Spring naar bijdragen

Donderdag 22 augustus 2024


Yvonne

Aanbevolen berichten

Een beetje sikkeneurig vandaag. Mijn hond is ziek. Ze wordt erg mager en eet mondjesmaat.

De blik in haar ogen, gaat dwars door mijn ziel. Morgen gaan we naar de dierenarts.

Soms is het net, of ze er niet helemaal bij is. Wankelt een beetje op  haar poten en slaapt heel erg veel. De fut is eruit. Zo zielig.

Belde mijn zoon me eergisteren best laat nog op, het was bijna 1 uur in de nacht. Heel toevallig waren we nog op, omdat we naar de repetitie van ons koor waren geweest.

Vreselijk noodweer onderweg. Het was zo eng. Maar ik nam de telefoon op en een benepen stem zei, dat hij zonet was flauwgevallen. Het blijkt allemaal door de pijn te zijn gekomen. Hij heeft momenteel weer een jichtaanval. Je schrikt je rot. Gelukkig woont hij in de buurt, dus zijn we zo bij hem, om hem eventueel naar een dokter te brengen. Zelf staan ze onder bewind en hebben geen auto. Het is erg sneu allemaal en deze mama zit daar best wel mee.

Ben wel blij, dat ik weer helemaal zijn mama ben. Vond het ook helemaal niet erg, dat hij zo laat nog belde.

Morgen zien we elkaar weer, want dan rijden we even naar de voedselbank.

Scholen zijn hier in het Zuiden weer begonnen, dus dat geeft net even wat meer rust in de tent voor het gezinnetje.

Vanavond gezond eten. Worteltjes met koolvisfilé met krieltjes.

Voor de rest volop toekomstplannen aan het maken. Ook ik ga mijn steentje bijdragen.

Heb een administratieve opleiding, dus ik kan het kantoorwerk op mij nemen.

Natuurlijk gaan we ook de boer op met onze muziek. Rijk zal je nooit worden in Nederland, maar het zal toch wel heel anders voor mij worden, dan leven van een uitkering.

Gewoon lekker de handen uit de mouwen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...