Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 mei 2024

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei lady jane:

hier wordt
het eerst de Japanse tuin en lunchen met zoon

@lady janeZwaai je even als je in Clingendael bent? Ik maak zo ook een rondje in het park. Als het terras van de theeschenkerij vol is: iets verderop, in de Van Hoytemastraat zijn 3 uitspanningen met terras. 
Lastige dag vandaag. De eerste verjaardag van mijn moeder dat ze er niet meer is. En dan morgen ook nog moederdag. Kreeg lief voorstel van vriendin om vanavond bij haar een kop thee te drinken en morgenochtend te wandelen. Dat pak ik met beide handen aan.

Mooie dag allemaal en @Yvonne: ik hoop dat bij jou de zon gauw doorbreekt. Hier schijnt de zon al volop!

dagpact 

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Oskar:

Dromen daarentegen vind ik mooi werk, zelfs als ik zwetend van angst wakker word. Als je lekker kunt dromen heb je ook geen Netflix nodig 🙂

@Oskar, hier heb ik het eerder overgehad en volgens mij was het @billy1981 die zich hier in herkende.
Dat als je lekker aan het dromen bent en 's nachts naar de wc moet je je ogen dicht houdt.
Omdat je wilt weten hoe de droom/film afloopt als je weer terug naar bed gaat.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Blijkbaar is het thema van vandaag het gebruik van emoji's in digitale communicatie.
Ik ben een beelddenker, maar ik kan helemaal niets met die tekentjes.
Die gebruik zelden tot nooit.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien door het zonnige weer of doordat ik zomaar een paar dagen vrij ben, maar ik voel me vandaag erg levenslustig. Leuk, dacht ik, laat ik vanavond eens gek doen en met mijn familie naar het Songfestival gaan kijken. Een uur heb ik het volgehouden, maar toen wilde ik niet meer verder leven.

Nu in bed, met een boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding. Alcoholfrei gaat zeer goed. Vanavond nog een extra rit met 2 jongens van de club gemaakt na het eten. Omdat we nog zin hadden in rijden na bijna 1000km in 3 dagen haha. Zij waren ook aan de alcoholfrei omdat ze die extra rit nog in de planning hadden. Ik zei nog tegen pa (die niet meeging) anders had ik al bier gehad en kon ik niet mee rijden. 

Morgen de terugreis, veel binnendoor dus dat wordt een lange rit wij zitten in Bad Laasphe. 

Weltrusten allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...