Yvonne Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Goedemorgen frummers, Buiten is het herfstig, lekker fris. Binnen staat een bakje klaar. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Goedemorgen lieve Frummers, heee Yvonne, dank voor de koffie, heerlijk DAGPACT: Yvonne Dune mooie droge dag voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Goeie morgen strijders. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Goedemorgen allen! Laat op werk, maar veel buiten gezet voor grofvuil. Dat is het wel waard😄 DAGPACT: Yvonne Dune Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus DAGPACT Yvonne Dune Maja Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus 15 minuten geleden zei Roberto: DAGPACT Yvonne Dune Maja Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus 24 minuten geleden zei Roberto: DAGPACT Yvonne Dune Maja Roberto Zbb Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Dagpact Yvonne Dune Maja Roberto zbb Fonny Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 augustus Rapport Share Geplaatst 22 augustus Een beetje sikkeneurig vandaag. Mijn hond is ziek. Ze wordt erg mager en eet mondjesmaat. De blik in haar ogen, gaat dwars door mijn ziel. Morgen gaan we naar de dierenarts. Soms is het net, of ze er niet helemaal bij is. Wankelt een beetje op haar poten en slaapt heel erg veel. De fut is eruit. Zo zielig. Belde mijn zoon me eergisteren best laat nog op, het was bijna 1 uur in de nacht. Heel toevallig waren we nog op, omdat we naar de repetitie van ons koor waren geweest. Vreselijk noodweer onderweg. Het was zo eng. Maar ik nam de telefoon op en een benepen stem zei, dat hij zonet was flauwgevallen. Het blijkt allemaal door de pijn te zijn gekomen. Hij heeft momenteel weer een jichtaanval. Je schrikt je rot. Gelukkig woont hij in de buurt, dus zijn we zo bij hem, om hem eventueel naar een dokter te brengen. Zelf staan ze onder bewind en hebben geen auto. Het is erg sneu allemaal en deze mama zit daar best wel mee. Ben wel blij, dat ik weer helemaal zijn mama ben. Vond het ook helemaal niet erg, dat hij zo laat nog belde. Morgen zien we elkaar weer, want dan rijden we even naar de voedselbank. Scholen zijn hier in het Zuiden weer begonnen, dus dat geeft net even wat meer rust in de tent voor het gezinnetje. Vanavond gezond eten. Worteltjes met koolvisfilé met krieltjes. Voor de rest volop toekomstplannen aan het maken. Ook ik ga mijn steentje bijdragen. Heb een administratieve opleiding, dus ik kan het kantoorwerk op mij nemen. Natuurlijk gaan we ook de boer op met onze muziek. Rijk zal je nooit worden in Nederland, maar het zal toch wel heel anders voor mij worden, dan leven van een uitkering. Gewoon lekker de handen uit de mouwen!!! Tine en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden