en dat is voor drank natuurlijk een giga trigger.
 

Nee Femke is op een zorgboerderij. 

bewerkt door Claudius
Woord teveel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane  Met Femke gaat het niet te best. Een lijstje met aandoeningen. 

Blind voor ze een jaar oud werd door een erfelijke ziekte

Kreupel door mijn fout omdat ik niet wist dat ze slecht zag, ook in haar eerste jaar. 

Urineverlies dat opgelost werd door vetloos dieet voeding. 

Sinds een tijdje galstenen waarvoor ze een pijnstiller krijgt.

Daar werd dan ook op de echo onverklaarde bolletjes in haar b buik waargenomen. 

Niet zo lang geleden een milt die verwijderd zou moeten worden, maar dat gaan we niet doen ze is als hond hoog bejaard. Ze is reeds vijftien jaar. 

bewerkt door Claudius
Niet af
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Goedemorgen, rustig opstarten hier, beetje aanrommelen vandaag met podcast in m’n oor. Trots dat ik gisteren niet heb gedronken. 
Ik ken niet alle verhalen hier, maar wil iedereen die verdriet of het moeilijk heeft een digitale knuffel geven 🍀

Dagpact

Dune
Maya
Claudius
Fonny
Wimmelt
Zbb
Alesto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Heb er al een halve dag op zitten, niet geheel vrijwillig, mocht alweer flink schoonmaken. Onze oudste kat (15) wordt nu écht oud en de "kwaaltjes" zijn veranderd van incidenteel naar zeer vaak. Ze mauwt tegen de lucht, heeft geen idee meer waar haar kattenbakken staan en ik denk dat haar nieren het begeven. Ze eet prima, maar ze valt zienderogen af en is inmiddels bijna een wandelend skelet. Komende week weer naar de dierenarts, ben er bang voor.. 

Dagpact

Dune
Maya
Claudius
Fonny
Wimmelt
Zbb
Alesto

Ayla89

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Claudius:

Is dat zo? Als ik haar soms aanraak / oppak jankt ze wel hoor. 

Ik weet dan nooit wat ik juist verkeerd gedaan heb. 

 

Ja dat is zeker zo. Een dierenarts kan je dat zo vertellen na onderzoek.
Ze kan wel pijnlijke tumoren of ontstekingen hebben, en als je haar dan
op pakt jankt ze natuurlijk niet voor niets.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och ja Femke is ook al echt oud en ziek, we kunnen ze niet missen hè!? Ook Spirit kampt met een ziek hondje, en Ayla met een ziek poesje… wat een verdriet kunnen we toch hebben om onze huisdieren, ze horen er zo bij,… even en hart onder de riem van alle baasjes ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...