Yvonne Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Goedemorgen frummers, En het weekend is alweer voorbij. Laatste werkweek voor de vakantie voor @Freekie, nog even volhouden dus.. En zo zijn er heel wat mensen die nog 1 weekje moeten... Eerst maar een bakje nu Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli Vandaag dan heb je het gesprek over de bloedwaardes en 2e chemo @ikkanhet. Sterkte en ik hoop dat het een positief gesprek zal zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Goeiemorgen @Yvonne en overige frummers. Dat klopt, dank je. Ik hoop het ook. Gaat op zich redelijk goed maar het hoesten houdt me steeds uit mijn slaap. Maar mag niet klagen. Hopelijk verloopt de 2e chemo hetzelfde als deze. karin123 en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli Ik zal heel hard voor je duimen @ikkanhet. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli 1 minuut geleden zei Yvonne: Ik zal heel hard voor je duimen @ikkanhet. Dank je dat is heel lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Goeie morgen, Ikkanhet heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli 10 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen, Ikkanhet heel veel sterkte. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Yvonne en overige frummers. Dat klopt, dank je. Ik hoop het ook. Gaat op zich redelijk goed maar het hoesten houdt me steeds uit mijn slaap. Maar mag niet klagen. Hopelijk verloopt de 2e chemo hetzelfde als deze. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Goedemorgen allemaal!!🚶 Vandaag Holten-Laren Dagpact: Fonny rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Holten uit, altijd lastig Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli goeiemooiemorgen frummers hug voor @ikkanhet, je kunt het! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Goedemorgen allemaal, Heerlijk, een stralende dag vandaag, dus dat wordt lekker naar de tuin straks @ikkanhet, Sterkte straks ik weet er alles van, die spanning dat het met zich mee brengt. laat je het ons nog even weten ? 😊 Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Straks de plantjes op het balkon en de galerij even verzorgen ochtendgym Broodje smeren, fietsje pakken en op naar de tuin ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli 4 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers hug voor @ikkanhet, je kunt het! Dankjewel lieff van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli 4 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Heerlijk, een stralende dag vandaag, dus dat wordt lekker naar de tuin straks @ikkanhet, Sterkte straks ik weet er alles van, die spanning dat het met zich mee brengt. laat je het ons nog even weten ? 😊 Dank je wel @rapilos laat het jullie zeker weten. De spanning is inderdaad erg steeds. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Bloeduitslagen waren goed dus woensdag kan gewoon doorgaan Fonny, karin123, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Fijn @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli Net terug van de tuin Uren onkruid gewied en gras kantjes geknipt. Voor mij pure ontspanning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli karin123, Bob, bumperjim en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) Hahaha triest maar waar. "opa wil blijven autorijden" is tot daar aan toe, "opa wil president van de VS blijven" zo iemand moet echt om de lieve vrede wil gestopt worden. Kamala Harris trekt zich de haren uit dr hoofd. 16 juli bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli tja die hele politiek kan me gestolen worden maar wat een triest zootje vaak. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen en dan zit het ego niet eens in de benen he. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli Macht hebben en daar integer mee omgaan, die dat kunnen, dat zijn de ware leiders. Hoe hoger op de ladder, hoe moeilijker dat wordt. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 juli Rapport Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: Macht hebben en daar integer mee omgaan, die dat kunnen, dat zijn de ware leiders. Hoe hoger op de ladder, hoe moeilijker dat wordt. Ja dat. en ook, ik geloof dat Yana dat een tijdje geleden zei of iig iemand zei dat: hoe ouder ik word, hoe beter ik zie dat al die mensen (politici, CEO's) ook maar gewoon wat aanklooien. En hoe hoger op de ladder, hoe meer van zichzelf overtuigd. Macron staat er inmiddels om bekend dat hij naar niemand luistert. Ik las laatst een lang artikel over hem, waarin hij een paar weken gevolgd werd door een journalist. Die vroeg op een gegeven moment wie zijn vertrouwenspersoon was, aan wie hij aan het eind vd dag zn twijfels en frustraties kwijt kon. "Brigitte misschien?" (zn vrouw) Ja ja, zei de PR medewerker die erbij zat en die dat wel een perfekt antwoord vond. Neeee.... zei Macron en dacht heel lang na... "mezelf" zei hij toen. Triest. 16 juli bewerkt door bumperjim lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden