Spring naar bijdragen

Donderdag 15 augustus 2024


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Op naar de volgende warme dag. 
Ik ben gisteren de hele dag op pad geweest, moest heel veel buiten in de zon zijn, 
mijn hemel, wat is dat vermoeiend, niet dat je op pad bent, maar het bijna onafgebroken in de zon verblijven. 
Maar er is tegen de avond in ieder geval nog wel een beetje regen gevallen gelukkig. 
Mooi, de dieren hebben hun natje en droogje, ik ben toe aan een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, goede nacht gehad, door mijn wakeup Light wakker, 5 minuten voor de echte wekker.. 

Ik moet steeds vaker aan hele verschillende dingen van toen/vroeger denken. Toen ik nog getrouwd was maar ook vriendinnen die ik daarvoor heb gehad... Over gebeurtenissen, het is tot nog niet echt positief als ik het nog eens zou samenvatten. 

Te lui om met de motor naar het werk te gaan, dan maar met de auto. 

Wat wel fijn is, al sinds maandagochtend, havermout smorgens ipv brood. Nu eet ik wat minder brood sinds mijn nieuwe werkweek. En dat had ik niet eens voorbereid.. De beste dingen, zijn spontane dingen! 

Dagpact :sun:

Freekie 

bewerkt door Freekie
Havermout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen,

Ik heb voor geen meter geslapen in een tent in mijn tuin. Maar dat komt omdat de grond oneffen was. :D

Maar in situaties waarin je neigt om naar de fles te grijpen om even uit de situatie te kunnen stappen, is dit wel een veel fijnere oplossing. Geen stomme dingen gedaan, niet overmand door extra emoties vanwege de drank en toch een beetje je frustraties kunnen parkeren. Hoewel je nog steeds in de rotte situatie zit, geeft het wel meer overzicht. Mensen met een tuin kan ik dit zeker aanraden.

Vandaag ga ik de grond rechter maken ben benieuwd of dat beter slaapt. En verder nog meer dingen weggeven. Want eigenlijk verlang ik wel naar een huis met heel weinig spullen die je weer kan vullen met nieuwe herinneringen.

Ik zal morgen wel laten weten of het beter geslapen heeft en of mijn experiment verder ook helpt.

Voor nu zeg ik, voor mij was het helpend om fysiek even letterlijk uit de situatie te stappen. Want toen kon ik er met frisse moed weer instappen. Ik hoop dat ik er voldoende van geleerd heb, zodat ik het ook kan toepassen als ik wel geld heb voor drank. Want dit is gelukt vanwege een remming van buitenaf, ik hoop die remming zelf te kunnen krijgen.

Fijne dag vandaag! :sun::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 off dagen gehad. Ik denk dat ik maandag bevangen ben door de warmte.

Ik lag heerlijk in ons zwembad, maar niet in de gaten, dat de zon gewoon wel op m'n bolletje aan het branden was. Van maandag op dinsdag beneden doorgebracht, vanwege de warmte.

Slechte nacht gehad en dinsdag kon je mij opvegen. Bijna niets gegeten en de eerste repetitie over moeten slaan van ons koor. Ik vind dat altijd zo vervelend, dat is nog een nasleep uit mijn drankperiode. Heb er moeite mee om me echt ziek te melden, maar ik was dus echt ziek.

Gisteren ook nog helemaal niet de oude, maar toch even erop uit geweest en dat heeft me goed gedaan. Een stofzuiger gehad van mijn lief :D. Stille wenk denk ik :).

Vandaag gelukkig weer beter in m'n velletje. Fijn om bij zo'n slechte dag te denken: ach, het gaat wel weer over. Totaal geen behoefte meer om hierdoor naar de drank te grijpen.

Zaterdag hebben we een festival te doen met het koor. Begin er zin in te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee lief dat je het vraagt! Ik wilde eigenlijk een heel verhaal pennen gisteren maar werd afgeleid . 

Druk bezig met verkoop huis. We gaan tijdelijk huren en rustig kijken naar een ander huis, voelt lekker vrij, nog niet vastleggen ergens anders maar wel weg van hier.  Ik ga hier geen gewoonte van maken want er gaat veel tijd in zitten!

En jij?   

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...