Musashi Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Ja en ik kan er daarbij ook nog eens een heisa van maken dat ik er zo’n heisa van kan maken. Man, mens, zo vermoeiend eigenlijk echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Ik ben van het dagpact afgevallen. Sorry. Ik verdwijn nu, want wil niet met drank op schrijven, maar wil wel mijn fout melden. lady jane en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei 19 minuten geleden zei Musashi: Ja en ik kan er daarbij ook nog eens een heisa van maken dat ik er zo’n heisa van kan maken. Man, mens, zo vermoeiend eigenlijk echt. Soms is het leven net zo ingewikkeld als je het zelf maakt. Maar wel leuk voor je dochter joh. En als je er het schompes van krijgt ga je lekker alsnog naar Monkey Town. Krantje lezen, koffie, wuiven naar kids 🙂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Balen Prana. Morgen weer een schone lei. Niet tobben. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Even een korte update van mijn ziekenhuis bezoek.Zit met uitzaaiingen maar alleen in de longen dus al met al nog een opluchting hebben nog niet alles binnen hoor over 2 weken hoe verder. Voor nu best goed nieuws. nancy, Yana, Francoise en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Balen @Prana Morgen weer een nieuwe dag hè Het is nooit te laat om opnieuw te beginnen. @ikkanhet Sterkte, is het behandelbaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei @Prana sterkte en @ikkanhet wat een dubbel gevoel lijkt me; hopelijk komt er niet méér bij. Fijn dat het meevalt, blijkbaar had je erger/meer slecht nieuws verwacht. Of dacht je, ik bereid me op t ergste voor dan kan het alleen meevallen? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Tja ik weet het toch niet zo direct hoor of ik dat ingewikkeld juist zelf maak. Voor een deel natuurlijk wel maar ook mezelf een weg banen binnen een soort van familietraditie waar ik niet zelf voor gekozen heb en nu in de mate van het mogelijke in ere proberen te houden en proberen (niet) door te geven. Ik ken geen monkey town maar veronderstel een of andere binnenspeeltuin? In elk geval geen optie voor deze keer en sowieso de hel voor wat mij betreft maar ja, wel geen werk aan natuurlijk. Voor haar laatste verjaardag in de kleuterklas hebben we zoiets gedaan, het was ook haar eerste echte kinderverjaardagsfeestje want ik wist zelfs niet dat zoiets al in de kleuterklas een ding was. Wel dus, we zijn gevolgd. Maar goed, dit is dus iets anders, na de babyborrel het eerstvolgende grote familie-levensgebeurtenissenfeest (in het rijtje van geboorte-communie-huwelijk-begrafenis. Waar alcohol meestal ook rijkelijk vloeit… Wellicht weer te veel uitleg maar ik weet niet in hoeverre dit iets typisch familiaal bij ons of Vlaams-katholiek is… Ps. Er zijn zeker ook wel andere kindjes en we proberen er vooral voor te zorgen dat het voor haar leuk is. Maar het zijn vooral de volwassenen die een oordeel klaar hebben hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei 19 minuten geleden zei Musashi: Maar het zijn vooral de volwassenen die een oordeel klaar hebben hè. Het is een feestje voor je kind en die heeft geen oordeel. Trek je niets aan van de andere volwassenen @Musashi het komt op me over dat je stijf staat van de stress en misschien perfectionisme? Over een week is het een mooie herinnering. Jouw dochter is al tevreden, nu jij nog. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Even bruut tussendoor Ik had onverwachts bezoek vanmiddag Na een “anonieme melding” over dat “men” zich zorgen maakte over mij Over goed bedoeld gesproken Ik luisterde Zij niet Achterhaald en dubieus systeem Nu ben ik een beetje boos Want wie mij een beetje kent Weet dat dit voor mij averechts werkt En ik kan nu alleen maar denken “wie?” Iemand die mij kent Kom je toch bij me Of doe je een belletje/appje whatever Niet achter mijn rug om Had me paar dagen niet laten zien Voor mijn broodnodige rust Die hervond ik net Verzin wel weer wat Trek mijn eigen plan Herinner mijn oerkracht Ten goede inzetten Voor mij Grmblll… Musashi, lady jane en Roberto reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Kan twee kanten opgaan nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) @Mai waarom gebruik je zoveel ruimte in je berichtjes? Je hoeft toch niet steeds regels over te slaan en spaties gebruiken? Het leest zo vervelend @ikkanhet @Prana, morgen weer een nieuwe dag Meis @Moeps goed dat je schrijft! 16 mei bewerkt door Dune ikkanhet en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei @Mai goed bedoeld of niet, snap dat zoiets je een onveilig en rotgevoel geeft. Laat het je rust niet compleet wegnemen, wat je zelf zegt, je eigen plan. Sterkte 🌻 Ook voor jou @Prana, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. @ikkanhet sterkte is een understatement. Maar toch, sterkte. Geen goede dag hier. Het zij zo. lady jane en Prana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Hee Dune Dank voor je reactie Het beeld vertekend omdat ik alleen een mobiele telefoon heb hier Werkt kennelijk anders Al een hele uitdaging op zich Daarbij probeer ik het graag juist overzichtelijk te houden lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Quinn Te laat Heb al tegen deuren geschopt En geschreeuwd in een kussen (ook al zonder) ik vertrouw nu niemand meer Terwijl ik behoefte heb om met iemand te praten Iemand vertrouwd Die zijn oppelop tante pollewop Dank voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei 51 minuten geleden zei Mai: Kan twee kanten opgaan nu zorg alsjeblieft dat het de goeie kant uit gaat meis. Aan jezelf de eer houden. Goed bedoeld verraad mag niet beloond worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei @Mai hervinden van je rust dan misschien? Nu je het er uit hebt geschreeuwd? Geen idee hoe dat voor jou werkt. En deuren zijn vervangbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Ik houd van die stijl @Mai net gedichten zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Nee, ik ben niet uit op revenge En de deuren zijn nog heel 16 mei bewerkt door Mai Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei ik dacht meer aan'laat ze n poepie ruiken en laat zien dat je het redt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Bij wie moet ik zijn dan Bij Mai Ik wil terug Naar mij Nulpunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Als ik het niet meer weet Voer ik hele gesprekken in het Duits met mij Best bizar Nein Jane Degene die de melding heeft gedaan Moet gewoon het lef maar hebben Om mij een knuffel te komen brengen Of te zeggen waar het op staat face to face Ik bezorg geen overlast Dat is hier al genoeg Dus hou ik me in Met hier en daar een uitspatting Mijn mantra’s I am healing Zelf genezend vermogen En voor je mij boos krijgt Moet er echt wel wat gebeuren Dit vreet aan me Die voortdurende stress Contstant op scherp staan No good lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei ik geloof ook heilig in het zelfhelend vermogen. en stress is een sluipmoordenaar never give up Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Doe mijn best lady jane, Musashi, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei 51 minuten geleden zei Dune: @Mai waarom gebruik je zoveel ruimte in je berichtjes? Je hoeft toch niet steeds regels over te slaan en spaties gebruiken? Het leest zo vervelend @ikkanhet @Prana, morgen weer een nieuwe dag Meis @Moeps goed dat je schrijft! Beetje tenenkrommend dit Dune.. Weet je hoe vaak je zelf steeds in herhaling valt, zet eens een andere plaat op joh.. en stop eens met het vallen over de zinnen, komma’s etc wat mai gebruikt. Lekker belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden