Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 augustus 2024


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lieve frummers  :rolleyes:

Vandaag bloed prikken en naar de longarts.  Niet mijn eigen, die is met vakantie.  Als alle uitslagen goed zijn morgen de 3e chemokuur.

Slapen is hopeloos.  Hoestbuien worden erger. Heb dagelijks hoofdpijn en nu zijn ook mijn ogen ontstoken. 

Vrijdag is een kennisje van mij overleden wat ik absoluut niet zag aankomen.  Ze had hetzelfde dan ik dus we konden lekker met elkaar kletsen en ervaringen uitwisselen. 

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @ikkanhet en goedemorgen frummers, 
Ik hoop van harte dat de uitslagen goed genoeg zullen zijn voor de chemo. 
Wat is het dan opeens verschrikkelijk snel gegaan met jouw kennisje, kan me goed indenken dat dat jouw op meer dan één manier veel doet, sterkte hoor. 
En dan maar veel binnen blijven verder vandaag met de hitte die weer voorspeld wordt Ikkanhet, gelukkig heb je airco in huis... 
Ik hoop dat je wel een bakje mag voor het bloedprikken nog .... 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

@ikkanhet sterkte met alles, ook met het verlies van je lotgenootje. Hopelijk loopt het voor jou beter af meis.:rose:

en Bollewops ook aan de BBQ. Het is me wat met die zomers he, mag eindelijk de kachel uitblijven, moet de buitenlucht
worden opgestookt. Hier zijn geen tuinen en dus ook geen bbq's te ruiken, eindelijk een voordeel van hier wonen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen lieve frummers  :rolleyes:

Vandaag bloed prikken en naar de longarts.  Niet mijn eigen, die is met vakantie.  Als alle uitslagen goed zijn morgen de 3e chemokuur.

Slapen is hopeloos.  Hoestbuien worden erger. Heb dagelijks hoofdpijn en nu zijn ook mijn ogen ontstoken. 

Vrijdag is een kennisje van mij overleden wat ik absoluut niet zag aankomen.  Ze had hetzelfde dan ik dus we konden lekker met elkaar kletsen en ervaringen uitwisselen. 

😥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Eerst een woordje voor @ikkanhet
ik wens jou heel veel sterkte en een verder goed verloop.
wat ontzettend naar van je kennisje.
je betrekt het dan snel op jezelf he
tenminste ..dat is wel mijn ervaring toen mijn schoonzusje overleed die 2 jaar jonger was terwijl er bij mij toen net een nier tumor was verwijderd.
Hee veel :rose::rose::rose: voor jou in deze nare tijd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil ik toch even delen omdat het me raakt maar waarin weet ik niet zo goed.

Mijn vader is in februari overleden dus ik ben nu officieel wees.

Ik dacht daarmee mijn verleden een beetje te kunnen afsluiten omdat er geen vragen meer gesteld kunnen worden aan de verantwoordelijken. Maar dat is minderwaar dan ik dacht, want ik zit nu juist opnieuw middenin die vechtscheiding.

En wel omdat er een erfenis is. Normaal weiger ik gewoon maar ik ben onterft dus ik ben niet meer kind van, ik ben een schuldeiser omdat ik ooit wel een kind was. En dat vind ik raar en doet ook wel wat met mij.

 Vooral dat ik nu gewoon eigenlijk nooit een noemenswaardig kind ben geweest van mijn vader. Niet erkent. Terwijl hij mij wel bij de burgerlijke stand aangegeven heeft. Ja ik deed niet wat hij wilde, ik maakte nooit een keuze tussen mijn ouders. Ik was eigenwijs en had zoiets, mijn ouders hebben allebei een steekje los. Dus ik kan op geen enkele bouwen.

Maar ik had mijn voorkeur naar ons mam, die niet zo streng en dwingend was en open leek. 

Maar nu ouderloos en zonder echte basis, voelt die afwijzing wel heel erg hard en heb ik eigenlijk geen zin om in de rol van schuldeiser te zitten. Liever sloot ik het boek van mijn ouders en ging vrolijk verder met mijn leven.

 

Ons mam heeft me dat gegund, mijn pa dus niet. Maar nog erger hij heeft een notaris betaald om mij daarmee nog steeds lastig te vallen. Dus afsluiten en achter me laten zit er niet in. En dat vind ik wel echt heel gemeen, want ik kan hem niet in het gezicht zeggen dat ik klaar mee ben Flikker op met je *geld gas, laat mij gewoon lekker met rust

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Spud, ik herken zoveel in je verhaal. 

Iets andere inhoud maar in de basis hetzelfde. Overlijden ouders en erfenis. 

Zelfs nog tot 10 jr na het overlijden wist mijn broer mijn leven te saboteren. Bijna mijn huis kwijt. 

De grootste reden van mijn drankmisbruik was wel het saboterende gedrag van mijn familie. Tot ik 4 jr geleden het laatste contact verbrak. Alle lijntjes doorgeknipt en verhuisd naar een andere provincie. 

Nu ben ik vrij en is mijn leven zo anders. 

Ik snap zo goed waar je nu in staat, ik wens je kracht en wijsheid toe. En schrijf vooral van je af, dat lucht op en haalt de frustratie een beetje weg. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2024 om 08:46 zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers

@ikkanhet sterkte met alles, ook met het verlies van je lotgenootje. Hopelijk loopt het voor jou beter af meis.:rose:

en Bollewops ook aan de BBQ. Het is me wat met die zomers he, mag eindelijk de kachel uitblijven, moet de buitenlucht
worden opgestookt. Hier zijn geen tuinen en dus ook geen bbq's te ruiken, eindelijk een voordeel van hier wonen haha.

Dank je wel @lady janedaar gaan we voor:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2024 om 09:50 zei rapilos:

Een hele goede morgen allemaal,

Eerst een woordje voor @ikkanhet
ik wens jou heel veel sterkte en een verder goed verloop.
wat ontzettend naar van je kennisje.
je betrekt het dan snel op jezelf he
tenminste ..dat is wel mijn ervaring toen mijn schoonzusje overleed die 2 jaar jonger was terwijl er bij mij toen net een nier tumor was verwijderd.
Hee veel :rose::rose::rose: voor jou in deze nare tijd.

 

Klopt. Dank je wel @rapilos wat lief van jou. Ik blijf positief en ga ervoor :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...